Olika tro...
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. trubbel
    #1

    Olika tro...

    .är det någon av Er som har barn tillsammans med en troende/icketroende och Ni är av annan åsikt?
  2. 1
    Olika tro... .är det någon av Er som har barn tillsammans med en troende/icketroende och Ni är av annan åsikt?
  3. Astrid m. Alex Isak Julia
    #2

    Japp

    Jag är kristen och starkt troende, min sambo (som jag har 2 barn med) är icke-troende. Pappan till min äldsta son är inte heller troende. Antar det var så du menade...? Eller menade du kristen tillsammans med t.ex. muslim...?

    Vi har iaf olika tro och uppfattning om en del saker, men det är i det stora hela inget som stör, bara man kan respektera varandras tro och prata öppet om man blir störd/sårad av något den andra parten sagt/gjort i trosfrågan.

    Jag ber t.ex. aftonbön med barnen och det är inget som stört varesig mitt ex eller min nuvarande. Mina barn är inte döpta på MITT initiativ eftersom jag vill att de ska välja dopet själva. Inte heller det har varit orsak till gnissel mellan mig och barnens fäder. De har efter diskussion hållit med.
  4. 2
    Japp Jag är kristen och starkt troende, min sambo (som jag har 2 barn med) är icke-troende. Pappan till min äldsta son är inte heller troende. Antar det var så du menade...? Eller menade du kristen tillsammans med t.ex. muslim...?

    Vi har iaf olika tro och uppfattning om en del saker, men det är i det stora hela inget som stör, bara man kan respektera varandras tro och prata öppet om man blir störd/sårad av något den andra parten sagt/gjort i trosfrågan.

    Jag ber t.ex. aftonbön med barnen och det är inget som stört varesig mitt ex eller min nuvarande. Mina barn är inte döpta på MITT initiativ eftersom jag vill att de ska välja dopet själva. Inte heller det har varit orsak till gnissel mellan mig och barnens fäder. De har efter diskussion hållit med.
  5. trubbel
    #3

    Någon som stött på problem...

    i ovanstående fråga....
  6. 3
    Någon som stött på problem... i ovanstående fråga....

Liknande trådar

  1. Varför smakar ostbågar olika i olika
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-09, 23:26
  2. olika kurser, samma prov olika betyg...
    By Catty in forum Skolbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 22:11
  3. Olika jeans till olika rumpor?
    By ejjvi in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 07:18
  4. olika antal stenar betyder olika saker??
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar