Upprop!!
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Upprop!!

    Nu har aktiviteten varit väl låg här inne ett tag tycker jag! Vilka finns kvar i kulisserna? Upp med en hand.
  2. 1
    Upprop!! Nu har aktiviteten varit väl låg här inne ett tag tycker jag! Vilka finns kvar i kulisserna? Upp med en hand.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    jag har ju för en gångs skull

    hoppat fram ur kulissen *ler*
    vanligtvis sitter jag tyst och skriver inget men nu ser jag att jag skrivit i säkert 3 dagar irad??!!?!
  4. 2
    jag har ju för en gångs skull hoppat fram ur kulissen *ler*
    vanligtvis sitter jag tyst och skriver inget men nu ser jag att jag skrivit i säkert 3 dagar irad??!!?!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    På scenen ;-)

    *Fniss*
    Men här är jag i alla fall! :-)
  6. 3
    På scenen ;-) *Fniss*
    Men här är jag i alla fall! :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Läser varje dag

    men hinner sällan svara eller posta helt nya inlägg av tillräcklig relevans.
  8. 4
    Läser varje dag men hinner sällan svara eller posta helt nya inlägg av tillräcklig relevans.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5

    så känner jag med

    Här händer ju ingenting av intresse.
    mitt liv är nog ett av de tråkigaste *fniss*
    fast egentligen är det otroligt spännande ni skulle bara veta!!! :P
  10. 5
    så känner jag med Här händer ju ingenting av intresse.
    mitt liv är nog ett av de tråkigaste *fniss*
    fast egentligen är det otroligt spännande ni skulle bara veta!!! :P
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Jag är här...

    ..men eftersom jag nu har tagit ett radikalt tag om mig själv, så sitter jag inte och surfar så mycket som jag tidigare gjort.

    Jag kom nyss hem från en powerwalking/jogging tur i skogen, och så skönt det känns nu.
    Jag har ganska mycket omkring mig med barnen, sömnproblem och utredningar och skola, så jag är väl inte lika aktiv som förut, men jag läser varje dag, även om jag inte alltid svara.
  12. 6
    Jag är här... ..men eftersom jag nu har tagit ett radikalt tag om mig själv, så sitter jag inte och surfar så mycket som jag tidigare gjort.

    Jag kom nyss hem från en powerwalking/jogging tur i skogen, och så skönt det känns nu.
    Jag har ganska mycket omkring mig med barnen, sömnproblem och utredningar och skola, så jag är väl inte lika aktiv som förut, men jag läser varje dag, även om jag inte alltid svara.
  13. Femman
    #7

    *Viftar*

    Jag är här! Har lite mkt just nu bara :-) Idag ska jag försöka jobba på med hälsopedagogik.
    /Tessan
  14. 7
    *Viftar* Jag är här! Har lite mkt just nu bara :-) Idag ska jag försöka jobba på med hälsopedagogik.
    /Tessan
  15. Medlem sedan
    Dec 2001
    #8

    Oj nu blev jag nyfiken

    Jag är säker på att det händer jätteintressanta saker. Jag vet ju nämligen att det är _jag_ som har världens tråkigaste liv *s*
  16. 8
    Oj nu blev jag nyfiken Jag är säker på att det händer jätteintressanta saker. Jag vet ju nämligen att det är _jag_ som har världens tråkigaste liv *s*
  17. Medlem sedan
    Feb 2001
    #9

    japps

    här händer massor ialla fall tror jag det jag är ju helt slut varje kväll *fniss*
    fast Nja samma visa varje dag barnen suger musten ur en. Hinner inte med så mycket äventyr mer än att hålla kidsen på gott humör vilket ju iofs är en bedrift bara det.
  18. 9
    japps här händer massor ialla fall tror jag det jag är ju helt slut varje kväll *fniss*
    fast Nja samma visa varje dag barnen suger musten ur en. Hinner inte med så mycket äventyr mer än att hålla kidsen på gott humör vilket ju iofs är en bedrift bara det.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10

    Här!

    Jag är här, om än väldigt passivt just nu. Har mycket omkring mig och sliter som ett djur. Nå, det känns iaf så just nu. Men sen i slutet på månaden ska jag ta föräldraledigt, så då dyker jag nog upp igen :o)
  20. 10
    Här! Jag är här, om än väldigt passivt just nu. Har mycket omkring mig och sliter som ett djur. Nå, det känns iaf så just nu. Men sen i slutet på månaden ska jag ta föräldraledigt, så då dyker jag nog upp igen :o)
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11

    *vift vift* *imt*

    ;P
  22. 11
    *vift vift* *imt* ;P
  23. Medlem sedan
    May 2003
    #12

    Jag är kvar!

    Läser ofta, men skriver mindre.. Det går i perioder. Men mig blir ni inte av med i första taget..=)
  24. 12
    Jag är kvar! Läser ofta, men skriver mindre.. Det går i perioder. Men mig blir ni inte av med i första taget..=)
  25. Lena m Hugo & Ludvig 7/1
    #13

    Jag är här och

    läser ganska ofta, fast så fort jag skall börja skriva så är det någon kille som hojtar. Just nu viftar Ludvig i gymmet och bålgetingen Hugo slockande i vagnen. Det måste vara jobbigt att vråla neeej mamma till allt =/
  26. 13
    Jag är här och läser ganska ofta, fast så fort jag skall börja skriva så är det någon kille som hojtar. Just nu viftar Ludvig i gymmet och bålgetingen Hugo slockande i vagnen. Det måste vara jobbigt att vråla neeej mamma till allt =/
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14

    Gick förbi datorn nu

    och kikar in en sväng:-) Vi har haft magsjuka snart en vecka och jag är helt knäckt....Senast inatt var Leah sjuk*burr*.Men jag läser annars nästan dagligen på oktobersidan!!!!!!!!!
  28. 14
    Gick förbi datorn nu och kikar in en sväng:-) Vi har haft magsjuka snart en vecka och jag är helt knäckt....Senast inatt var Leah sjuk*burr*.Men jag läser annars nästan dagligen på oktobersidan!!!!!!!!!
  29. raqven m.5
    #15

    jodå

    Jag är här :-)
  30. 15
    jodå Jag är här :-)
  31. raqven m.5
    #16

    jodå

    Jag är här :-)
  32. 16
    jodå Jag är här :-)
  33. Anna med Gus
    #17

    Håller med

    Det verkar som om många är upptagna av jobb och små bebisar *ler*. Jag är iallfall här, vareviga dag även om jag inte skriver jämt.
  34. 17
    Håller med Det verkar som om många är upptagna av jobb och små bebisar *ler*. Jag är iallfall här, vareviga dag även om jag inte skriver jämt.
  35. Medlem sedan
    Feb 2002
    #18

    Här!

    Har precis kommit hem ifrån HLR-kurs på skolan. Det var obligatoriskt för alla som anmält sig och jag har pusslat som en idiot för att komma iväg, sambon fick ta ledigt från träningen vilket inte är lätt. Och så är det jag och en till stackars människa där! Läraren ville ställa in, men jag blev förbannad. Varför ska vi som dök upp straffas för att de andra inte kom? Och den andra tjejen hade tagit ledigt från jobbet. Så vi fick vår kurs. :-)
    Sedan har vi hämtat pass till A och handlat.
  36. 18
    Här! Har precis kommit hem ifrån HLR-kurs på skolan. Det var obligatoriskt för alla som anmält sig och jag har pusslat som en idiot för att komma iväg, sambon fick ta ledigt från träningen vilket inte är lätt. Och så är det jag och en till stackars människa där! Läraren ville ställa in, men jag blev förbannad. Varför ska vi som dök upp straffas för att de andra inte kom? Och den andra tjejen hade tagit ledigt från jobbet. Så vi fick vår kurs. :-)
    Sedan har vi hämtat pass till A och handlat.
  37. Medlem sedan
    Mar 2000
    #19

    Jag är här

    försöker röja i röran lite men fastnar hela tiden i boken jag håller på att läsa. Jag har så förbenat svårt att släppa en bok när jag börjar att läsa, utan sitter och streckläser allt vad jag kan. Med resultat att allt annat blir liggande.
  38. 19
    Jag är här försöker röja i röran lite men fastnar hela tiden i boken jag håller på att läsa. Jag har så förbenat svårt att släppa en bok när jag börjar att läsa, utan sitter och streckläser allt vad jag kan. Med resultat att allt annat blir liggande.
  39. Medlem sedan
    Feb 2001
    #20

    Jag läser mest

    Är inne och kikar lite då och då :-)
  40. 20
    Jag läser mest Är inne och kikar lite då och då :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  2. Upprop!
    By Kajsa-Lisa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 08:59
  3. Upprop
    By amia in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 23:53
  4. Upprop
    By Tira in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 11:56
  5. Upprop...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar