Slåss i bilen
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Slåss i bilen

    Hej jag har ett jätte problem med grabben, han är 11 år och stark som f-n han sitter fram bredvid mej när jag kör eftersom han annars tarsig loss och anfaller då jag kanske e oförberedd, problemet är att han kan börja slåss eller slita ur nyckeln och ibland slita tag i ratten och inget är speciellt kul då man tex åker på motorväg i en bit över 100 knyck. nån med tips på bälten eller nått så skriv snälla !!!
  2. 1
    Slåss i bilen Hej jag har ett jätte problem med grabben, han är 11 år och stark som f-n han sitter fram bredvid mej när jag kör eftersom han annars tarsig loss och anfaller då jag kanske e oförberedd, problemet är att han kan börja slåss eller slita ur nyckeln och ibland slita tag i ratten och inget är speciellt kul då man tex åker på motorväg i en bit över 100 knyck. nån med tips på bälten eller nått så skriv snälla !!!
  3. mammaHA
    #2

    Det låter som att du behöver...

    ...ett carevabälte!!!Min dotter tar ochså loss bältet i bilen,så vi har genom habiliteringen fått låna ett carevabälte.Det finns flera olika att välja mellan.Fråga om hjälp att låna detta bälte INNAN det händer er något!!!Ps:Kolla bältena på www.careva.se
  4. 2
    Det låter som att du behöver... ...ett carevabälte!!!Min dotter tar ochså loss bältet i bilen,så vi har genom habiliteringen fått låna ett carevabälte.Det finns flera olika att välja mellan.Fråga om hjälp att låna detta bälte INNAN det händer er något!!!Ps:Kolla bältena på www.careva.se

Liknande trådar

  1. Får man slåss?
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 19:53
  2. På tal om att slåss
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 18:45
  3. Att slåss eller inte slåss (långt)
    By salvia in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 17:46
  4. Han slåss!
    By Karin m I&O in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 23:24
  5. Slåss
    By hwila in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 17:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar