Jag lever!!!!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Jag lever!!!!!

    Har varit utan godis i två dagar nu. Fy va det är jobbigt,jag lider nästan hela tiden. Har huvudvärk och tänker nästan bara på choklad hela tiden. Drack lite cola (light) innan i dag och det hjälpte lite, ska köpa hem mycket i morgon så att jag klarar helgen. Tänker köpa morötter med som jag ska dipa imorgon kväll.
    Detta är värre än att sluta röka! Jag slutade röka okt -04 (hade rökt i 12 år) men då ersatte jag det med choklad.
    NU VILL JAG RÖKA!!!!!!

    Men,men jag ska klara detta.....Jag måste, men visst blir suget efter choklad mindre efter ett tag???
  2. 1
    Jag lever!!!!! Har varit utan godis i två dagar nu. Fy va det är jobbigt,jag lider nästan hela tiden. Har huvudvärk och tänker nästan bara på choklad hela tiden. Drack lite cola (light) innan i dag och det hjälpte lite, ska köpa hem mycket i morgon så att jag klarar helgen. Tänker köpa morötter med som jag ska dipa imorgon kväll.
    Detta är värre än att sluta röka! Jag slutade röka okt -04 (hade rökt i 12 år) men då ersatte jag det med choklad.
    NU VILL JAG RÖKA!!!!!!

    Men,men jag ska klara detta.....Jag måste, men visst blir suget efter choklad mindre efter ett tag???
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Heja heja

    Kämpa på! Det är värst i början och så småningom minskar suget! Lite läskigt hur beroende man kan bli, inte sant? Men du fixar detta, du är starkare än några töntiga chokladbitar!
  4. 2
    Heja heja Kämpa på! Det är värst i början och så småningom minskar suget! Lite läskigt hur beroende man kan bli, inte sant? Men du fixar detta, du är starkare än några töntiga chokladbitar!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    Jättebra

    jobbat. Sötsuget minskar i takt med att du slutat äta... det kommer att kännas bättre jag lover. =)
  6. 3
    Jättebra jobbat. Sötsuget minskar i takt med att du slutat äta... det kommer att kännas bättre jag lover. =)

Liknande trådar

  1. Jag lever... ;)
    By Ninna77 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 10:08
  2. De lever!
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 16:29
  3. Lever
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 05:35
  4. Jag lever
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 14:43
  5. HON LEVER!!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar