Maria m Jacob!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Maria m Jacob!

    Hur gick det med vaccineringen idag? Hoppas att din frånvaro inte betyder att Jacob mår dåligt.
    Kram.
  2. 1
    Maria m Jacob! Hur gick det med vaccineringen idag? Hoppas att din frånvaro inte betyder att Jacob mår dåligt.
    Kram.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Det gick finemang!

    Tack för att du frågar!

    Jacob sa inte ett pip när han fick själva sticket, men blev lite ledsen när han skulle kläs på, men jag vet inte om det berodde på sprutan eller ej.
    Nu har han sovit i tre timmar, men vaknade just och är pigg och glad så jag hoppas att han inte får någon reaktion!
  4. 2
    Det gick finemang! Tack för att du frågar!

    Jacob sa inte ett pip när han fick själva sticket, men blev lite ledsen när han skulle kläs på, men jag vet inte om det berodde på sprutan eller ej.
    Nu har han sovit i tre timmar, men vaknade just och är pigg och glad så jag hoppas att han inte får någon reaktion!
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Åh så skönt!

    Det låter ju jättebra!
    C tycker inte heller om att bli påklädd (man kan ju röra sig mkt mer utan kläder!) så vi hoppas på att det var det som strulade och inte sprutan :)
  6. 3
    Åh så skönt! Det låter ju jättebra!
    C tycker inte heller om att bli påklädd (man kan ju röra sig mkt mer utan kläder!) så vi hoppas på att det var det som strulade och inte sprutan :)
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Vad skönt

    kian sa inte heller nått under sprutan men på kvällen blev han gnällig och igår hade han lite feber.

    Idag är han ännu gnälligare men det har väl inget med sprutan att göra (men jag hoppas att han inte är lika gnällig imorgon).
  8. 4
    Vad skönt kian sa inte heller nått under sprutan men på kvällen blev han gnällig och igår hade han lite feber.

    Idag är han ännu gnälligare men det har väl inget med sprutan att göra (men jag hoppas att han inte är lika gnällig imorgon).

Liknande trådar

  1. Grattis Maria m Jacob!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 07:41
  2. monilnr till maria m jacob?
    By _Diana_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:35
  3. Maria med Jacob
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 19:27
  4. ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske?
    By Nadja in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 18:33
  5. Maria m Jacob och Emla?
    By emma_2006 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar