sälja tvillingvagnen
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    sälja tvillingvagnen

    Jag har lagt ut en annons på blocket på vår syskonvagn, men det är bar en som har hört av sig om den. Är det segt att säja vagn nu eller är det jag som satt helt fel pris? Ni får gärna ta en titt på annonsen om jag kanske ska ändra något. Vill sälja den nu så jag kan få köpa en ny..
    http://www.blocket.se/view/7872770.htm
  2. 1
    sälja tvillingvagnen Jag har lagt ut en annons på blocket på vår syskonvagn, men det är bar en som har hört av sig om den. Är det segt att säja vagn nu eller är det jag som satt helt fel pris? Ni får gärna ta en titt på annonsen om jag kanske ska ändra något. Vill sälja den nu så jag kan få köpa en ny..
    http://www.blocket.se/view/7872770.htm
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Det enda...

    jag kan komma på är att priset ev är lite högt! Den kostar ju 1995 kr när den är ny o mjukliften om jag inte minns fel (vi har samma vagn fast m beige mjuklift :o) 400 kr, vilket blir 2400 kr som ny.

    Jag är ju sån att jag köper hellre nytt än begagnat om det inte skiljer så mkt i pris. Ska jag köpa begagnat så ska det lixom verkligen löna sig.

    Jag har tänkt sätta in vår oxå om ett tag men då begära högst 1200 eller så.

    Testa att sänka den bara liiiiite typ m en hundring elelr två. 1400 låter faktiskt mycket billigare än 1500.

    Ge det dock ett tag! Den ÄR ju jättefin, helt klart!! Så det dyker säkert upp någon :o)

    kramis

    Anja
  4. 2
    Det enda... jag kan komma på är att priset ev är lite högt! Den kostar ju 1995 kr när den är ny o mjukliften om jag inte minns fel (vi har samma vagn fast m beige mjuklift :o) 400 kr, vilket blir 2400 kr som ny.

    Jag är ju sån att jag köper hellre nytt än begagnat om det inte skiljer så mkt i pris. Ska jag köpa begagnat så ska det lixom verkligen löna sig.

    Jag har tänkt sätta in vår oxå om ett tag men då begära högst 1200 eller så.

    Testa att sänka den bara liiiiite typ m en hundring elelr två. 1400 låter faktiskt mycket billigare än 1500.

    Ge det dock ett tag! Den ÄR ju jättefin, helt klart!! Så det dyker säkert upp någon :o)

    kramis

    Anja
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Vilken..

    ..snygg vagn!

    Det enda som jag tänkte på var att du kunde ha skrivit inköpspriset för vagnen, så att intressenter ser hur mycket dom tjänar på att köpa vagnen begagnad:)

    Annars såg annonsen bra ut tycker jag!

    Jag sålde min vagn på blocket för en vecka sen och det tog ett par dgr innan folk började höra av sig men sen gick det snabbt att bli av med den.

    Kram
  6. 3
    Vilken.. ..snygg vagn!

    Det enda som jag tänkte på var att du kunde ha skrivit inköpspriset för vagnen, så att intressenter ser hur mycket dom tjänar på att köpa vagnen begagnad:)

    Annars såg annonsen bra ut tycker jag!

    Jag sålde min vagn på blocket för en vecka sen och det tog ett par dgr innan folk började höra av sig men sen gick det snabbt att bli av med den.

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Håller..

    ..med lite där, om den kostar 1995 kr som ny så bör du nog sänka lite om du vill ha den såld fort.

    Vår vagn köpte vi i sep och den var väldigt välvårdad, den kostade 4000 och jag sålde den för 2500 kr.



  8. 4
    Håller.. ..med lite där, om den kostar 1995 kr som ny så bör du nog sänka lite om du vill ha den såld fort.

    Vår vagn köpte vi i sep och den var väldigt välvårdad, den kostade 4000 och jag sålde den för 2500 kr.



  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    har ändrat

    bla priset på vagnen nu, så får vi hoppas fler hör av sig. men det var ju synd att jag inte läste ditt tips om att skriva nypris på den innan jag ändrade men men. det är en fin vagn som inte är något sliten så jag hoppas någon är intresserad.

    Den vagnen som du köpt var inte dålig! Iza såg ut som en prinsessa när hon satt i den.*ler*
  10. 5
    har ändrat bla priset på vagnen nu, så får vi hoppas fler hör av sig. men det var ju synd att jag inte läste ditt tips om att skriva nypris på den innan jag ändrade men men. det är en fin vagn som inte är något sliten så jag hoppas någon är intresserad.

    Den vagnen som du köpt var inte dålig! Iza såg ut som en prinsessa när hon satt i den.*ler*

Liknande trådar

  1. Bästa tvillingvagnen?
    By HannaT in forum Bebissnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:14
  2. Sälja eller inte sälja?
    By Tess in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 18:09
  3. Idé att sälja?
    By no name in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 20:01
  4. Ska sälja min
    By Vagnsäljare in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 12:44
  5. Bästa tvillingvagnen?
    By J m twins i magen in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar