Doft-hem...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Doft-hem...

    Nu har jag haft ljusparty. Det kom tyärr inte så många, men det blev jättetrevligt ändå. Först fick de äta pastasallad med kyckling (debut för mig att göra, har ju en personlig kock annars)och sedan fick gästerna komma in i vardagsrummet där Jessica ställt upp massor av produkter och tänt ljus.

    Så berättade hon om doftljusen - olika sorter och stilar och dofter - och om några produkter och sedan började stora lukttraumat - för det finns så många härliga dofter.

    Jag beställde för mycket mer än jag tänkt mig...Fick dessutom välja ut en ljushållare + ljus som födelsedagspresent från Jessica. Sedan visade det sig att ordervärdet för partyt gav mig rabatt på en sak - så då blev det ett pelarljus i doften gurka/mint och sedan när alla beställt fick jag 20% av beställningsvärdet att plocka produkter för...det blev 700 kr!!! (tack vare mig själv också...) så det blev fler ljus och ännu en ljushållare...

    Nu har alla åkt men kvar i vardagsrummet finns en härlig doft kvar från alla ljusen :)
  2. 1
    Doft-hem... Nu har jag haft ljusparty. Det kom tyärr inte så många, men det blev jättetrevligt ändå. Först fick de äta pastasallad med kyckling (debut för mig att göra, har ju en personlig kock annars)och sedan fick gästerna komma in i vardagsrummet där Jessica ställt upp massor av produkter och tänt ljus.

    Så berättade hon om doftljusen - olika sorter och stilar och dofter - och om några produkter och sedan började stora lukttraumat - för det finns så många härliga dofter.

    Jag beställde för mycket mer än jag tänkt mig...Fick dessutom välja ut en ljushållare + ljus som födelsedagspresent från Jessica. Sedan visade det sig att ordervärdet för partyt gav mig rabatt på en sak - så då blev det ett pelarljus i doften gurka/mint och sedan när alla beställt fick jag 20% av beställningsvärdet att plocka produkter för...det blev 700 kr!!! (tack vare mig själv också...) så det blev fler ljus och ännu en ljushållare...

    Nu har alla åkt men kvar i vardagsrummet finns en härlig doft kvar från alla ljusen :)
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Ååå

    min man hade blivit tokig om jag kom hem med fler ljus/ljusstakar :D Äääälskar levande ljus, och gärna doftande.

    Ljus-party låter som min greje :D
  4. 2
    Ååå min man hade blivit tokig om jag kom hem med fler ljus/ljusstakar :D Äääälskar levande ljus, och gärna doftande.

    Ljus-party låter som min greje :D
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    Försökte få Stefan

    till att välja mellan två dofter...det gick inget vidare. Däremot hade jag innan tvingat honom att kolla i katalogen efter vad han tyckte var snyggt - så själva ljushållarna är vi överens om :)
  6. 3
    Försökte få Stefan till att välja mellan två dofter...det gick inget vidare. Däremot hade jag innan tvingat honom att kolla i katalogen efter vad han tyckte var snyggt - så själva ljushållarna är vi överens om :)
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Mycket ljus blir det... :-)

    Tyvärr blir jag nysig av en massa dofter så jag vågar mig inte på doftljus. Såg ljus som skiftade färg och kunde blinka i vintras, fanns det såna också? De var lite coola.
  8. 4
    Mycket ljus blir det... :-) Tyvärr blir jag nysig av en massa dofter så jag vågar mig inte på doftljus. Såg ljus som skiftade färg och kunde blinka i vintras, fanns det såna också? De var lite coola.
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5

    Nä..

    några sådana fanns inte..häftigt det lät!
  10. 5
    Nä.. några sådana fanns inte..häftigt det lät!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Förlåt!!


    Åh, jag hade ju helt glömt bort att det var idag du hade ljuspartyt! Ber om ursäkt att jag var så oartig och glömde säga att jag inte kunde komma... Men det låter som det var ett lyckat partaj!

    Här hemma har det varit fullt upp hela veckan och helgen, jag tror att det här är första gången jag sätter mig och tar det lugnt... :-/
    Vi (eller rättare sagt Tommys pappa) har målat taket och tapetserat i sovrummet. Tommy och jag har rensat ur garderober och idag har vi satt ihop den nya garderoben och lagt in fint vikta kläder i den. Jättefint! :-)
    Nu saknas bara nya gardiner, sänglampor och annat smått & gott men det får vänta ett par veckor (kommer få presentkort på IKEA när jag fyller år! *s*).

    Snart dags för fika eller lunch i stan va?


  12. 6
    Förlåt!!
    Åh, jag hade ju helt glömt bort att det var idag du hade ljuspartyt! Ber om ursäkt att jag var så oartig och glömde säga att jag inte kunde komma... Men det låter som det var ett lyckat partaj!

    Här hemma har det varit fullt upp hela veckan och helgen, jag tror att det här är första gången jag sätter mig och tar det lugnt... :-/
    Vi (eller rättare sagt Tommys pappa) har målat taket och tapetserat i sovrummet. Tommy och jag har rensat ur garderober och idag har vi satt ihop den nya garderoben och lagt in fint vikta kläder i den. Jättefint! :-)
    Nu saknas bara nya gardiner, sänglampor och annat smått & gott men det får vänta ett par veckor (kommer få presentkort på IKEA när jag fyller år! *s*).

    Snart dags för fika eller lunch i stan va?


  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    Det är ok!

    Du sa ju att du inte kunde.

    Låter härligt med renovering hemma! Stefan har tydligen förträngt vinden och jag vill inte bråka på honom för han gör så många andra grejer istället..men jag undrar var bebisen ska bo ;)

    Absolut dags för både fika och lunch! Är grymt pank, men om Stefan säljer coronetten kanske det går...
  14. 7
    Det är ok! Du sa ju att du inte kunde.

    Låter härligt med renovering hemma! Stefan har tydligen förträngt vinden och jag vill inte bråka på honom för han gör så många andra grejer istället..men jag undrar var bebisen ska bo ;)

    Absolut dags för både fika och lunch! Är grymt pank, men om Stefan säljer coronetten kanske det går...
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Va härligt

    med lite underbar ljusdoft i huset. Förlåt att jag inte kunde komma men jag hoppas att jag är välkommen en annan dag. Måste ju ta mig i kragen och ta mig till Knutby.
  16. 8
    Va härligt med lite underbar ljusdoft i huset. Förlåt att jag inte kunde komma men jag hoppas att jag är välkommen en annan dag. Måste ju ta mig i kragen och ta mig till Knutby.
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9

    Se Knutby och sedan dö ;)

    Du är så välkommen när du kan. Härligt nu att sitta på altanen, så jag hoppas vädret håller i sig :)
  18. 9
    Se Knutby och sedan dö ;) Du är så välkommen när du kan. Härligt nu att sitta på altanen, så jag hoppas vädret håller i sig :)

Liknande trådar

  1. Ny doft...
    By Fru Eriksson in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-02, 15:43
  2. Doft
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 21:43
  3. Jag är kär i en doft!
    By lifv in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 08:41
  4. Jessicurl - doft?
    By Takato in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 12:40
  5. Saffrans doft!!
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 09:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar