Så roligt denna amningsdiskussion är. Och vad många kloka inlägg. Ni är helt enkelt härliga! Tack!

Det är inte det lättaste att enkelt formulera sina tankar och idéer. Men oj vad mycket lättare det är när jag fått nötas mot era kloka tankar och idéer. Och även om någon ibland blir provocerad och diskussionen polarisera sig så är denna diskussion ett under av smidighet jämfört med vissa väderkvarnar jag slås mot i vardagen. Jag tror helt enkelt vi har för lika grundåsikt om amning. Det finns de som är betydligt mycket mer rabiata när det gäller offentlig amning. Kanske skulle jag diskutera detta med min faster man. *Ler vid blotta tanken på hur han skulle flyga i luften direkt* Men han gillar att provocera så det skulle nog gå hett till. Det är en konst att inte bli provocerad där.

Men nu måste jag tyvärr jobba. Denna diskussion är så rolig så jag har faktiskt försummat jobbet för mycket nu i förmiddag. Så vi syns nog inte mer idag.

Men om några timmar ska jag få cykla och hämta mina gullklimpar. Eller, ja, det är nog bara en som ska hämtas för den andra brukar gå hem själv. Tänk så fort de blir stora :) Nu handlar diskussionen hemma inte om amning utan om hur stort behovet av TV-spel är hoss ett 10-årigt barn. Inte blir det lättare att vara AP med tiden. Närhet i alla ära, men livet med barn är så mycket mer.