Ankomstgrupp
_0611 Novemberbarn
  1. zelene
    #1

    Ankomstgrupp

    Om man ska ha barn precis i månadsskiftet okt. nov, vilken grupp ska man då vara med i???
    Oktobergruppen och hamna sist eller novembergruppen och hamna först?
    Känner mej lite lätt kluven!!!
    Såg att det fanns oktoberbarn även här!!!

    Är jag välkommen???
  2. 1
    Ankomstgrupp Om man ska ha barn precis i månadsskiftet okt. nov, vilken grupp ska man då vara med i???
    Oktobergruppen och hamna sist eller novembergruppen och hamna först?
    Känner mej lite lätt kluven!!!
    Såg att det fanns oktoberbarn även här!!!

    Är jag välkommen???
  3. Fuchsia
    #2

    ?

    Jag är precis som du ett gränsfall. Jag väntade tills första besöket hos bm och fick datumet 1/11, så då gick jag med här. Men jag har liksom du sett att en del registrerar sig i 2 grupper och funderar på det. Förra graviditeten kom dottern en dag före =)BM antecknade mig som 39 fullgångna veckor, så jag kan ju hamna på vilken månad som helst i alla fall...

    Inget direkt svar... =)
  4. 2
    ? Jag är precis som du ett gränsfall. Jag väntade tills första besöket hos bm och fick datumet 1/11, så då gick jag med här. Men jag har liksom du sett att en del registrerar sig i 2 grupper och funderar på det. Förra graviditeten kom dottern en dag före =)BM antecknade mig som 39 fullgångna veckor, så jag kan ju hamna på vilken månad som helst i alla fall...

    Inget direkt svar... =)
  5. Fuchsia
    #3

    En sak till...

    ... KLART att du är VÄLKOMMEN!!!
  6. 3
    En sak till... ... KLART att du är VÄLKOMMEN!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Vet många

    som gjorgt så att de skrivit in sig i två och sedan har de ju oftast trivts lite bättre i någon och då har det blivit automatiskt att de stannat iden vare sig det är \"rätt\" eller inte. Men sjävlklart är du välkommen här inne!!!
    Kram
  8. 4
    Vet många som gjorgt så att de skrivit in sig i två och sedan har de ju oftast trivts lite bättre i någon och då har det blivit automatiskt att de stannat iden vare sig det är \"rätt\" eller inte. Men sjävlklart är du välkommen här inne!!!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    Jag är en sån dubbelskrivare,

    för jag är så säker på att jag kommer att gå över tiden och hamna här. Dessutom vet jag ju inte om detta BF verkligen kommer att stämma efter 24:e när jag gör stora UL, så jag skriver i båda.
    Jag anser dig vara klart välkommen!
  10. 5
    Jag är en sån dubbelskrivare, för jag är så säker på att jag kommer att gå över tiden och hamna här. Dessutom vet jag ju inte om detta BF verkligen kommer att stämma efter 24:e när jag gör stora UL, så jag skriver i båda.
    Jag anser dig vara klart välkommen!

Liknande trådar

  1. en ny ankomstgrupp
    By vera väntar trean in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 10:52
  2. ny ankomstgrupp
    By sessa79 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 09:01
  3. Ankomstgrupp..
    By 4an på väg. in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:03
  4. Ny ankomstgrupp
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 22:07
  5. Var är vår ankomstgrupp????
    By poornaa in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar