Usch, att man är så orolig
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Usch, att man är så orolig

    Teo har nog råkat ut samma skit som Lottiz Alex... Igår kräktes det hela dagen och idag har han hög feber. Han är så medtagen! Ha aldrig sett honom så här förr... Han har fått en Panodil, mn det har inte hjälpt så mkt...
    Nu har han somnat på GOLVET i vardagsrummet framför tv.n, han somnar aldrig ngn annan stanns än i sängen/bilen, men nu har han däckat...
    Man blir ju superorolig! Och mannen är borta idag på svensexa så jag måste ju roa lillebror också, helst vill jag bara ligga och krama Toddelodden juh :(
  2. 1
    Usch, att man är så orolig Teo har nog råkat ut samma skit som Lottiz Alex... Igår kräktes det hela dagen och idag har han hög feber. Han är så medtagen! Ha aldrig sett honom så här förr... Han har fått en Panodil, mn det har inte hjälpt så mkt...
    Nu har han somnat på GOLVET i vardagsrummet framför tv.n, han somnar aldrig ngn annan stanns än i sängen/bilen, men nu har han däckat...
    Man blir ju superorolig! Och mannen är borta idag på svensexa så jag måste ju roa lillebror också, helst vill jag bara ligga och krama Toddelodden juh :(
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Stackars liten!

    Hoppas verkligen att Teo är lite bättre nu! Och hoppas att Vincent slipper få samma!
  4. 2
    Stackars liten! Hoppas verkligen att Teo är lite bättre nu! Och hoppas att Vincent slipper få samma!

Liknande trådar

  1. Usch är orolig för min
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 15:02
  2. Nä, usch, orolig....
    By mea72 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 09:01
  3. Usch, orolig jag är nu.
    By Plottis & tjejerna in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 21:09
  4. Usch, nu är jag orolig.
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 16:42
  5. Usch *orolig*
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar