Centrala Göteborg mot förslag
Byta fritidsbostad
  1. Susanna
    #1

    Centrala Göteborg mot förslag

    Finnes:
    3rok i de centralare delarna av Göteborg. Torg och park med lekplats precis utanför huset.
    Dubbelsäng, bäddsoffa, växasäng samt spjälsäng.

    Önskas:
    Spelar egentligen inte så stor roll. Måste finnas plats för två vuxna och två barn. Gärna trädgård! Parkeringsmöjligheter ett måste.
    Ej Stockholm.

    Byte kan ske i princip vilken vecka som helst i sommar.
  2. 1
    Centrala Göteborg mot förslag Finnes:
    3rok i de centralare delarna av Göteborg. Torg och park med lekplats precis utanför huset.
    Dubbelsäng, bäddsoffa, växasäng samt spjälsäng.

    Önskas:
    Spelar egentligen inte så stor roll. Måste finnas plats för två vuxna och två barn. Gärna trädgård! Parkeringsmöjligheter ett måste.
    Ej Stockholm.

    Byte kan ske i princip vilken vecka som helst i sommar.
  3. Zense
    #2

    Var vill ni ta vägen? :-)

    Hej.
    Är Karlskrona av intresse för er och att ni inte har djur?
    I så fall har vi en mysig lägenhet i centrala Karlskrona, 3 r o k. Tyvärr har vi ingen egen trädgård, men en egen liten hörna på innegården med utemöbler, grill och sandlåda. Nära till en stor park med lekplats och enbart 300 meter till närmsta badplats.

    Vi söker efter boende i Göteborg någon vecka i sommar. Men jag är allergisk, så lägenheten måste vara djur och rökfri.

  4. 2
    Var vill ni ta vägen? :-) Hej.
    Är Karlskrona av intresse för er och att ni inte har djur?
    I så fall har vi en mysig lägenhet i centrala Karlskrona, 3 r o k. Tyvärr har vi ingen egen trädgård, men en egen liten hörna på innegården med utemöbler, grill och sandlåda. Nära till en stor park med lekplats och enbart 300 meter till närmsta badplats.

    Vi söker efter boende i Göteborg någon vecka i sommar. Men jag är allergisk, så lägenheten måste vara djur och rökfri.

  5. Susanna
    #3

    Kanske

    Det skulle kanske kunna vara av intresse.
    Om du ger mig din emailadress så kan vi prata vidare.
  6. 3
    Kanske Det skulle kanske kunna vara av intresse.
    Om du ger mig din emailadress så kan vi prata vidare.
  7. Zense
    #4

    vi börjar med...

    min sprayadress, så ska du få min vanliga adress där igenom.
    [email protected]
    Bara mejla, så kan vi diskutera vidare.
    Trevlig helg!
    mvh, Jenny (\"Zense\")
  8. 4
    vi börjar med... min sprayadress, så ska du få min vanliga adress där igenom.
    [email protected]
    Bara mejla, så kan vi diskutera vidare.
    Trevlig helg!
    mvh, Jenny (\"Zense\")
  9. annjolina mI03+J05
    #5

    vadstena med jätteträdgård?

    kan det vara nåt?

    här finns stort hus med stor trädgård. Fina bad i närheten. Kulturstad med vackra byggnader från medeltiden. Nära till skogen och vacker natur , nära till Linköping (om man längtar till stan), 2 mil ifrån Motala där man hittar Norra Europas största insjöbad.
    Ja, kort sagt: I och runtomkring Vadstena hittar man ALLT :0)

    allt gott!
  10. 5
    vadstena med jätteträdgård? kan det vara nåt?

    här finns stort hus med stor trädgård. Fina bad i närheten. Kulturstad med vackra byggnader från medeltiden. Nära till skogen och vacker natur , nära till Linköping (om man längtar till stan), 2 mil ifrån Motala där man hittar Norra Europas största insjöbad.
    Ja, kort sagt: I och runtomkring Vadstena hittar man ALLT :0)

    allt gott!
  11. annjolina mI03+J05
    #6

    tillägg

    glömde ju beskriva vår bostad:

    vi bor i ett hus på 180 kvm
    vi har själva 2 barn, det finns en växa - säng och en spjälsäng och 1 dubbelsäng. Vill man ta med husdjur går det bra.
  12. 6
    tillägg glömde ju beskriva vår bostad:

    vi bor i ett hus på 180 kvm
    vi har själva 2 barn, det finns en växa - säng och en spjälsäng och 1 dubbelsäng. Vill man ta med husdjur går det bra.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    Kom till Kiruna i augusti!

    Har en 4:a på 95 kvm i mysigt område med upp till 8 sovplatser (inkl. bäddsoffa och soffa) 10 minuters promenad från centrum. Uteplats med stort trädäck finns. Tvättmaskin och diskmaskin i lägenheten. Bra lekplats på innergården (och på granngårdarna), barnvänligt område. Trevlig dagstur är också Narvik (Norge) med sina vackra fjordar. Dit åker man med fördel med tåg (spektakulär tågresa på norska sidan) men det går lika bra med bil.

    Jag och min dotter ska vara nere i Göteborg någon gång under perioden 4-15/8.

    I Kiruna kan man bada på utebadet, besöka gruvan (åldersgräns 6 år, mycket populärt), besöka Kirunas fina kyrka och stadshus, åka på utflykter till Nikkaluokta/Kebnekaise, Jukkasjärvi (men ishotellet har ju såklart smält bort) och Lapporten. Strövområden väldigt nära lägenheten.
  14. 7
    Kom till Kiruna i augusti! Har en 4:a på 95 kvm i mysigt område med upp till 8 sovplatser (inkl. bäddsoffa och soffa) 10 minuters promenad från centrum. Uteplats med stort trädäck finns. Tvättmaskin och diskmaskin i lägenheten. Bra lekplats på innergården (och på granngårdarna), barnvänligt område. Trevlig dagstur är också Narvik (Norge) med sina vackra fjordar. Dit åker man med fördel med tåg (spektakulär tågresa på norska sidan) men det går lika bra med bil.

    Jag och min dotter ska vara nere i Göteborg någon gång under perioden 4-15/8.

    I Kiruna kan man bada på utebadet, besöka gruvan (åldersgräns 6 år, mycket populärt), besöka Kirunas fina kyrka och stadshus, åka på utflykter till Nikkaluokta/Kebnekaise, Jukkasjärvi (men ishotellet har ju såklart smält bort) och Lapporten. Strövområden väldigt nära lägenheten.

Liknande trådar

  1. Mamma i centrala Göteborg?
    By Lexiplex in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-16, 21:22
  2. 4:a i Göteborg mot förslag
    By sagast in forum Byta fritidsbostad
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 12:32
  3. Billigt boende i centrala göteborg
    By yllis in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 10:41
  4. Var i centrala Göteborg på möte idag...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 20:44
  5. Centrala Göteborg..
    By iggan in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 01:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar