Kom själv på en sak till....
Sond- & knappmatning
  1. Ann m Frida
    #1

    Kom själv på en sak till....

    skötseln, den dagliga och löpande med knappbyte, kompresser, pysslandet.
  2. 1
    Kom själv på en sak till.... skötseln, den dagliga och löpande med knappbyte, kompresser, pysslandet.
  3. Furiosa
    #2

    Gärna lite om

    granulom också, något vi kämpade en hel del med ett tag.
    Även känslorna kring frustrationen att inte få i sitt barn mat och lättnaden över att sedan ha knappen.
    Ja, lite förslag, kanske kommer på mer:-)
  4. 2
    Gärna lite om granulom också, något vi kämpade en hel del med ett tag.
    Även känslorna kring frustrationen att inte få i sitt barn mat och lättnaden över att sedan ha knappen.
    Ja, lite förslag, kanske kommer på mer:-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Tack för förslagen! imt

    d
  6. 3
    Tack för förslagen! imt d
  7. Gabrielle
    #4

    Kanske lite om

    att även ett barn som sondmatas behöver närhet. Matningen är för det mindre barnet också en mysstund och ett tillfälle när man får vara nära. När maten sker via sondning så blir det lätt mekaniskt.

  8. 4
    Kanske lite om att även ett barn som sondmatas behöver närhet. Matningen är för det mindre barnet också en mysstund och ett tillfälle när man får vara nära. När maten sker via sondning så blir det lätt mekaniskt.

  9. Ann
    #5

    Bra vinkel!!!! Tack! imt

    s
  10. 5
    Bra vinkel!!!! Tack! imt s
  11. Nillan m Alvin
    #6

    Hej Ann

    du kanske ska ta med vem som gör olika saker- det är ju ändå många kontakter man har BVC-sköterska beställer slangar osv, dietisten/ apoteket beställer mat, knappsköterskan på dagvårdn beställer knappar och nipplar, det var vad jag kom på nu.
    Åhh, vad jag vill se filmen -kan du inte ha en liten förhandsvisning för oss här ;-) Kram
  12. 6
    Hej Ann du kanske ska ta med vem som gör olika saker- det är ju ändå många kontakter man har BVC-sköterska beställer slangar osv, dietisten/ apoteket beställer mat, knappsköterskan på dagvårdn beställer knappar och nipplar, det var vad jag kom på nu.
    Åhh, vad jag vill se filmen -kan du inte ha en liten förhandsvisning för oss här ;-) Kram
  13. Ann m Frida
    #7

    Hej!

    Det kommer med litegrann, frågeställningen blir då hur hjälpen man får skiljer sig mellan olika delar av landet och dessutom kommer knappsköterskan att berätta lite om hur man pysslar om och även där kommer man in på det ämnet.

    Filmen kommer ju att premiärvisas på en knappbarnskonferens (om allt går som det ska) jag lova att informera framöver om hur det går. :-))

    Ann
  14. 7
    Hej! Det kommer med litegrann, frågeställningen blir då hur hjälpen man får skiljer sig mellan olika delar av landet och dessutom kommer knappsköterskan att berätta lite om hur man pysslar om och även där kommer man in på det ämnet.

    Filmen kommer ju att premiärvisas på en knappbarnskonferens (om allt går som det ska) jag lova att informera framöver om hur det går. :-))

    Ann

Liknande trådar

  1. Gå själv till lekplats?
    By Vänamön in forum Mammasnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-13, 08:43
  2. Till mig själv och till alla ni andra
    By Zackarina in forum Ensamförälder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 21:36
  3. Vad säger du till dig själv?
    By Familjnu in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 20:33
  4. Lägger till mig själv till Bf lista
    By Louise i Korea in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 11:49
  5. Löfte till mig själv!
    By Jinx in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 13:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar