Millan
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Millan

    Håller du oxå på me körkort.. : ) Hur går de för dej då?
  2. 1
    Millan Håller du oxå på me körkort.. : ) Hur går de för dej då?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Jepp..

    nu ska det banne mig bli av.. blir ju 25 i år och tycker nog att det är på tiden!

    Det går riktigt bra, och jag hoppas och tror faktiskt att jag ska ha kortet i hand snart. Körningen känns som den verkligen sitter bra nu... jag har kört ganska länge men inte så intensivt pga av alla barn ;). Skriver snart teorin och sen hoppaas jag att jag itne ska behöva vänta flera månader på en uppkörningstid.

    Själv då? Du kämpar också gissar jag! Men man har ju en bra morot.. innan barnet i juli är mitt motto. :)

    kram
  4. 2
    Jepp.. nu ska det banne mig bli av.. blir ju 25 i år och tycker nog att det är på tiden!

    Det går riktigt bra, och jag hoppas och tror faktiskt att jag ska ha kortet i hand snart. Körningen känns som den verkligen sitter bra nu... jag har kört ganska länge men inte så intensivt pga av alla barn ;). Skriver snart teorin och sen hoppaas jag att jag itne ska behöva vänta flera månader på en uppkörningstid.

    Själv då? Du kämpar också gissar jag! Men man har ju en bra morot.. innan barnet i juli är mitt motto. :)

    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Ok..

    Jo ja kämpar ja me.. Körningen går jättebra.. Kör i stort sett varje dag me sambon.. Men de e teorin som e grejjen... De går jättebra på datan men inte på VV.. Tror nog inte att de ska va så långa uppköringstider nu.. Men i sommar blir de nog en hel del skulle ja tro.. Har du nå tips på teorin då? Kram!
  6. 3
    Ok.. Jo ja kämpar ja me.. Körningen går jättebra.. Kör i stort sett varje dag me sambon.. Men de e teorin som e grejjen... De går jättebra på datan men inte på VV.. Tror nog inte att de ska va så långa uppköringstider nu.. Men i sommar blir de nog en hel del skulle ja tro.. Har du nå tips på teorin då? Kram!

Liknande trådar

  1. Millan!
    By Ponder in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 08:08
  2. Millan!
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 11:46
  3. Millan
    By Gunilla med tjejerna in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 20:03
  4. Millan!
    By noone01 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 11:51
  5. Millan
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar