Fick frågan
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Fick frågan

    idag.. har du några barn... blev först lite förvirrad.. nje... Nej tänkte jag säga först.. äh så sa jag : ja en i himmlen, vet inte hur hon tolkade det iaf... men svettig blev jag av frågan.=( urk.. hmmm
  2. 1
    Fick frågan idag.. har du några barn... blev först lite förvirrad.. nje... Nej tänkte jag säga först.. äh så sa jag : ja en i himmlen, vet inte hur hon tolkade det iaf... men svettig blev jag av frågan.=( urk.. hmmm
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Kram

    Jobbigt när det blir så där, men kankse skönt ändå, att få ha sagt att du är mamma?
  4. 2
    Kram Jobbigt när det blir så där, men kankse skönt ändå, att få ha sagt att du är mamma?
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3

    ja ibland säger jag bara 3 barn

    orkar liksom inte förklara...men nångång säger jag \"4 men en av dem dog\"...på ett ungefär. Visst blir man svett...det är ju inget kul och behöva stå och berätta om ens barn som dött varje gång nån frågar.
  6. 3
    ja ibland säger jag bara 3 barn orkar liksom inte förklara...men nångång säger jag \"4 men en av dem dog\"...på ett ungefär. Visst blir man svett...det är ju inget kul och behöva stå och berätta om ens barn som dött varje gång nån frågar.

Liknande trådar

  1. Idag fick jag frågan...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-05-05, 06:20
  2. Fick Frågan igår...
    By Alina in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 16:03
  3. Fick ni frågan om abort på MVC?
    By -magnolia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 16:34
  4. Idag fick jag frågan ...
    By smulan-75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 20:29
  5. idag fick jag frågan...
    By Chefskandidat? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 18:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar