Eliaz är av med sin skena!
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Eliaz är av med sin skena!

    Först röntgen och sedan läkarbesök. Allt var ok så han slapp skenan på en gång!! Känns helt underbart. Efter 12 veckor så känns det kanon-mysigt att få gosa med honom utan en skena ivägen.
    Tack alla som hållt tummarna för oss!!
  2. 1
    Eliaz är av med sin skena! Först röntgen och sedan läkarbesök. Allt var ok så han slapp skenan på en gång!! Känns helt underbart. Efter 12 veckor så känns det kanon-mysigt att få gosa med honom utan en skena ivägen.
    Tack alla som hållt tummarna för oss!!
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Grattis :) Marie!

    och lycka till med din \"nya\" mjuka bebis. Eliaz, jag gissar att mamma Marie ska ut och shoppa nu, eller ;-)
    kram på er!
  4. 2
    Grattis :) Marie! och lycka till med din \"nya\" mjuka bebis. Eliaz, jag gissar att mamma Marie ska ut och shoppa nu, eller ;-)
    kram på er!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Tack!

    Det är så gossigt. Jag ska naturligtvis shoppa lite men så har jag också några små jeans som ligger och väntar :)
  6. 3
    Tack! Det är så gossigt. Jag ska naturligtvis shoppa lite men så har jag också några små jeans som ligger och väntar :)
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Åhh Grattis!!!

    Kommer så väl ihåg den känslan.
    Njuuuuuuut....=)

    Kram!
  8. 4
    Åhh Grattis!!! Kommer så väl ihåg den känslan.
    Njuuuuuuut....=)

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    En underbar känsla

    Vi har myst hela helgen och jag myser fortfarande när jag bär på honom. Han är ju lite lättare också - rättare sagt 340 gram lättare. Eliaz ökade rätt mycket i vikt i början så han hade tre olika skenor.
  10. 5
    En underbar känsla Vi har myst hela helgen och jag myser fortfarande när jag bär på honom. Han är ju lite lättare också - rättare sagt 340 gram lättare. Eliaz ökade rätt mycket i vikt i början så han hade tre olika skenor.

Liknande trådar

  1. Vill inte ha skena
    By Åsa in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 20:42
  2. Röra sig i db-skena?
    By tina_79 in forum Klumpfot
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 17:25
  3. Orolig sömn - DB skena
    By tarjas in forum Klumpfot
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 12:59
  4. Eliaz är av med sin skena!!!
    By Marieoeliaz in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 09:30
  5. Hanna i skena igen...
    By musli30 in forum Höftluxationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar