Inget roligt bröllop...
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Inget roligt bröllop...

    I morgon är bröllopet och jag kommer gå själv. Iom att Alex kräkts idag så blir det inget bröllop för honom. Mat får han inte behålla nu men vatten dricker han bra och det verkar stanna nere.

    Men jag får se fram emot deras andra bröllop i Österrike i sommar i stället. Då sjutton ska väl Alex inte vara sjuk iaf :)
  2. 1
    Inget roligt bröllop... I morgon är bröllopet och jag kommer gå själv. Iom att Alex kräkts idag så blir det inget bröllop för honom. Mat får han inte behålla nu men vatten dricker han bra och det verkar stanna nere.

    Men jag får se fram emot deras andra bröllop i Österrike i sommar i stället. Då sjutton ska väl Alex inte vara sjuk iaf :)
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2

    Förstår att det känns tungt....

    .... men du får helt enkelt gå dit ensam och försöka koppla bort alla sjukdomstankar och ha SUPERKUL!!!! I sommar får ni säkert vara friska allihop!!! :o)
  4. 2
    Förstår att det känns tungt.... .... men du får helt enkelt gå dit ensam och försöka koppla bort alla sjukdomstankar och ha SUPERKUL!!!! I sommar får ni säkert vara friska allihop!!! :o)
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Ush vad tråkigt

    hoppas att du kan njuta av dagen ändå, kan tänka mig att det är STORT när ens syskon gifter sig.
    Ska dom gifta sig en gång till? Häftigt!
  6. 3
    Ush vad tråkigt hoppas att du kan njuta av dagen ändå, kan tänka mig att det är STORT när ens syskon gifter sig.
    Ska dom gifta sig en gång till? Häftigt!

Liknande trådar

  1. Inget bröllop för mig
    By nenne33 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 07:11
  2. Roligt telegram till bröllop?
    By drumlan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 15:07
  3. Inget bröllop i morgon :(
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 10:32
  4. Inget bröllop!
    By anonyma mamman in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 21:26
  5. Inget roligt VUL...
    By Melodie bf 26/2? in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar