Hej! Någon som minns mig?
_0411 Novemberbarn
  1. Mia m Elias och Noel
    #1

    Hej! Någon som minns mig?

    Det känns som evigheter sen jag skrev något här inne. Har ändå läst här ganska ofta.

    Här är det full fart hemma. Elias är helt olik sin storebror som är jättelugn och vill gärna att man håller honom i handen när han ska åka rutchkana. Elias däremot åker med näsan före och ibland har jag lyckats fånga honom när han försökt springa(!) nerför kanan. Testar allt hela tiden och utmanar sig själv. Inte konstigt att det inte går en vecka utan att han har en bula i pannan.

    Vi njuter för fullt av vårvädret. Det känns så mycket lättare att vara ute nu(för mamma också:)

    Hoppas alla har det bra. Kram!
  2. 1
    Hej! Någon som minns mig? Det känns som evigheter sen jag skrev något här inne. Har ändå läst här ganska ofta.

    Här är det full fart hemma. Elias är helt olik sin storebror som är jättelugn och vill gärna att man håller honom i handen när han ska åka rutchkana. Elias däremot åker med näsan före och ibland har jag lyckats fånga honom när han försökt springa(!) nerför kanan. Testar allt hela tiden och utmanar sig själv. Inte konstigt att det inte går en vecka utan att han har en bula i pannan.

    Vi njuter för fullt av vårvädret. Det känns så mycket lättare att vara ute nu(för mamma också:)

    Hoppas alla har det bra. Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    Jadå

    dig minns jag!! =) Elias låter som Hampus (helt crazy jämfört med storbrorsorna) Har humör som jag vet inte vad och testar sina syskon hela tiden. Jag hoppas han lugnar ner sig snart...
    Visst är det härligt med vårt soliga väder, vi är ute hela dagarna.
    Snart kommer lilla femman oxå, tur är att sambon ska vara ledig 2 månader i sommar.

    Hoppas ni har det bra!!

    Kram Lena.
  4. 2
    Jadå dig minns jag!! =) Elias låter som Hampus (helt crazy jämfört med storbrorsorna) Har humör som jag vet inte vad och testar sina syskon hela tiden. Jag hoppas han lugnar ner sig snart...
    Visst är det härligt med vårt soliga väder, vi är ute hela dagarna.
    Snart kommer lilla femman oxå, tur är att sambon ska vara ledig 2 månader i sommar.

    Hoppas ni har det bra!!

    Kram Lena.
  5. Mia m Elias och Noel
    #3

    :) ..

    Humör har lillkillen också. Ibland är det synd om Noel som ger honom sina leksaker bara för att han blir så arg. Han orkar inte lyssna på honom när han illtjuter säger han.

    Nu är det ju verkligen inte långt kvar. Härligt med långledigt ihop. Kan tänka mig att ni får det fullt upp=).

    Kram!
  6. 3
    :) .. Humör har lillkillen också. Ibland är det synd om Noel som ger honom sina leksaker bara för att han blir så arg. Han orkar inte lyssna på honom när han illtjuter säger han.

    Nu är det ju verkligen inte långt kvar. Härligt med långledigt ihop. Kan tänka mig att ni får det fullt upp=).

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Vilken vilde!

    Det låter som om ni har fullt upp! Zacharias är också helt olik sina storasyskon. För första gången har vi behövt sätta skåpspärrar i köket - och dem har han slitit i tills plasten gett med sig!
    Håller med om att våren är extra härlig i vår. Underbart att slippa trassla med alla dessa overaller och vantar och raggsockar som man kämpat med hela vintern!
  8. 4
    Vilken vilde! Det låter som om ni har fullt upp! Zacharias är också helt olik sina storasyskon. För första gången har vi behövt sätta skåpspärrar i köket - och dem har han slitit i tills plasten gett med sig!
    Håller med om att våren är extra härlig i vår. Underbart att slippa trassla med alla dessa overaller och vantar och raggsockar som man kämpat med hela vintern!
  9. Mia m Elias och Noel
    #5

    Ja, han är..

    en vilde.
    Jag skrattade när jag var på BVC förut för alltid brukar det vara ett barn i väntrummet som syns och hörs mest. De sista gångerna har det alltid varit mitt barn..haha. Lite skillnad mot storebror som alltid sitter i mitt knä tills det blir hans tur att gå in.
    Elias har upptäckt en ny \"rolig\" lek nu. Han går uppför branta backar och backar ner eller springer så fort han kan. Sen att det är extra skojigt om man ramlar behöver jag väl inte ens nämna..*torkar svetten i pannan*
  10. 5
    Ja, han är.. en vilde.
    Jag skrattade när jag var på BVC förut för alltid brukar det vara ett barn i väntrummet som syns och hörs mest. De sista gångerna har det alltid varit mitt barn..haha. Lite skillnad mot storebror som alltid sitter i mitt knä tills det blir hans tur att gå in.
    Elias har upptäckt en ny \"rolig\" lek nu. Han går uppför branta backar och backar ner eller springer så fort han kan. Sen att det är extra skojigt om man ramlar behöver jag väl inte ens nämna..*torkar svetten i pannan*

Liknande trådar

  1. Någon som minns/vet
    By marie_70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 16:15
  2. Någon som minns mig?
    By ksna in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 10:11
  3. Någon som minns mig?
    By ksna in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 18:02
  4. Någon som minns mig?
    By Denise m M01,L04 in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 09:50
  5. Här är vi!(om någon minns oss??)
    By kicki m Ida-02+Elin 050818 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 19:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar