Vart har alla tagit vägen?
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Vart har alla tagit vägen?

    Har ni vårkänslor tjejer??

    Det har jag ;) Åh va det är härligt!! Synd att det blåser bara.. jag står inte ut att vara ute såå länge då.

    Vet ni.. jag har fått mitt livs första böter!! *muttrar* Körde visst 61 km på 50 väg :( Så nu är det bara att hosta upp 1200!!!!!! Vi som kommer att få en fattig månad ändå nu :(
    Tur att man har fått vårkänslor! Då känns det inte såå himla farligt ändå- tänker positivt, det kunde varit värre och blivit av med kortet eller så..

    Nu måste jag skynda mig upp till hockeyn!

    Kram!
  2. 1
    Vart har alla tagit vägen? Har ni vårkänslor tjejer??

    Det har jag ;) Åh va det är härligt!! Synd att det blåser bara.. jag står inte ut att vara ute såå länge då.

    Vet ni.. jag har fått mitt livs första böter!! *muttrar* Körde visst 61 km på 50 väg :( Så nu är det bara att hosta upp 1200!!!!!! Vi som kommer att få en fattig månad ändå nu :(
    Tur att man har fått vårkänslor! Då känns det inte såå himla farligt ändå- tänker positivt, det kunde varit värre och blivit av med kortet eller så..

    Nu måste jag skynda mig upp till hockeyn!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Här är jag!

    Råkade också ut för en lite chockartad upplevelse idag, fast jag kan inte gå närmare in på vad det var. En lugn ledighetsvecka med en del hemmafixande blir istället en massa möten, telefonsamtal och annat arbete. Så är det att vara förtroendevald ibland.

    Försöker också leva på vårkänslorna. Olivia har just somnat och jag ska ta mig lite glass. Kanske skulle sorterat lite papper egentligen. Började innan, men nu tog visst energin slut.

    Är ren och lagom trött iallafall efter en simtur med syrran i simhallen. Första gången på åtminstone ett halvår. Fast jag kunde fortfarande simma iallafall.

    Sätt nu lite fart på det härinne!!

    Kramis!
  4. 2
    Här är jag! Råkade också ut för en lite chockartad upplevelse idag, fast jag kan inte gå närmare in på vad det var. En lugn ledighetsvecka med en del hemmafixande blir istället en massa möten, telefonsamtal och annat arbete. Så är det att vara förtroendevald ibland.

    Försöker också leva på vårkänslorna. Olivia har just somnat och jag ska ta mig lite glass. Kanske skulle sorterat lite papper egentligen. Började innan, men nu tog visst energin slut.

    Är ren och lagom trött iallafall efter en simtur med syrran i simhallen. Första gången på åtminstone ett halvår. Fast jag kunde fortfarande simma iallafall.

    Sätt nu lite fart på det härinne!!

    Kramis!
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Är du på ännu bättre humör nu?

    Jag tänker på hockeyn. :D

    Det har nog varit stiltje pga påsken kan jag tänka mig.

    Trist med böter. :p

    Vi har fått två böter på kort tid. Först glömde vi p-skivan i centrum och sen ställde Kim bilen lite för nära korsningen. Irriterande!
  6. 3
    Är du på ännu bättre humör nu? Jag tänker på hockeyn. :D

    Det har nog varit stiltje pga påsken kan jag tänka mig.

    Trist med böter. :p

    Vi har fått två böter på kort tid. Först glömde vi p-skivan i centrum och sen ställde Kim bilen lite för nära korsningen. Irriterande!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Oj oj

    Du får lugna vårkänslorna lite så att du inte kör så fort då. ;) Inte kul med så höga böter, ju.

    Här var det minsann inte mycket till vårkänslor igår. Grått och trist och just precis när jag skulle till tåget på em så kom det en rejäl skur så jag blev helt blöt. :( Idag tyckte jag de lovade bättre väder så det hoppas jag på!

    Kram
  8. 4
    Oj oj Du får lugna vårkänslorna lite så att du inte kör så fort då. ;) Inte kul med så höga böter, ju.

    Här var det minsann inte mycket till vårkänslor igår. Grått och trist och just precis när jag skulle till tåget på em så kom det en rejäl skur så jag blev helt blöt. :( Idag tyckte jag de lovade bättre väder så det hoppas jag på!

    Kram

Liknande trådar

  1. Vart har alla tagit vägen
    By Anja- in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 19:29
  2. Vart har alla tagit vägen?
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 06:12
  3. Vart har alla tagit vägen?
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 09:04
  4. Vart har alla tagit vägen???
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 11:46
  5. vart har alla tagit vägen?
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar