På måndag... långt.
Vikt
  1. sarah
    #1

    På måndag... långt.

    Skall jag börja mitt nya liv, jag skall gå hela maj på ren Cambrigde kur, (efter det så hoppas jag att jag gått ner en hel del!) tillsammans med promenader, lite kortare i början tills jag fått upp flåset och sedan utöka. Sonen får hänga med på cykel. När vi kommer till juni så vill jag iallafall ha -10kg på vågen och gärna mer därtill, får se hur motivtionen är då, kanske blir det ett par veckor CB till, annars kör jag en kombinerad kur, men ett mål riktig mat om dagen, och mer promenader. Gym känns inte som min grej. Där verkar alla så vältränade. Till midsommar har jag förhoppningsvis gått ner 15kg totalt och kan känna att jag är på G, efter ytterligare 5kg. Förhoppningsvis efter sommaren. är jag (hoppas,hoppas) gravid och skall inte äta CB utan nyttig vanlig mat. För det är min strävan att gå ner i vikt så pass mycket att jag blir gravid! Önska mig lycka till och skicka lite motivation.
  2. 1
    På måndag... långt. Skall jag börja mitt nya liv, jag skall gå hela maj på ren Cambrigde kur, (efter det så hoppas jag att jag gått ner en hel del!) tillsammans med promenader, lite kortare i början tills jag fått upp flåset och sedan utöka. Sonen får hänga med på cykel. När vi kommer till juni så vill jag iallafall ha -10kg på vågen och gärna mer därtill, får se hur motivtionen är då, kanske blir det ett par veckor CB till, annars kör jag en kombinerad kur, men ett mål riktig mat om dagen, och mer promenader. Gym känns inte som min grej. Där verkar alla så vältränade. Till midsommar har jag förhoppningsvis gått ner 15kg totalt och kan känna att jag är på G, efter ytterligare 5kg. Förhoppningsvis efter sommaren. är jag (hoppas,hoppas) gravid och skall inte äta CB utan nyttig vanlig mat. För det är min strävan att gå ner i vikt så pass mycket att jag blir gravid! Önska mig lycka till och skicka lite motivation.
  3. Mic 98kg*pulver dag 5/14*
    #2

    Lycka till

    Det kommer säkert gå jättebra. Jag äter inte CB utan naturdiet och nutrilett just nu. Tänkte göra det i 2 veckor, sedan äta (nyttigt) ca 2 veckor för att sedan köra ett race igen.

    Vad härligt att du vill bli gravid. Håller alla tummar för att du skall bli det som önskat efter sommaren.

    Lycka till i massor!
  4. 2
    Lycka till Det kommer säkert gå jättebra. Jag äter inte CB utan naturdiet och nutrilett just nu. Tänkte göra det i 2 veckor, sedan äta (nyttigt) ca 2 veckor för att sedan köra ett race igen.

    Vad härligt att du vill bli gravid. Håller alla tummar för att du skall bli det som önskat efter sommaren.

    Lycka till i massor!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Hoppas det går bra

    Hoppas det går bra med din cambridge-kur och bebisplanerna! Har du några planer för hur du ska hålla vikten sedan när du inte går på Cambridge längre, jag tror det är viktigt.

    Förresten så är inte alls alla så vältränade på gym. T ex på Friskis & Svettis gym är det mest \"vanligt folk\". Till och med på SATS där jag går, som jag trodde var ett flashigare ställe, finns det både stora människor och pensionärer - ja, alla sorters folk! Var inte rädd för gymmet, alla har rätt att vara där. Och är man inte nöjd med hur man ser ut, tja, man är ju där för att förändra sig! Och det är verkligen berömvärt.
  6. 3
    Hoppas det går bra Hoppas det går bra med din cambridge-kur och bebisplanerna! Har du några planer för hur du ska hålla vikten sedan när du inte går på Cambridge längre, jag tror det är viktigt.

    Förresten så är inte alls alla så vältränade på gym. T ex på Friskis & Svettis gym är det mest \"vanligt folk\". Till och med på SATS där jag går, som jag trodde var ett flashigare ställe, finns det både stora människor och pensionärer - ja, alla sorters folk! Var inte rädd för gymmet, alla har rätt att vara där. Och är man inte nöjd med hur man ser ut, tja, man är ju där för att förändra sig! Och det är verkligen berömvärt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    lycka till *imt*

    .
  8. 4
    lycka till *imt* .
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    Lycka till

    Det kommer säkert gå jättebra!
  10. 5
    Lycka till Det kommer säkert gå jättebra!

Liknande trådar

  1. I valet och kvalet (långt, mycket långt)
    By Vad göra? in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 14:35
  2. Bebis på måndag! Långt!
    By -malin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 23:39
  3. Karamellas måndag *långt*
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 10:12
  4. Karamellas måndag! *långt*
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 07:29
  5. Äntligen måndag.. Samlingsinlägg.. Långt..
    By Jensan med Love in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar