Ett monster *hjälp*
_0406 Junibarn
  1. sussi *orolig*
    #1

    Ett monster *hjälp*

    Vad har hänt? Lillen beter sig nästan dygnet runt som han vore övertrött. Alltså smått hysteriskt skrikande/gråtandes och man får inte trösta?
    Är det trotsperiod?
    Även på natten vaknar han en gång och är hysterisk- funderar ¨på om det är nattskräck, men han är ju likadan på dagen?
    Och nu har han vart sjuk en vecka, så han känner sig väl inte helt 100%, men ska de bete sig så här? Jag blir ju jätteorolig?
    Vore det på medeltiden skulle jag be en häxdoktor driva ut demonen, för det är så det ter sig! Ena sekunden är han relativt lugn och glad och sen bara POFF så ska man inte krama, och han gråter och skriker- nästa sekund ska man kramas igen?
  2. 1
    Ett monster *hjälp* Vad har hänt? Lillen beter sig nästan dygnet runt som han vore övertrött. Alltså smått hysteriskt skrikande/gråtandes och man får inte trösta?
    Är det trotsperiod?
    Även på natten vaknar han en gång och är hysterisk- funderar ¨på om det är nattskräck, men han är ju likadan på dagen?
    Och nu har han vart sjuk en vecka, så han känner sig väl inte helt 100%, men ska de bete sig så här? Jag blir ju jätteorolig?
    Vore det på medeltiden skulle jag be en häxdoktor driva ut demonen, för det är så det ter sig! Ena sekunden är han relativt lugn och glad och sen bara POFF så ska man inte krama, och han gråter och skriker- nästa sekund ska man kramas igen?
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Precis som Alex!

    Han har också varit sjuk i en vecka och blir helt plötsligt galen och kastar sig runt på golvet, slår huvudet i golvet, sparkar och slår omkring sig. Vi får inte ens titta på honom för då börjar han om. Jag låter honom ligga och skrika tills han lugnar sig, då går jag fram och frågar om han vill att jag ska ta upp honom och om han börjar om får han ligga kvar. När han är på humör vill han sen gosa. Igår var han så hela dagen, precis som du säger beter han sig som han är övertrött. Vad det beror på vet jag inte, jag står bara ut, en dag försvinner det säkert :) Jag misstänker att det har med att han är lite krasslig att göra...
  4. 2
    Precis som Alex! Han har också varit sjuk i en vecka och blir helt plötsligt galen och kastar sig runt på golvet, slår huvudet i golvet, sparkar och slår omkring sig. Vi får inte ens titta på honom för då börjar han om. Jag låter honom ligga och skrika tills han lugnar sig, då går jag fram och frågar om han vill att jag ska ta upp honom och om han börjar om får han ligga kvar. När han är på humör vill han sen gosa. Igår var han så hela dagen, precis som du säger beter han sig som han är övertrött. Vad det beror på vet jag inte, jag står bara ut, en dag försvinner det säkert :) Jag misstänker att det har med att han är lite krasslig att göra...

Liknande trådar

  1. Monster Jam?
    By NillaNin in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 18:42
  2. 5-års-monster?!
    By Venus in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 20:45
  3. Monster
    By lucha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 07:45
  4. Två monster
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 20:48
  5. 3 års monster
    By 2kids in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar