Oj, nu är det snart ett år sedan
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Oj, nu är det snart ett år sedan

    jag satte mig i bilen och körde in till förlossningen för kontroll. Smärtsamma sammandragningar hade jag, men de var ju inte värre än de jag haft i flera veckor. Klart jag kunde köra själv, det skulle säkert inte bli någon bebis än ;) Fast det var nära att jag fick stanna på motorvägen några gånger och lite för fort körde jag allt, ifall det skulle bli värre...

    Klockan 04.20 imorgon bitti fyller Marcus ett år! Grattis min älskade Lillprins Bus!
  2. 1
    Oj, nu är det snart ett år sedan jag satte mig i bilen och körde in till förlossningen för kontroll. Smärtsamma sammandragningar hade jag, men de var ju inte värre än de jag haft i flera veckor. Klart jag kunde köra själv, det skulle säkert inte bli någon bebis än ;) Fast det var nära att jag fick stanna på motorvägen några gånger och lite för fort körde jag allt, ifall det skulle bli värre...

    Klockan 04.20 imorgon bitti fyller Marcus ett år! Grattis min älskade Lillprins Bus!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Grattis

    i förskott till Marcus!!! Hoppas att han får en jättebra födelsedag!! Hipp hipp hurra!!
  4. 2
    Grattis i förskott till Marcus!!! Hoppas att han får en jättebra födelsedag!! Hipp hipp hurra!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Grattis i förskott Marcus!

    Hoppas du får en bra födelsedag...
    Passar på och gratta syrran och mamma med en gång oxå.. För ni fyller väl i veckan hela bunten?!

    *kram*
  6. 3
    Grattis i förskott Marcus! Hoppas du får en bra födelsedag...
    Passar på och gratta syrran och mamma med en gång oxå.. För ni fyller väl i veckan hela bunten?!

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4

    grattis på födelsedagen!

    hoppas det blir en trevlig dag för er!
  8. 4
    grattis på födelsedagen! hoppas det blir en trevlig dag för er!
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    grattis kramarna

    haglar in från oss med...
  10. 5
    grattis kramarna haglar in från oss med...
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Grattis!!!

    ..
  12. 6
    Grattis!!! ..
  13. Sara m Selma&Marcus
    #7

    Tack!

    Hoppas första dagen gick bra idag!
  14. 7
    Tack! Hoppas första dagen gick bra idag!
  15. Sara m Selma&Marcus
    #8

    Tack för grattis!

    Marcus sover nu sött, han har lekt hela dagen med nya leksakerna. Han fick träklossar, en traktor, ettt pussel och tre bollar. Mer blir det på lördag!
  16. 8
    Tack för grattis! Marcus sover nu sött, han har lekt hela dagen med nya leksakerna. Han fick träklossar, en traktor, ettt pussel och tre bollar. Mer blir det på lördag!

Liknande trådar

  1. Snart 7 år sedan.
    By Kickan med A&A in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 14:36
  2. Snart 7 v sedan...
    By Matildis in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 17:43
  3. Nu är det snart 4 år sedan
    By Pappan_ in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 19:36
  4. För snart 6år sedan....
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar