*Hej då!*
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    *Hej då!*

    Nu är jag inte så lite less. Jag har hållit mig i bakgrunden ett tag och tyst följt vad som har utvecklats här inne. Jag kan inte längre säga att jag är stolt att tillhöra denna grupp :-(

    Först om allt käbbel: Det har tillkommit några nya sedan alla junisar fötts. Jag kan på rak arm komma på fyra, kanske är det fler. Av dessa är det bara Gula som försökt växa in i gruppen, alla andra har försvunnit. Om detta beror på ointresse eller att de inte kännt sig välkomna, det vet jag inte, men att döma efter det som Gula får utstå så fort hon sticker ut är nog det senare. Jag lägger mig inte i vems fel det är när disskussionerna blossar upp och den ena efter den andra skäller för att ingen vill ge sig. Jag tycker bara det är tråkigt. Själv låter jag bli att svara när jag ser att tråkigheter väntas. Om någon vill ventilera sig tycker jag att det är okej - det är det bla sidan är till för. Men inte att hoppa på och kränka!!! Varför inte acceptera att vi är olika?

    Vart har överflödet med omtanke och empati tagit vägen? Tyckte vi hade så go stämning här inne under graviditeterna. Svaret är inte att en person sabbar, utan jag upplever en del som varit med från början som förändrade och lite kallare. Naturligtvis gäller inte detta alla utan ett fåtal, men förändringen är ändå så genomträngande att jag känner att jag inte hör hemma här.

    Jag kommer att ta en lång pause härifrån och jag vet inte om jag kommer tillbaka överhuvudtaget. Jag frånsäger mig också ansvarsområdet med hemsidan och kommer att släcka ned den under natten.

    Till mina goa \"gbg\"-brudar vill jag bara tala om att er fortsätter jag mer än gärna att träffa! Ser fram emot fikabesök och promenader =) Kram! Ni vet hur ni når mig!

  2. 1
    *Hej då!* Nu är jag inte så lite less. Jag har hållit mig i bakgrunden ett tag och tyst följt vad som har utvecklats här inne. Jag kan inte längre säga att jag är stolt att tillhöra denna grupp :-(

    Först om allt käbbel: Det har tillkommit några nya sedan alla junisar fötts. Jag kan på rak arm komma på fyra, kanske är det fler. Av dessa är det bara Gula som försökt växa in i gruppen, alla andra har försvunnit. Om detta beror på ointresse eller att de inte kännt sig välkomna, det vet jag inte, men att döma efter det som Gula får utstå så fort hon sticker ut är nog det senare. Jag lägger mig inte i vems fel det är när disskussionerna blossar upp och den ena efter den andra skäller för att ingen vill ge sig. Jag tycker bara det är tråkigt. Själv låter jag bli att svara när jag ser att tråkigheter väntas. Om någon vill ventilera sig tycker jag att det är okej - det är det bla sidan är till för. Men inte att hoppa på och kränka!!! Varför inte acceptera att vi är olika?

    Vart har överflödet med omtanke och empati tagit vägen? Tyckte vi hade så go stämning här inne under graviditeterna. Svaret är inte att en person sabbar, utan jag upplever en del som varit med från början som förändrade och lite kallare. Naturligtvis gäller inte detta alla utan ett fåtal, men förändringen är ändå så genomträngande att jag känner att jag inte hör hemma här.

    Jag kommer att ta en lång pause härifrån och jag vet inte om jag kommer tillbaka överhuvudtaget. Jag frånsäger mig också ansvarsområdet med hemsidan och kommer att släcka ned den under natten.

    Till mina goa \"gbg\"-brudar vill jag bara tala om att er fortsätter jag mer än gärna att träffa! Ser fram emot fikabesök och promenader =) Kram! Ni vet hur ni når mig!

  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Kan bara säga...

    ...SKIT TRIST!:
    *att du känner som du känner
    *att du lägger ner hemsidan, som var sååå fin o bra gjort av dig!

    Och tillägger:
    *ha det gött!
    *hoppas du återkommer ändå!
    *förstår dig men tycker det är jätte trist som sagt att NÅGON (du eller andra) känner så här...istället för att låta det rinna av o lära sig av det.

    Kram Jenny
  4. 2
    Kan bara säga... ...SKIT TRIST!:
    *att du känner som du känner
    *att du lägger ner hemsidan, som var sååå fin o bra gjort av dig!

    Och tillägger:
    *ha det gött!
    *hoppas du återkommer ändå!
    *förstår dig men tycker det är jätte trist som sagt att NÅGON (du eller andra) känner så här...istället för att låta det rinna av o lära sig av det.

    Kram Jenny
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Hej!

    Jag förstår dig och känner lite likadant. Tycker också stämningen här inne förändrats. Väljer nog ändå att fortsätta vara kvar här, men tänka lite mer på vad jag skriver. Men jag kan ärligt säga, att det är inte lika roligt här längre.

    Vi får höras via mail istället och så hoppas jag vi ses för fika och promenad snart, nu när våren är här.

    Kram!
  6. 3
    Hej! Jag förstår dig och känner lite likadant. Tycker också stämningen här inne förändrats. Väljer nog ändå att fortsätta vara kvar här, men tänka lite mer på vad jag skriver. Men jag kan ärligt säga, att det är inte lika roligt här längre.

    Vi får höras via mail istället och så hoppas jag vi ses för fika och promenad snart, nu när våren är här.

    Kram!
  7. Nilla
    #4

    Trist

    att du lämnar oss!

    kram
  8. 4
    Trist att du lämnar oss!

    kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5

    Hej

    Jag tycker det är verkligen jätte tråkigt om du känner så. Du säger själv i ditt avskedsinlägg att vi borde acceptera att vi är olika - det kanske inte är så lätt att göra det eftersom du väljer att lämna gruppen istället för att just acceptera olikheterna?

    Jag kan hålla med dig om att stämningen är annorlunda härinne, men jag har faktiskt bestämt mig att det beror på ändrade livsförhållanden hos oss som skriver. Nu har vi ettåriga bebisar och dom flesta av oss är trötta, slitna och kanske lite understimulerade. Jag är det i alla fall, och kan för min egen del säga att jag gärna erkänner att jag har bra mycket kortare stubin än vanligt.

    Hur som helst, synd att du drar, jag vet att hade du stannat är du just en av dom som skulle ha kunnat dra upp stämningen istället.

    Det verkar vara på mode att dra från gruppen? Kanske borde bli på mode att fixa stämningen istället?

    Mvh,
    Maria
  10. 5
    Hej Jag tycker det är verkligen jätte tråkigt om du känner så. Du säger själv i ditt avskedsinlägg att vi borde acceptera att vi är olika - det kanske inte är så lätt att göra det eftersom du väljer att lämna gruppen istället för att just acceptera olikheterna?

    Jag kan hålla med dig om att stämningen är annorlunda härinne, men jag har faktiskt bestämt mig att det beror på ändrade livsförhållanden hos oss som skriver. Nu har vi ettåriga bebisar och dom flesta av oss är trötta, slitna och kanske lite understimulerade. Jag är det i alla fall, och kan för min egen del säga att jag gärna erkänner att jag har bra mycket kortare stubin än vanligt.

    Hur som helst, synd att du drar, jag vet att hade du stannat är du just en av dom som skulle ha kunnat dra upp stämningen istället.

    Det verkar vara på mode att dra från gruppen? Kanske borde bli på mode att fixa stämningen istället?

    Mvh,
    Maria
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    *vinka hej då*

    Skit trist att du lämnar oss!

    Hoppas du kommer tillbaka.
    Jag förstår hur du känner dock. jag var verkligen på väg igår. O det är ju flera som känt så det senaste!

    I övrigt skriver jag under på Maria/Stardusts inlägg.

    Lev väl:)

    kram emma
  12. 6
    *vinka hej då* Skit trist att du lämnar oss!

    Hoppas du kommer tillbaka.
    Jag förstår hur du känner dock. jag var verkligen på väg igår. O det är ju flera som känt så det senaste!

    I övrigt skriver jag under på Maria/Stardusts inlägg.

    Lev väl:)

    kram emma
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Nä jag kan INTE låta bli

    För jag tyckte mig faktiskt märka en STOR skillnad på stämningen sen just nämnda person kom in med.
    O med handen på hjärtat tycker ajg att de i de flesta fall är just den person du nämner som startar krig med. Sen är det möjligt att den andre inblandade borde ge sig med men det beror lite på vad det gäller med tycker ajg! Vederbörande är rätt duktig på att kränka o gapa o skrika med;)

    Well, nu ska jag droppa just den personen!
  14. 7
    Nä jag kan INTE låta bli För jag tyckte mig faktiskt märka en STOR skillnad på stämningen sen just nämnda person kom in med.
    O med handen på hjärtat tycker ajg att de i de flesta fall är just den person du nämner som startar krig med. Sen är det möjligt att den andre inblandade borde ge sig med men det beror lite på vad det gäller med tycker ajg! Vederbörande är rätt duktig på att kränka o gapa o skrika med;)

    Well, nu ska jag droppa just den personen!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8

    omtanken och empatin finns kvar

    här. Jag tycker fortfarande junigruppen är bra.

    tillsammans kan vi stoppa när det blir kränkningar mm.genom att skriva inlägg, anmäla abuse osv.

    ingen samvaro är fri från konflikter. Speciellt det skrivna kan lätt orsaka konflikter, det är lätt att skriva det man aldrig skulle säga IRL samt det är lätt att bli missförstådd.

    Tråkigt att du väljer att lämna. Du har tillfört mycket här.
    Välkommen tillbaka om du nån gång vill.

    ha det bra
  16. 8
    omtanken och empatin finns kvar här. Jag tycker fortfarande junigruppen är bra.

    tillsammans kan vi stoppa när det blir kränkningar mm.genom att skriva inlägg, anmäla abuse osv.

    ingen samvaro är fri från konflikter. Speciellt det skrivna kan lätt orsaka konflikter, det är lätt att skriva det man aldrig skulle säga IRL samt det är lätt att bli missförstådd.

    Tråkigt att du väljer att lämna. Du har tillfört mycket här.
    Välkommen tillbaka om du nån gång vill.

    ha det bra
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Jag håller med dig.

    Jag har läst väldigt dåligt på slutet men tycker att de flesta stormar rör en och samma person.
    Och stämning har helt klart droppat sedan alla dessa småstormar börjat dyka upp.

    Det går inte att komma ifrån att man behöver tänka sig för en extra gång när man skriver jämfört med när man talar.
  18. 9
    Jag håller med dig. Jag har läst väldigt dåligt på slutet men tycker att de flesta stormar rör en och samma person.
    Och stämning har helt klart droppat sedan alla dessa småstormar börjat dyka upp.

    Det går inte att komma ifrån att man behöver tänka sig för en extra gång när man skriver jämfört med när man talar.
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10

    Men så tråkigt

    att alla måste \"lämna\" eller säga att de ska \"lämna\" för att man tycker olika lixom. Och sen ändå.. är men med. Vill man lämna så ska man göra det tycker jag. Trist men jag har full respekt för det. Alla har vi väl up\'s and down\'s och deltar eller inte i diskussioner om man orkar eller ej. Asså, gillar man inte en diskussion eller person så behöver man ju inet läsa.

    Diskussioner bör förekomma tycker jag. Det enda felet är när det skapas nya trådar utifrån samma diskussion. Behåller man disk. under samma tråd så kommer den att avstanna så småningom och nya ämnen kommer upp istället. Jag tror det skulle förenkla.

    Jag har faktiskt inte koll på alla här och vilka som slutat eller varit på besök eller ens vilka som hängt med sen start. Så småningom kommer det ändå inte bli så många kvar, då alla börjar jobba. Till dess kan det va kul att ha sällis här hemma vid datorn.

    Jag tycker det var en fin bäbissida. Underbart är kort säger folk ju. Det är synd om alla som skickat in sida fina foton på alla barnen. Mycket jobb i onödan tycker jag.

    Så, Hejdårå
    Kramar och Lycka till i framtiden
  20. 10
    Men så tråkigt att alla måste \"lämna\" eller säga att de ska \"lämna\" för att man tycker olika lixom. Och sen ändå.. är men med. Vill man lämna så ska man göra det tycker jag. Trist men jag har full respekt för det. Alla har vi väl up\'s and down\'s och deltar eller inte i diskussioner om man orkar eller ej. Asså, gillar man inte en diskussion eller person så behöver man ju inet läsa.

    Diskussioner bör förekomma tycker jag. Det enda felet är när det skapas nya trådar utifrån samma diskussion. Behåller man disk. under samma tråd så kommer den att avstanna så småningom och nya ämnen kommer upp istället. Jag tror det skulle förenkla.

    Jag har faktiskt inte koll på alla här och vilka som slutat eller varit på besök eller ens vilka som hängt med sen start. Så småningom kommer det ändå inte bli så många kvar, då alla börjar jobba. Till dess kan det va kul att ha sällis här hemma vid datorn.

    Jag tycker det var en fin bäbissida. Underbart är kort säger folk ju. Det är synd om alla som skickat in sida fina foton på alla barnen. Mycket jobb i onödan tycker jag.

    Så, Hejdårå
    Kramar och Lycka till i framtiden
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11

    Tack *pustar ut lite*

    Jag trodde faktiskt att ajg skulle få en amssa på moppen av ALLA nu;)

    Kram emma
  22. 11
    Tack *pustar ut lite* Jag trodde faktiskt att ajg skulle få en amssa på moppen av ALLA nu;)

    Kram emma
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12

    Håller med

    särskilt i sista meningen.
  24. 12
    Håller med särskilt i sista meningen.
  25. Phio
    #13

    hej!

    det var ett tag sen jag såg dig.

    Synd att du väljer att lämna oss istället för att bidra! Klart stämningen sjunker om vi låter oss tryckas ned och blir deppiga, istället för att ta tag i det och se till att det blir bättre. Du har ju mycket att bidra med, jag hoppas du kommer tillbaka.

    Diskussioner tycker jag är bra, och ärligt talat är det inget som bekommer mig särskilt mycket. Jag diskuterar mer IRL än vad jag gör här, skillnaden är dock att det är \"farligare\" att diskutera här eftersom det lättare uppstår misstag. Men jag lägger diskussionerna bakom mig rätt snabbt och ärligt talat lägger jag INTE på minnet vem som sa vad eller tycker si och så.

    Kom tillbaka till oss snart! Kram.
  26. 13
    hej! det var ett tag sen jag såg dig.

    Synd att du väljer att lämna oss istället för att bidra! Klart stämningen sjunker om vi låter oss tryckas ned och blir deppiga, istället för att ta tag i det och se till att det blir bättre. Du har ju mycket att bidra med, jag hoppas du kommer tillbaka.

    Diskussioner tycker jag är bra, och ärligt talat är det inget som bekommer mig särskilt mycket. Jag diskuterar mer IRL än vad jag gör här, skillnaden är dock att det är \"farligare\" att diskutera här eftersom det lättare uppstår misstag. Men jag lägger diskussionerna bakom mig rätt snabbt och ärligt talat lägger jag INTE på minnet vem som sa vad eller tycker si och så.

    Kom tillbaka till oss snart! Kram.
  27. Medlem sedan
    Mar 2001
    #14

    Hej. jag måste

    bara säga att jag som inte syns så ofta, utan hoppar in ibland, har valt att göra så för att jag inte alltid har tid att svara och läsa. Det har absolut inte att göra med att jag inte känner mig välkommen.
    Att man har olika åsikter är ju bara bra och berikar en diskussion. Har också sett att många nästan \"hotar\" med att lämna och det är ju synd, men upp till varochen. Snackgruppen kommer ju finnas kvar
  28. 14
    Hej. jag måste bara säga att jag som inte syns så ofta, utan hoppar in ibland, har valt att göra så för att jag inte alltid har tid att svara och läsa. Det har absolut inte att göra med att jag inte känner mig välkommen.
    Att man har olika åsikter är ju bara bra och berikar en diskussion. Har också sett att många nästan \"hotar\" med att lämna och det är ju synd, men upp till varochen. Snackgruppen kommer ju finnas kvar
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15

    Vaddå nästan hotar??

    O jag frågar verkligen inte argt nu!
    Jag bara undrar vad du menar med det?
    Alltså, det är flera som har funderat på att lämna!
    O oftast av hårda ord som varit totalt onödiga!
    Har ssvårt att tro att någon skulle hota, o vem skulle bry sig om \"sånna hot\"?

    Va menar du?

    Frågar i all välmening;)

    kram emma
  30. 15
    Vaddå nästan hotar?? O jag frågar verkligen inte argt nu!
    Jag bara undrar vad du menar med det?
    Alltså, det är flera som har funderat på att lämna!
    O oftast av hårda ord som varit totalt onödiga!
    Har ssvårt att tro att någon skulle hota, o vem skulle bry sig om \"sånna hot\"?

    Va menar du?

    Frågar i all välmening;)

    kram emma
  31. Anonym idag
    #16

    Håller fulllständigt med dig!

    Håller mig en hel del i bakgrunden, men ser tydligt vilka det är som är tongivande - vilka det är som alltid blir klappade på axeln vad de än säger och vilka det är som bestämmer vad som är ok och inte på sidan. Det är lite - så länge du håller med oss, så är det ok - men går du utanför vad vi som bestämmer tycker, så blir det krig. Dessutom håller jag också med dig om att det blir lite personförföljelse för att någon bestämt sig för att den där hon skriver bara en massa junk. Ibland upplever jag det som att man söker efter något att hacka på för att man helt enkelt inte gillar personen överhuvudtaget. \"Hon bara _måste_ ju skriva något dumt idag igen, inte sant?\"

    Jag är utbildad i gruppdynamik och ett tydligare exempel på det som ofta kallas \"myspysfasen\" har jag nästan aldrig sett. Det är den där man hela tiden omhuldar varandra och försöker sluta gruppen tät tät mot inkräktare som känns som hot mot den mjuka goa mysigheten man ju har byggt upp. I arbetssammanhang är detta den allra minst produktiva fasen en grupp kan gå igenom och något man som chef skyr som pesten och gärna vill ha överstånden så snart det bara går. Ingen vågar göra något för att stöta sig med gruppen, för vi har ju så myyyysigt! Efter myspysfasen kommer man till det som gruppen härinne nu går igenom - fasen där det är konflikter hela tiden p g a att man ska enas om vem som ska bestämma. Hurdan hierarkin ska se ut, helt enkelt.

    Det är en oerhörd klickbildning i den här gruppen, som jag inte sett i ett sådant här öppet forum så tydligt nästan någon gång (det skulle vara OÄF då!). För att vara mjuka, empatiska och snälla människor är många av er oerhört taggiga mot precis allt som inte stämmer överens med er världsbild alternativt - sägs av fel person.

    En hel radda av er känns faktiskt enormt bittra av någon anledning och låter det gå ut över sajberkompisarna.

    Eftersom jag varken är den utpekade krigförerskan, enligt en del, eller tillhör någon av myspysgrupperna där man alltid får medhåll i vad man än säger, så väljer jag att skriva detta under anonym flagg. Detta för att jag upplever att en del av de personangrepp och nästan häxprocesser jag har sett här har känts mycket olustiga.
  32. 16
    Håller fulllständigt med dig! Håller mig en hel del i bakgrunden, men ser tydligt vilka det är som är tongivande - vilka det är som alltid blir klappade på axeln vad de än säger och vilka det är som bestämmer vad som är ok och inte på sidan. Det är lite - så länge du håller med oss, så är det ok - men går du utanför vad vi som bestämmer tycker, så blir det krig. Dessutom håller jag också med dig om att det blir lite personförföljelse för att någon bestämt sig för att den där hon skriver bara en massa junk. Ibland upplever jag det som att man söker efter något att hacka på för att man helt enkelt inte gillar personen överhuvudtaget. \"Hon bara _måste_ ju skriva något dumt idag igen, inte sant?\"

    Jag är utbildad i gruppdynamik och ett tydligare exempel på det som ofta kallas \"myspysfasen\" har jag nästan aldrig sett. Det är den där man hela tiden omhuldar varandra och försöker sluta gruppen tät tät mot inkräktare som känns som hot mot den mjuka goa mysigheten man ju har byggt upp. I arbetssammanhang är detta den allra minst produktiva fasen en grupp kan gå igenom och något man som chef skyr som pesten och gärna vill ha överstånden så snart det bara går. Ingen vågar göra något för att stöta sig med gruppen, för vi har ju så myyyysigt! Efter myspysfasen kommer man till det som gruppen härinne nu går igenom - fasen där det är konflikter hela tiden p g a att man ska enas om vem som ska bestämma. Hurdan hierarkin ska se ut, helt enkelt.

    Det är en oerhörd klickbildning i den här gruppen, som jag inte sett i ett sådant här öppet forum så tydligt nästan någon gång (det skulle vara OÄF då!). För att vara mjuka, empatiska och snälla människor är många av er oerhört taggiga mot precis allt som inte stämmer överens med er världsbild alternativt - sägs av fel person.

    En hel radda av er känns faktiskt enormt bittra av någon anledning och låter det gå ut över sajberkompisarna.

    Eftersom jag varken är den utpekade krigförerskan, enligt en del, eller tillhör någon av myspysgrupperna där man alltid får medhåll i vad man än säger, så väljer jag att skriva detta under anonym flagg. Detta för att jag upplever att en del av de personangrepp och nästan häxprocesser jag har sett här har känts mycket olustiga.
  33. Gunilla m. E, V och D
    #17

    Jag är en av de \"nya\"...

    .. som \"dök upp litegrann\" och sedan inte skrev så mycket mer. Anledningen för mig är nog mer den att när man inte varit hela tiden så blir man inte \"riktigt med\".
    Tycker det är jättekul att läsa, men känner mig inte riktigt hemma med att svara på inlägg då ni alla verkar känna varandra jättebra både här på sidan och irl...
    Men, men tråkigt att du väljer att sluta skriva, du verkar vara en go och sympatisk tjej, men samtidigt kan jag förstå hur du tänker och känner.
  34. 17
    Jag är en av de \"nya\"... .. som \"dök upp litegrann\" och sedan inte skrev så mycket mer. Anledningen för mig är nog mer den att när man inte varit hela tiden så blir man inte \"riktigt med\".
    Tycker det är jättekul att läsa, men känner mig inte riktigt hemma med att svara på inlägg då ni alla verkar känna varandra jättebra både här på sidan och irl...
    Men, men tråkigt att du väljer att sluta skriva, du verkar vara en go och sympatisk tjej, men samtidigt kan jag förstå hur du tänker och känner.
  35. Medlem sedan
    Mar 2001
    #18

    Jag har

    ibland upplevt det som om en del säger att nu lämnar jag er, sen gör man inte det, det tar ett par veckor och sen ska man lämna gruppen igen. Kanske fel tolkat av mig, men så har jag upplevt det. Som Maria/Stardust skrev, det har blivit mode i att lämna gruppen.
    Håller med om att det iblan förekommer hårda ord och det kan göra folk att man vill lämna, men som någon annan skrev så kanske man ska föröka bortse från dessa kommentarer.
    Kram
  36. 18
    Jag har ibland upplevt det som om en del säger att nu lämnar jag er, sen gör man inte det, det tar ett par veckor och sen ska man lämna gruppen igen. Kanske fel tolkat av mig, men så har jag upplevt det. Som Maria/Stardust skrev, det har blivit mode i att lämna gruppen.
    Håller med om att det iblan förekommer hårda ord och det kan göra folk att man vill lämna, men som någon annan skrev så kanske man ska föröka bortse från dessa kommentarer.
    Kram
  37. Medlem sedan
    Mar 2001
    #19

    Hm

    skrev lite fel men jag hoppas att du förstår :-)
  38. 19
    Hm skrev lite fel men jag hoppas att du förstår :-)
  39. Medlem sedan
    Sep 2000
    #20

    Dig har jag tänkt på

    Undrar var Gunilla tog vägen tänkte jag faktiskt igår.

    Jo det är svårt att komma som ny i en grupp där de flesta hängt i 1,5 år. Jag har själv försökt skriva i några andra grupper men det är jättesvårt att komma in sig. Tråkigt att det är så. Det man kan göra är väl att försöka skriva inlägg men jag vet att man lätt ger upp om man inte får så många svar. Jag tycker du verkar trevlig Gunilla så jag hoppas du \"hänger i\" och inte ger upp oss!

  40. 20
    Dig har jag tänkt på Undrar var Gunilla tog vägen tänkte jag faktiskt igår.

    Jo det är svårt att komma som ny i en grupp där de flesta hängt i 1,5 år. Jag har själv försökt skriva i några andra grupper men det är jättesvårt att komma in sig. Tråkigt att det är så. Det man kan göra är väl att försöka skriva inlägg men jag vet att man lätt ger upp om man inte får så många svar. Jag tycker du verkar trevlig Gunilla så jag hoppas du \"hänger i\" och inte ger upp oss!

Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar