J-a fk..(ursäkta)
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    J-a fk..(ursäkta)

    Jag blir så förbannad,idag runt kl 16.00 ringer en tant från fk och frågar mig hur jag känner inför att börja jobba i maj(hade planerat börja 50% då)
    Jag svarade att jag försöker få kontakt med min läkare då jag behöver ytterligare minst en månad till innan jag klarar av jobbet.Då svarade hon att hon godkänt denna perioden men det är inte säkert att fk-läkaren godkänner en förlängning eftersom man normalt bara har en krisreaktion i några veckor...men vi kan göra undantag.
    Hallå,j-a människa,ifrågasätta min sorg...jag yupplevde det så iaf.Hon sa att hon måste tänka på saken lite och återkomma med mer besked.Efter en stund ringde hon igen och sa att hon kan tänka sig godkänna att jag får vara hemma fram till september,men jag svarade att jag kan inte ge ngt slutdatum på min sorg,jag planerar återgå i juni,men man vet aldrig vad som händer.Då frågade hon mig om jag kan be min arbetsgivare om jag kan få en annan uppgift sålänge(jag jobbar som barnskötare i förskolan)HALLÅ,jag har ingen fysisk ork heller,jag kan inte säga NÄR jag är hyfsat återställd,jag sa att min sorg är som en berg och dalbana,jag tror att jag kan springa ifrån den genom att jobba men verkligeheten kommer ikapp mig och ger mig slag under bältet,små motgångar är 10 ggr värre för mig än vanligt,det räcker att såna som du från fk ringer och ifrågasätter min sorg så hamnar jag under isen igen.Då svarade hon att det gör så ont i hennes mage,men hon vet inte om hon kan gem ig tid till 1:a eller sista september...
    Sorgen har verkligen ingen tidsbegränsning...SUCK...
  2. 1
    J-a fk..(ursäkta) Jag blir så förbannad,idag runt kl 16.00 ringer en tant från fk och frågar mig hur jag känner inför att börja jobba i maj(hade planerat börja 50% då)
    Jag svarade att jag försöker få kontakt med min läkare då jag behöver ytterligare minst en månad till innan jag klarar av jobbet.Då svarade hon att hon godkänt denna perioden men det är inte säkert att fk-läkaren godkänner en förlängning eftersom man normalt bara har en krisreaktion i några veckor...men vi kan göra undantag.
    Hallå,j-a människa,ifrågasätta min sorg...jag yupplevde det så iaf.Hon sa att hon måste tänka på saken lite och återkomma med mer besked.Efter en stund ringde hon igen och sa att hon kan tänka sig godkänna att jag får vara hemma fram till september,men jag svarade att jag kan inte ge ngt slutdatum på min sorg,jag planerar återgå i juni,men man vet aldrig vad som händer.Då frågade hon mig om jag kan be min arbetsgivare om jag kan få en annan uppgift sålänge(jag jobbar som barnskötare i förskolan)HALLÅ,jag har ingen fysisk ork heller,jag kan inte säga NÄR jag är hyfsat återställd,jag sa att min sorg är som en berg och dalbana,jag tror att jag kan springa ifrån den genom att jobba men verkligeheten kommer ikapp mig och ger mig slag under bältet,små motgångar är 10 ggr värre för mig än vanligt,det räcker att såna som du från fk ringer och ifrågasätter min sorg så hamnar jag under isen igen.Då svarade hon att det gör så ont i hennes mage,men hon vet inte om hon kan gem ig tid till 1:a eller sista september...
    Sorgen har verkligen ingen tidsbegränsning...SUCK...
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Ja jisses...

    Vi blev faktiskt \"varnade\" av läkaren som sjukskrev oss första gången att FK kan vara struliga. I deras papper varar en krisreaktion i si eller så många veckor.

    HALLÅ, är det nån hemma liksom... Det finns väl INGA riktlinjer på hur länge man sörjer, det är ju högst individuellt! Men som sagt, hon sa till oss att vara förberedda på att bli ifrågasatta.

    Hur trist som helst, man kan verkligen undra hur de tänker på FK!

    Stor kram
  4. 2
    Ja jisses... Vi blev faktiskt \"varnade\" av läkaren som sjukskrev oss första gången att FK kan vara struliga. I deras papper varar en krisreaktion i si eller så många veckor.

    HALLÅ, är det nån hemma liksom... Det finns väl INGA riktlinjer på hur länge man sörjer, det är ju högst individuellt! Men som sagt, hon sa till oss att vara förberedda på att bli ifrågasatta.

    Hur trist som helst, man kan verkligen undra hur de tänker på FK!

    Stor kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Det är inte lätt...

    ... att få andra att förstå. Jag har inte blivit ifrågasatt ännu, men räknar med att det blir så. Läste om nån tjej här för längesen som hade fått problem och hade tagit med kort på kistan och barnet och så. Hon hade sagt att \"Det här är vad jag lever med nu\". Det tyckte jag var så himla bra gjort. Har alltså ingen erfarenhet själv (ännu), men jag tycker du ska stå på dig.

    När jag kommit lite längre i mitt sorgearbete tänker jag engagera mig i Små Änglar. Då skulle jag bl.a. vilja träffa FK och ha en dragning för dem om hur det är att förlora barn.

    Kram och lycka till med fortsättningen, tyvärr är det du som måste vara stark i denna situation.
  6. 3
    Det är inte lätt... ... att få andra att förstå. Jag har inte blivit ifrågasatt ännu, men räknar med att det blir så. Läste om nån tjej här för längesen som hade fått problem och hade tagit med kort på kistan och barnet och så. Hon hade sagt att \"Det här är vad jag lever med nu\". Det tyckte jag var så himla bra gjort. Har alltså ingen erfarenhet själv (ännu), men jag tycker du ska stå på dig.

    När jag kommit lite längre i mitt sorgearbete tänker jag engagera mig i Små Änglar. Då skulle jag bl.a. vilja träffa FK och ha en dragning för dem om hur det är att förlora barn.

    Kram och lycka till med fortsättningen, tyvärr är det du som måste vara stark i denna situation.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Ja du milde....

    FK kan vara hur knepiga som hälst, som tur är brukar det lösa sig, har inte hört någon som fått sin sjukskrivning indragen efter att ha förlorat ett barn, men många där det blivit trassel. Just när det gäller detta med krisers olika faser så fins det vissa riktlinjer de utgår i från, och de är samma som vården offtast utgår ifrån, och det anses \"normalt\" att den första choken håller i sig i ca5-7 månader.... inte för att alla orkar gå tillbaks då, många mår ju ännu sämre då den släpper, men de som börjar bråka innan dess kan ju inte ens ha läst i genom sina egna riktlinjer. Tycker du det är för jobbigt att prata med FK själv kan de kräva att de går via din läkare eller annan kontakt, tex via kurator, jag har blivit erbjuden det innan. Iofs kan de ringa ändå, men då kan man hänvisa dem vidare och lägga. Hoppas det ordnar sig för dig.
  8. 4
    Ja du milde.... FK kan vara hur knepiga som hälst, som tur är brukar det lösa sig, har inte hört någon som fått sin sjukskrivning indragen efter att ha förlorat ett barn, men många där det blivit trassel. Just när det gäller detta med krisers olika faser så fins det vissa riktlinjer de utgår i från, och de är samma som vården offtast utgår ifrån, och det anses \"normalt\" att den första choken håller i sig i ca5-7 månader.... inte för att alla orkar gå tillbaks då, många mår ju ännu sämre då den släpper, men de som börjar bråka innan dess kan ju inte ens ha läst i genom sina egna riktlinjer. Tycker du det är för jobbigt att prata med FK själv kan de kräva att de går via din läkare eller annan kontakt, tex via kurator, jag har blivit erbjuden det innan. Iofs kan de ringa ändå, men då kan man hänvisa dem vidare och lägga. Hoppas det ordnar sig för dig.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5

    Jag har ingen

    som helst kontakt med fk än. Däremot har min chef det. Jag vet inte vad min handläggare heter. Men min läkare har varnat mig för att fk kan ifrågasätta sjukskrivningen. Jag är sjukskriven på heltid nu april ut. I läkarintyget står det att jag ska göra regelbundna arbetsplatsbesök.

    Men jag vet att dom är jättestelbenta. Att krisreaktion bara är godtagbart ett visst antal veckor. Men det var någon här som jobbat som handläggare som tipsade om vad läkaren kan skriva för diagnos istället för krisreaktion. Det är nog bra om du kan prata med din läkare inför framtida läkarintyg.
    Det är så himla jobbigt att behöva hantera den biten också, att inte fk kan förstå det.

    Lycka till.
  10. 5
    Jag har ingen som helst kontakt med fk än. Däremot har min chef det. Jag vet inte vad min handläggare heter. Men min läkare har varnat mig för att fk kan ifrågasätta sjukskrivningen. Jag är sjukskriven på heltid nu april ut. I läkarintyget står det att jag ska göra regelbundna arbetsplatsbesök.

    Men jag vet att dom är jättestelbenta. Att krisreaktion bara är godtagbart ett visst antal veckor. Men det var någon här som jobbat som handläggare som tipsade om vad läkaren kan skriva för diagnos istället för krisreaktion. Det är nog bra om du kan prata med din läkare inför framtida läkarintyg.
    Det är så himla jobbigt att behöva hantera den biten också, att inte fk kan förstå det.

    Lycka till.
  11. Anna-karin m ÄnglaLilly
    #6

    Min läkare

    skriver reaktiv depression på mina intyg, det var det hon tipsade om som Ylva m Agnes skrev om. Min läkare på V.C har begärt att avstämningsmöte med min chef och FK, fast jag vet inte varför för min handläggare på FK är helt underbar. Hon frågar alltid hur jag har det och hur det går och sånt. Det är skönt.

    Stå på dig, ge dig inte även om det är svårt att vara stark nu. De kan inte behandla en sörjande mamma hur som helst.
    Kram
  12. 6
    Min läkare skriver reaktiv depression på mina intyg, det var det hon tipsade om som Ylva m Agnes skrev om. Min läkare på V.C har begärt att avstämningsmöte med min chef och FK, fast jag vet inte varför för min handläggare på FK är helt underbar. Hon frågar alltid hur jag har det och hur det går och sånt. Det är skönt.

    Stå på dig, ge dig inte även om det är svårt att vara stark nu. De kan inte behandla en sörjande mamma hur som helst.
    Kram
  13. Carro m Wilmer o *Melvin*
    #7

    Jag har också ....

    ... haft lite problem med fk. Men mina beror på att jag har min andra lilla kille Wilmer, 21 månader, som inte går på dagis. Om jag är frisk nog att ta hand om mitt barn så får jag ingen sjukpenning säger fk. Då ska jag istället vara mamma ledig.
    Wilmer skulle egentligen börjat dagis i januari men eftersom Melvin föddes då så sköt vi på det till augusti. Har varit och är fortfarande jätte rädd att något ska hända honom och vill därför ha honom nära mig hela tiden. Men det kan inte fk förstå.

    Jag har nästan ännu större problem med läkarna. Det är visst ingen läkare som kan förstå hur j*vla dåligt jag mår.
    Min första läkare på KS kvinnokliniken är så fruktansvärt kall och kan inte alls sätta sig in i hur ledsen man är efter man har förlorat ett barn. Hon anser att 1 månad räcker gått och väl att vara sjukskriven och att man ska så fort som möjligt tillbaka till sitt jobb. Efter förra besöket hos henne ansåg hon att hon inte kan hjälpa mig något mera och om jag behöver mer hjälp så skulle jag vända mig till vårdcentralen för att få träffa någon psykoteraput.
    I tisdags ringde jag min husläkare och storgrät och fick en tid hos honom dagen efter. Men han kunde inte alls förstå varför jag mådde som jag gör.
    Vad är det du vill ha hjälp med??? Och varför mår du så dåligt??? Frågade han flera gånger.
    Han tyckte att efter 2 veckor ska man egentligen börja jobba och om man har blivit snittad efter ca 1 månad tills såret har läkt. Jag bara satt där som ett ?. Vad menar han? Efter 1 månad var jag fortfarande i chock, förnekelse och satt helt apatisk.
    Han sjukskrev mig ändå en vecka till och bokade upp mig på en ny tid nästa vecka för att se om jag mår bättre då. Hur ska jag kunna må bättre? Det här är ingenting som bara försvinner över en natt.

    Är så trött på alla som ifråga sätter min sorg!!!!
  14. 7
    Jag har också .... ... haft lite problem med fk. Men mina beror på att jag har min andra lilla kille Wilmer, 21 månader, som inte går på dagis. Om jag är frisk nog att ta hand om mitt barn så får jag ingen sjukpenning säger fk. Då ska jag istället vara mamma ledig.
    Wilmer skulle egentligen börjat dagis i januari men eftersom Melvin föddes då så sköt vi på det till augusti. Har varit och är fortfarande jätte rädd att något ska hända honom och vill därför ha honom nära mig hela tiden. Men det kan inte fk förstå.

    Jag har nästan ännu större problem med läkarna. Det är visst ingen läkare som kan förstå hur j*vla dåligt jag mår.
    Min första läkare på KS kvinnokliniken är så fruktansvärt kall och kan inte alls sätta sig in i hur ledsen man är efter man har förlorat ett barn. Hon anser att 1 månad räcker gått och väl att vara sjukskriven och att man ska så fort som möjligt tillbaka till sitt jobb. Efter förra besöket hos henne ansåg hon att hon inte kan hjälpa mig något mera och om jag behöver mer hjälp så skulle jag vända mig till vårdcentralen för att få träffa någon psykoteraput.
    I tisdags ringde jag min husläkare och storgrät och fick en tid hos honom dagen efter. Men han kunde inte alls förstå varför jag mådde som jag gör.
    Vad är det du vill ha hjälp med??? Och varför mår du så dåligt??? Frågade han flera gånger.
    Han tyckte att efter 2 veckor ska man egentligen börja jobba och om man har blivit snittad efter ca 1 månad tills såret har läkt. Jag bara satt där som ett ?. Vad menar han? Efter 1 månad var jag fortfarande i chock, förnekelse och satt helt apatisk.
    Han sjukskrev mig ändå en vecka till och bokade upp mig på en ny tid nästa vecka för att se om jag mår bättre då. Hur ska jag kunna må bättre? Det här är ingenting som bara försvinner över en natt.

    Är så trött på alla som ifråga sätter min sorg!!!!
  15. compax
    #8

    När jag blev ifrågasatt

    av försäkringskassan så ändrade min läkare på sjukintyget ,han skrev depression pga av fosterdöd,det lät så hårt med fosterdöd,men faktiskt så godkännde fk tack vare att det stod depression.Den kan ju vara hur länge som helst!
  16. 8
    När jag blev ifrågasatt av försäkringskassan så ändrade min läkare på sjukintyget ,han skrev depression pga av fosterdöd,det lät så hårt med fosterdöd,men faktiskt så godkännde fk tack vare att det stod depression.Den kan ju vara hur länge som helst!
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9

    Har kanske haft tur?

    Har bara positiva erfarenheter just när det gäller Klaras bortgång. Inga alls problem, de godkände dset direkt hela tiden. Tvärtom sa de att när det gäller det jag varit med om (psd i magen fullgången tid) ifrågasätter de aldrig. Kanske var det så att min läkare skrev \"rätt\" direkt i mina papper för han visste hur det kunde bli. Har inte mina papper här aå jag kan kolla. Han skrev dessutom att jag inte var förmögen till nåt som var jobbrelaterat överhuvudtaget. Kanske \"lättare\" just för att jag var arbetslös??
    /Lotta
  18. 9
    Har kanske haft tur? Har bara positiva erfarenheter just när det gäller Klaras bortgång. Inga alls problem, de godkände dset direkt hela tiden. Tvärtom sa de att när det gäller det jag varit med om (psd i magen fullgången tid) ifrågasätter de aldrig. Kanske var det så att min läkare skrev \"rätt\" direkt i mina papper för han visste hur det kunde bli. Har inte mina papper här aå jag kan kolla. Han skrev dessutom att jag inte var förmögen till nåt som var jobbrelaterat överhuvudtaget. Kanske \"lättare\" just för att jag var arbetslös??
    /Lotta
  19. Medlem sedan
    Jul 2005
    #10

    Nä fy...

    Man blir ju mörkrädd för vad som kan hända,usch,jag hoppas verkligen inte du ska springa på mer motgångar i framtiden.Just i sorgen är ju minsta lilla motgång tio ggr värre.
    Vad jobbigt med en läkare dessutom som inte förstår.Där har jag visserligen haft tur att vår läkare iaf tillmötesgår oss å lyssnar till vad VI vill.
    tack för att du svarade,kram kram
  20. 10
    Nä fy... Man blir ju mörkrädd för vad som kan hända,usch,jag hoppas verkligen inte du ska springa på mer motgångar i framtiden.Just i sorgen är ju minsta lilla motgång tio ggr värre.
    Vad jobbigt med en läkare dessutom som inte förstår.Där har jag visserligen haft tur att vår läkare iaf tillmötesgår oss å lyssnar till vad VI vill.
    tack för att du svarade,kram kram
  21. Medlem sedan
    Jul 2005
    #11

    Tack..

    Jag väntar på att min läkare ska ringa mig och förlänga min sjukskrivning,då ska jag be henne skriva nåt liknande,sorgearbete efter Iufd.så kanske man stämmer in på fk:s fack att man inte har ngn krisreaktion efter ett par veckor...*ironiskt*
    Tack för svar, kram kram
  22. 11
    Tack.. Jag väntar på att min läkare ska ringa mig och förlänga min sjukskrivning,då ska jag be henne skriva nåt liknande,sorgearbete efter Iufd.så kanske man stämmer in på fk:s fack att man inte har ngn krisreaktion efter ett par veckor...*ironiskt*
    Tack för svar, kram kram
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12

    Skönt

    det är skönt att höra att det faktiskt kan gå bra oxå,än så länge är jag ju \"godkänd\" av fk,men att ifrågasätta HUR länge jag ska vara hemma och säga att man bara har krisreaktion i några veckor...SUCK,snacka om att dra alla över en kam...
    Tack för svar,kram kram
  24. 12
    Skönt det är skönt att höra att det faktiskt kan gå bra oxå,än så länge är jag ju \"godkänd\" av fk,men att ifrågasätta HUR länge jag ska vara hemma och säga att man bara har krisreaktion i några veckor...SUCK,snacka om att dra alla över en kam...
    Tack för svar,kram kram
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13

    Tråkigt...

    ...att man ens ska behöva tänka tanken och vara orolig för om man ska bli godkänd eller inte i en sån här kris...jag menar,det är ju lixom inte att jag hittat på ngn sjukdom å lurar till mig bidrag...

    Hoppas du får ett bättre bemötande än mig,kram kram
  26. 13
    Tråkigt... ...att man ens ska behöva tänka tanken och vara orolig för om man ska bli godkänd eller inte i en sån här kris...jag menar,det är ju lixom inte att jag hittat på ngn sjukdom å lurar till mig bidrag...

    Hoppas du får ett bättre bemötande än mig,kram kram
  27. Medlem sedan
    Jul 2005
    #14

    Ja...

    ...man skulle behöva ha folk på fk som upplevt sorgen så de förstår vad det är man går igenom.
    Det är sorgligt att ens bli i frågasatt när man kan tänkas börja jobba igen.

    kram kram
  28. 14
    Ja... ...man skulle behöva ha folk på fk som upplevt sorgen så de förstår vad det är man går igenom.
    Det är sorgligt att ens bli i frågasatt när man kan tänkas börja jobba igen.

    kram kram
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15

    Vi funderade på

    ...att be dem kontakta vår läkare istället eftersom de övervägde att inte betala ut sjukpenning till min sambo,då hans sjukskrivningar och sorgearbete ligger i min journal,vi fick brev häromdagen att om han tänker vara mer sjukskriven så måste han byta läkare för att få en egen journal då det är lag på det...Man blir så arg,räcker det inte att man sörjer?spelar väl ingen roll vilken läkare man går till...suck

    kram kram
  30. 15
    Vi funderade på ...att be dem kontakta vår läkare istället eftersom de övervägde att inte betala ut sjukpenning till min sambo,då hans sjukskrivningar och sorgearbete ligger i min journal,vi fick brev häromdagen att om han tänker vara mer sjukskriven så måste han byta läkare för att få en egen journal då det är lag på det...Man blir så arg,räcker det inte att man sörjer?spelar väl ingen roll vilken läkare man går till...suck

    kram kram
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16

    Funkar det?

    Att arbetsgivaren sköter all kontakt,vad skönt isf...då slipper man ju alla ev motgångar...

    Jag har läst olika alternativ på hur man kan skriva istället,så jag ska be min läkare skriva nåt annat i fortsättningen.Nu \"får\" jag ju vara sjukskriven fram till september,det känns ju bra att veta HUR länge jag kan sörja...NOT...

    kram
  32. 16
    Funkar det? Att arbetsgivaren sköter all kontakt,vad skönt isf...då slipper man ju alla ev motgångar...

    Jag har läst olika alternativ på hur man kan skriva istället,så jag ska be min läkare skriva nåt annat i fortsättningen.Nu \"får\" jag ju vara sjukskriven fram till september,det känns ju bra att veta HUR länge jag kan sörja...NOT...

    kram
  33. Medlem sedan
    Jul 2005
    #17

    Aha..tack

    ska lägga det på minnet,vi går ju ff hos läkaren på sjukhuset,och ska väl fortsätta med det,hon är så bra och \"mänsklig\" så hon skriver nog det jag ber henne.
    tack för tipset.
    kram kram
  34. 17
    Aha..tack ska lägga det på minnet,vi går ju ff hos läkaren på sjukhuset,och ska väl fortsätta med det,hon är så bra och \"mänsklig\" så hon skriver nog det jag ber henne.
    tack för tipset.
    kram kram
  35. Medlem sedan
    Jan 2006
    #18

    Ja,

    än så länge funkar det för mig. Nu ska tilläggas att jag har en otroligt bra chef. Det är ju inte hennes uppgift menar jag att ringa fk åt mig, men hon ville göra det. Men det är klart att om det blir något strul så kommer jag ju få ta kontakt med dom själv.

    Det är så himla trist att behöva tänka på fk också. Och att de ska vara så himla stelbenta på vilke symptom läkaren skriver. Men det är ju så i byråkratins värld.
  36. 18
    Ja, än så länge funkar det för mig. Nu ska tilläggas att jag har en otroligt bra chef. Det är ju inte hennes uppgift menar jag att ringa fk åt mig, men hon ville göra det. Men det är klart att om det blir något strul så kommer jag ju få ta kontakt med dom själv.

    Det är så himla trist att behöva tänka på fk också. Och att de ska vara så himla stelbenta på vilke symptom läkaren skriver. Men det är ju så i byråkratins värld.
  37. Medlem sedan
    Aug 2003
    #19

    Så tråkigt...

    att du och så många andra råkar ut för sånt där. Som handläggare på FK har man förståss ganska strikta regler att jobba efter, men det finns ju olika sätt att göra det på... så varför inte med lite medkänsla och \"proffsighet\".

    Eftersom jag själv har jobbat som handläggare på FK blir jag så ledsen varje gång jag läser om sånt där, och jag önskar jag kunde göra något åt det. Men tyvärr är det enda tipset det som flera andra tagit upp... se till att läkaren använder en av FK accepterad diagnos och att intyget är tydligt när det gäller din arbetsförmåga. Ingenting är självklart för FK, utan det får gärna vara övertydligt!

    Hoppas du får ett bättre bemötande framöver.
  38. 19
    Så tråkigt... att du och så många andra råkar ut för sånt där. Som handläggare på FK har man förståss ganska strikta regler att jobba efter, men det finns ju olika sätt att göra det på... så varför inte med lite medkänsla och \"proffsighet\".

    Eftersom jag själv har jobbat som handläggare på FK blir jag så ledsen varje gång jag läser om sånt där, och jag önskar jag kunde göra något åt det. Men tyvärr är det enda tipset det som flera andra tagit upp... se till att läkaren använder en av FK accepterad diagnos och att intyget är tydligt när det gäller din arbetsförmåga. Ingenting är självklart för FK, utan det får gärna vara övertydligt!

    Hoppas du får ett bättre bemötande framöver.
  39. Medlem sedan
    Aug 2003
    #20

    Jättebra!

    Ville bara skriva att jag tycker det är en jättebra idé att engagera sig i en föräldraförening och via den försöka sprida info till FK. Jag tror nämligen att de är lite bortglömda av föräldraföreningarna idag, medan tex vårdpersonal får lite mer information. Jag har själv tänkt på göra samma sak, men inte kommit längre än till tanken ännu.
  40. 20
    Jättebra! Ville bara skriva att jag tycker det är en jättebra idé att engagera sig i en föräldraförening och via den försöka sprida info till FK. Jag tror nämligen att de är lite bortglömda av föräldraföreningarna idag, medan tex vårdpersonal får lite mer information. Jag har själv tänkt på göra samma sak, men inte kommit längre än till tanken ännu.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. ps. ursäkta
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-21, 17:19
  2. ursäkta att jag...
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:46
  3. Ursäkta...
    By Pianisten in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 12:40
  4. ursäkta mig men...
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 19:58
  5. Fan.... ursäkta...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 17:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar