sökes
Föräldraskap
  1. bzzzz
    #1

    sökes

    letar efter fler som är tillsammans med en person från ett muslimsk land och som är muslim.
  2. 1
    sökes letar efter fler som är tillsammans med en person från ett muslimsk land och som är muslim.
  3. Alyana
    #2

    Jag är det.

    Min man kommer från Azerbaijan och där är de ju muslimer, men de flesta är inte direkt praktiserade ändå. Han var det när vi möttes men inte numera... Men vi äter tex inte griskött.
    Jag tror på Gud och kallar mig muslim om du frågar vilen religion jag tror på. Jag vill väldigt gärna leva enligt de muslimska försekrifterna, men jag bär inte slöja och tyvärr praktiserar jag inte tex bönerna, helt enkelt därför att jag inte kan.... Hoppas att jag en dag ska bli tillräckligt stark och trygg att jag ska kunna praktisera så mycket som möjligt. Det är ju främst för min egen skull.
  4. 2
    Jag är det. Min man kommer från Azerbaijan och där är de ju muslimer, men de flesta är inte direkt praktiserade ändå. Han var det när vi möttes men inte numera... Men vi äter tex inte griskött.
    Jag tror på Gud och kallar mig muslim om du frågar vilen religion jag tror på. Jag vill väldigt gärna leva enligt de muslimska försekrifterna, men jag bär inte slöja och tyvärr praktiserar jag inte tex bönerna, helt enkelt därför att jag inte kan.... Hoppas att jag en dag ska bli tillräckligt stark och trygg att jag ska kunna praktisera så mycket som möjligt. Det är ju främst för min egen skull.

Liknande trådar

  1. Overall 140-146 sökes
    By Paddel in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-02, 12:06
  2. overall i 122-128-SÖKES
    By Sunken in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 18:33
  3. Råd sökes
    By mariakarin in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 20:12
  4. Råd sökes
    By e+a+e in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 11:26
  5. Råd sökes...
    By sarahkristin in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar