Angående dagsömnen
_0507 Julibarn
  1. På besök
    #1

    Angående dagsömnen

    Är det någon här som har en son/dotter som sover väldigt lite på dagen? Min lill* vill inte sova ordentligt på natten, vaknar mellan 6-10 gånger. Äter inget, men vaknar till och somnar inte om jag inte går bort och klappar på ryggen eller smeker över huvudet.
    Hur har ni det? Någon som har tips?
  2. 1
    Angående dagsömnen Är det någon här som har en son/dotter som sover väldigt lite på dagen? Min lill* vill inte sova ordentligt på natten, vaknar mellan 6-10 gånger. Äter inget, men vaknar till och somnar inte om jag inte går bort och klappar på ryggen eller smeker över huvudet.
    Hur har ni det? Någon som har tips?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Vera har

    kommit in i en ond cirkel just nu tyvärr. Hon somnar ca. 18.00 och vaknar ungefär klockan 5 på morgonen och vägrar somna om. Sen sover hon ett pass på förmiddagen på 40-45 minuter och ett jättelångt pass på eftermiddagen. Vet inte hur jag ska lyckas bryta mönstret, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och försöka hålla en sur liten tjej vaken på eftermiddagen istället för det är inte kul att behöva gå upp klockan 5 varje morgon. hade visst inga tips att komma med *S*
  4. 2
    Vera har kommit in i en ond cirkel just nu tyvärr. Hon somnar ca. 18.00 och vaknar ungefär klockan 5 på morgonen och vägrar somna om. Sen sover hon ett pass på förmiddagen på 40-45 minuter och ett jättelångt pass på eftermiddagen. Vet inte hur jag ska lyckas bryta mönstret, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och försöka hålla en sur liten tjej vaken på eftermiddagen istället för det är inte kul att behöva gå upp klockan 5 varje morgon. hade visst inga tips att komma med *S*

Liknande trådar

  1. Strul med dagsömnen
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 12:13
  2. Nu har vi slutat med dagsömnen!
    By Fideli_76 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 17:32
  3. Angående lån
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 15:33
  4. Tack för alla svar om dagsömnen
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 08:37
  5. Får inte till dagsömnen
    By Aniara_ in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar