Ny här
_05 Sommarbarn
  1. Jenny
    #1

    Ny här

    Hej alla ni andra
    Jag är som sagt ny och är inte riktigt säker på hur det här går till. Jag har en liten smulpaj som heter Josefine och som föddes i aug -05, så jag gissar att jag är på rätt ställe =)
  2. 1
    Ny här Hej alla ni andra
    Jag är som sagt ny och är inte riktigt säker på hur det här går till. Jag har en liten smulpaj som heter Josefine och som föddes i aug -05, så jag gissar att jag är på rätt ställe =)
  3. Stumpan m.J-03 & Z-05
    #2

    Välkommen hit

    Du har hittat rätt, dock e ruliansen på denna sida rätt låg men hjärligt välkommen hit i alla fall kram
  4. 2
    Välkommen hit Du har hittat rätt, dock e ruliansen på denna sida rätt låg men hjärligt välkommen hit i alla fall kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    Hej hej och välkommen! =)

    Du har hittat rätt men det är inte så mycket fart här. Det skrivs däremot mer på de gamla ankomstsidorna.
    Testa med 0508 Augustibarn, annars är du hjärtligt välkommen till 0507 Julibarn. =D

    *psst* Själv har jag tre barn varav min yngste heter Melvin och föddes i juli.
  6. 3
    Hej hej och välkommen! =) Du har hittat rätt men det är inte så mycket fart här. Det skrivs däremot mer på de gamla ankomstsidorna.
    Testa med 0508 Augustibarn, annars är du hjärtligt välkommen till 0507 Julibarn. =D

    *psst* Själv har jag tre barn varav min yngste heter Melvin och föddes i juli.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar