Lovisa har blivit skygg!!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Lovisa har blivit skygg!!!

    ...mot personer hon inte känner igen. Min morbror var här idag och han är alltid barnens favorit. Men Lovisa blev super skraj för honom :-((((
    Det är ju i denna ålder dom börjar bli \"blyga\" mot personer dom inte träffar så ofta. Dessutom e hon sååååå mammig. Jag var i väg ikväll för att hitta en jacka till Emil. Jag var borta i 1 1/2 timme, hon skrek hela tiden trots att hon var nyammad. Så fort hon fick syn på mig sprack hon upp i ett leende och var glad för resten av kvällen.
  2. 1
    Lovisa har blivit skygg!!! ...mot personer hon inte känner igen. Min morbror var här idag och han är alltid barnens favorit. Men Lovisa blev super skraj för honom :-((((
    Det är ju i denna ålder dom börjar bli \"blyga\" mot personer dom inte träffar så ofta. Dessutom e hon sååååå mammig. Jag var i väg ikväll för att hitta en jacka till Emil. Jag var borta i 1 1/2 timme, hon skrek hela tiden trots att hon var nyammad. Så fort hon fick syn på mig sprack hon upp i ett leende och var glad för resten av kvällen.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    jo då ;)

    Jackie fick panik i helgen och gömde sitt ansikte i mitt bröst två kalas dagar irad vart för mkt för henne stackarn :( Alla som ska komma nära hela tiden och nypa i kinderna och fjäska till sig ett leende... Dom är i den \"fasen\" just nu de flesta som det sägs träder in i den vid tre mån åldern ju...
  4. 2
    jo då ;) Jackie fick panik i helgen och gömde sitt ansikte i mitt bröst två kalas dagar irad vart för mkt för henne stackarn :( Alla som ska komma nära hela tiden och nypa i kinderna och fjäska till sig ett leende... Dom är i den \"fasen\" just nu de flesta som det sägs träder in i den vid tre mån åldern ju...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Seth skriker

    Seth skriker sen två veckor tillbaka hos nästan alla. Inte ens farmor funkar som han träffar så ofta!

    Men på dopet vet jag inte vad som hände, han satt hos ALLA o charmade o smilade, sen avslutade han 4 timmar senare med att somna i en tjejs famn som han aldrig träffat innan.

    Dagen efter av allt som normalt tyvärr....
  6. 3
    Seth skriker Seth skriker sen två veckor tillbaka hos nästan alla. Inte ens farmor funkar som han träffar så ofta!

    Men på dopet vet jag inte vad som hände, han satt hos ALLA o charmade o smilade, sen avslutade han 4 timmar senare med att somna i en tjejs famn som han aldrig träffat innan.

    Dagen efter av allt som normalt tyvärr....

Liknande trådar

  1. Lovisa är här!!
    By -*L*- in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 12:40
  2. Lovisa har blivit storasyster
    By b-boom in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 09:26
  3. Lovisa 3 år!
    By b-boom in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 09:17
  4. Nu är Lovisa här!
    By fridah1 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 21:38
  5. Lovisa går!
    By cathrined in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 13:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar