En ny tid börjar
_05 Höstbarn
  1. Anna m. Antonia
    #1

    En ny tid börjar

    Detta skriver jag ifrån datorn hemma. Antonia sover i babysittern intill och Leo i sitt rum. Vi är nu utskrivna från sjukhuset. Nästan tre månader blev det. Jag ska försöka skriva ihop något och berätta lite om hur vi har haft det och vad som kommer att hända, men just nu vill jag bara berätta att vi äntligen är hemma. Håll tummarna att vi kommer att kunna vara hemma länge.
    Tack för ert stöd hittills - ni vet vilka ni är!

    /A
  2. 1
    En ny tid börjar Detta skriver jag ifrån datorn hemma. Antonia sover i babysittern intill och Leo i sitt rum. Vi är nu utskrivna från sjukhuset. Nästan tre månader blev det. Jag ska försöka skriva ihop något och berätta lite om hur vi har haft det och vad som kommer att hända, men just nu vill jag bara berätta att vi äntligen är hemma. Håll tummarna att vi kommer att kunna vara hemma länge.
    Tack för ert stöd hittills - ni vet vilka ni är!

    /A
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Underbart.

    Så skönt att ni har fått komma hem. Hoppas verkligen att det vänder för er nu. Vill gärna läsa om vad som hänt och vad som kommer att hända och hur ni har det just nu.

    Många många kramar från oss!!
  4. 2
    Underbart. Så skönt att ni har fått komma hem. Hoppas verkligen att det vänder för er nu. Vill gärna läsa om vad som hänt och vad som kommer att hända och hur ni har det just nu.

    Många många kramar från oss!!
  5. Anna m. Antonia
    #3

    Tack Jennie!

    Jag vet att du har tänkt på oss och du har alltid skrivit något rart och omtänksamt till mig!

    Kram, A
  6. 3
    Tack Jennie! Jag vet att du har tänkt på oss och du har alltid skrivit något rart och omtänksamt till mig!

    Kram, A
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Men å vad underbart!

    Blir alldeles varm av glädje att höra att ni fått komma hem. Självklart hålles tummar stenhårt för att det är där ni får stanna!!
  8. 4
    Men å vad underbart! Blir alldeles varm av glädje att höra att ni fått komma hem. Självklart hålles tummar stenhårt för att det är där ni får stanna!!
  9. *Lenna* m Mira
    #5

    Men vad skönt!

    Så underbart!!!
    Jag kan inte ens förstå hur skönt det måsta vara för dig att få skriva dessa ord. Ni är hemma nu :)
    Vi har tänkt på er!
    Många kramar från oss
    *Kram* Lenna och Mira
  10. 5
    Men vad skönt! Så underbart!!!
    Jag kan inte ens förstå hur skönt det måsta vara för dig att få skriva dessa ord. Ni är hemma nu :)
    Vi har tänkt på er!
    Många kramar från oss
    *Kram* Lenna och Mira
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Åh, va underbart att läsa!

    Vilken dag det måste vara för er idag!! GRATTIS!!!!!!
    Blev så glad när jag läste (min sambo blev också glad (han följer också eran kamp och hälsar och grattar)!!
    Njut och ta det lugnt, och skriv ner allt om du orkar. Det känns säkert skönt efteråt om man orkar skriva om det!

    STOR KRAM TILL ER ALLA!
  12. 6
    Åh, va underbart att läsa! Vilken dag det måste vara för er idag!! GRATTIS!!!!!!
    Blev så glad när jag läste (min sambo blev också glad (han följer också eran kamp och hälsar och grattar)!!
    Njut och ta det lugnt, och skriv ner allt om du orkar. Det känns säkert skönt efteråt om man orkar skriva om det!

    STOR KRAM TILL ER ALLA!
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7

    åh!!

    vilken lycka!! Måste vara otroligt härligt för er att äntligen få komma H E M! Jag vill gärna läsa allt sen när du har ork och tid att skriva! Underbart att hon mår bättre!
    KRAM!
  14. 7
    åh!! vilken lycka!! Måste vara otroligt härligt för er att äntligen få komma H E M! Jag vill gärna läsa allt sen när du har ork och tid att skriva! Underbart att hon mår bättre!
    KRAM!
  15. Annica m. Ella & Theo
    #8

    Vilken bra nyhet

    helt fantastiskt att höra! Nu får du krama båda dina barn samtidigt ju! Vill gärna läsa vad ni varit med om så jag kan få en djupare förståelse över vad ni gått genom. Kram kram
  16. 8
    Vilken bra nyhet helt fantastiskt att höra! Nu får du krama båda dina barn samtidigt ju! Vill gärna läsa vad ni varit med om så jag kan få en djupare förståelse över vad ni gått genom. Kram kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9

    Vilken trevlig nyhet

    det var väl värt att vara uppe lite för länge för att få läsa.

    Hoppas ni nu kommer in i den vanliga grå vardagen som den 2-barnsfamilj ni är. Ta vara på varandra och njut av vårsolen!
  18. 9
    Vilken trevlig nyhet det var väl värt att vara uppe lite för länge för att få läsa.

    Hoppas ni nu kommer in i den vanliga grå vardagen som den 2-barnsfamilj ni är. Ta vara på varandra och njut av vårsolen!
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10

    Ååhh, vad skönt!

    Vad jag är glad för er att ni äntligen är hemma. Helt underbart måste det kännas! Kommer att kika in här (hinner hit inte så ofta) och leta efer dina inlägg, vill gärna veta hur det går/har gått för lilla Antonia och hoppas för det bästa. Här hålls det alla tummar.
    Kram,
    Anu
  20. 10
    Ååhh, vad skönt! Vad jag är glad för er att ni äntligen är hemma. Helt underbart måste det kännas! Kommer att kika in här (hinner hit inte så ofta) och leta efer dina inlägg, vill gärna veta hur det går/har gått för lilla Antonia och hoppas för det bästa. Här hålls det alla tummar.
    Kram,
    Anu
  21. Medlem sedan
    Oct 1999
    #11

    Åh:0)

    Då hoppas jag att det fortsätter att bara vara bra med Antonia!
    Vad skönt att ni fått komma hem,jag har ju läst att ni haft det tufft, även om jag nog inte sagt något, men det är härligt att höra att det går bra:0)

    Njut nu äntligen av att vara en familj \"som alla andra\"
    :0)
  22. 11
    Åh:0) Då hoppas jag att det fortsätter att bara vara bra med Antonia!
    Vad skönt att ni fått komma hem,jag har ju läst att ni haft det tufft, även om jag nog inte sagt något, men det är härligt att höra att det går bra:0)

    Njut nu äntligen av att vara en familj \"som alla andra\"
    :0)
  23. Medlem sedan
    Jan 2001
    #12

    Härligt!

    Hoppas ni finner er väl tillrätta hemma nu!

    Kram!
  24. 12
    Härligt! Hoppas ni finner er väl tillrätta hemma nu!

    Kram!
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13

    tummar hålles!

    Att man kan känna så starkt för en liten flicka och hennes familj, trots att man aldrig träffats! Såklart skickas alla goda tankar er väg.
  26. 13
    tummar hålles! Att man kan känna så starkt för en liten flicka och hennes familj, trots att man aldrig träffats! Såklart skickas alla goda tankar er väg.
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14

    Vad skönt

    att höra. Lycka till!
  28. 14
    Vad skönt att höra. Lycka till!
  29. Medlem sedan
    Jun 2005
    #15

    Så skönt

    att ni fått komma hem!! Vi har tänkt på er så mycket! Jag har varit borta ett tag från forumet och vet inte riktigt vad som hänt på slutet. Vad fantastiskt att höra att det är bättre! Vi håller tummarna jag, Ivar och sambon!
  30. 15
    Så skönt att ni fått komma hem!! Vi har tänkt på er så mycket! Jag har varit borta ett tag från forumet och vet inte riktigt vad som hänt på slutet. Vad fantastiskt att höra att det är bättre! Vi håller tummarna jag, Ivar och sambon!
  31. Medlem sedan
    Oct 2002
    #16

    Å så skönt!

    Goda nyheter på morgonen är inte alls fel... speciellt är man sitter hemma med en febrig o gnällig tvååring...

    Härligt att höra att ni nu är hemma!!
  32. 16
    Å så skönt! Goda nyheter på morgonen är inte alls fel... speciellt är man sitter hemma med en febrig o gnällig tvååring...

    Härligt att höra att ni nu är hemma!!
  33. Medlem sedan
    Apr 2005
    #17

    åhhh underbart

    jag håller tummar o tår för att allt går mot bättringsvägen! skönt att antonia äntligen får vara i sin hem miljö! med sin familj! ta nya krafter nu anna! jag skulle ge dej det om jag visste hur! stoooooooora kramar från mej och wilma
  34. 17
    åhhh underbart jag håller tummar o tår för att allt går mot bättringsvägen! skönt att antonia äntligen får vara i sin hem miljö! med sin familj! ta nya krafter nu anna! jag skulle ge dej det om jag visste hur! stoooooooora kramar från mej och wilma
  35. Kerstin & Linus 050912
    #18

    Åh vad härligt!

    Välkomna hem!
  36. 18
    Åh vad härligt! Välkomna hem!
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19

    Väkomna hem!

    Det var roligt att höra. Kram
  38. 19
    Väkomna hem! Det var roligt att höra. Kram
  39. Agneta H med 3
    #20

    Vad underbart!

    Vilka goda nyheter! Jag håller tummarna för att ni får vara hemma länge!

    *kram*
  40. 20
    Vad underbart! Vilka goda nyheter! Jag håller tummarna för att ni får vara hemma länge!

    *kram*
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. När börjar
    By -Tess- in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 16:05
  2. Börjar i tid!
    By mrs_smith in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 00:28
  3. Ni som börjar vt 06
    By Possan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 11:40
  4. Nu börjar det
    By Annica m3+snitt 060116 in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 15:47
  5. Ni som börjar vt 06
    By Possan ssk-progr vt 06 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 23:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar