Min ankomstgrupp
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Min ankomstgrupp

    Min ankomstgrupp har nu blivit Aprilbarn... Ja, ett aprilbarn hade suttit fint. Istället sitter jag här...

    Jag är faktiskt inte på så dåligt humör som det låter. Hopaps ni hade en bra Valborg.

    Kram,
    Emma
  2. 1
    Min ankomstgrupp Min ankomstgrupp har nu blivit Aprilbarn... Ja, ett aprilbarn hade suttit fint. Istället sitter jag här...

    Jag är faktiskt inte på så dåligt humör som det låter. Hopaps ni hade en bra Valborg.

    Kram,
    Emma
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Hej

    Och min ankomstgrupp ligger högst upp... Jag har BF i dagarna, och nu har Theodor varit död i nästan 5 veckor. Sjukt!

    Jag hoppas du blir gravid snart.

    kram
  4. 2
    Hej Och min ankomstgrupp ligger högst upp... Jag har BF i dagarna, och nu har Theodor varit död i nästan 5 veckor. Sjukt!

    Jag hoppas du blir gravid snart.

    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Hej Emma.

    Javisst känns det när ankomstgruppen byter namn.min hetr ju februaribarn och jag kan inte låta bli att smyga in där ibland och läsa om dem,se hur Josephine kunde ha varit. Jag vet,jag pinar mig själv,förstår inte varför men man vill ju se att det kan gå bra med.
    Lycka till i verkstan ;-)
    kram kram
  6. 3
    Hej Emma. Javisst känns det när ankomstgruppen byter namn.min hetr ju februaribarn och jag kan inte låta bli att smyga in där ibland och läsa om dem,se hur Josephine kunde ha varit. Jag vet,jag pinar mig själv,förstår inte varför men man vill ju se att det kan gå bra med.
    Lycka till i verkstan ;-)
    kram kram

Liknande trådar

  1. en ny ankomstgrupp
    By vera väntar trean in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 10:52
  2. ny ankomstgrupp
    By sessa79 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 09:01
  3. Ankomstgrupp..
    By 4an på väg. in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:03
  4. Ny ankomstgrupp
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 22:07
  5. Var är vår ankomstgrupp????
    By poornaa in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar