minipiller - sen gravid?
Planera för barn
  1. Linda
    #1

    minipiller - sen gravid?

    slutade nu i veckan med mina minipiller, vet att de är \"starkare\" än p-piller...hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med minipiller? det tog mej 3 månader efter p-piller sist. vet att det är olika från person till person o så, men tänkte bara höra om nån blivit snabbare gravid efter minipiller än efter p-piller.
  2. 1
    minipiller - sen gravid? slutade nu i veckan med mina minipiller, vet att de är \"starkare\" än p-piller...hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med minipiller? det tog mej 3 månader efter p-piller sist. vet att det är olika från person till person o så, men tänkte bara höra om nån blivit snabbare gravid efter minipiller än efter p-piller.
  3. Linda
    #2

    oj fel

    menar att p-piller är \"starkare\" än minipiller givetvis. :-)
  4. 2
    oj fel menar att p-piller är \"starkare\" än minipiller givetvis. :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    för mig tog

    det 7 månader sist, hade cerazette. Vägrar äta minipiller igen för det tog ganska länge innan kroppen blev normal igen.
  6. 3
    för mig tog det 7 månader sist, hade cerazette. Vägrar äta minipiller igen för det tog ganska länge innan kroppen blev normal igen.
  7. längtar!!!!!
    #4

    jag blev...

    ...gravid direkt när jag slutade med min mini-piller. jag slutade 21 augusti och var i vecka 8 den 2 November...vet inte om jag blev gravid innan jag slutade men jag tror inte det....
  8. 4
    jag blev... ...gravid direkt när jag slutade med min mini-piller. jag slutade 21 augusti och var i vecka 8 den 2 November...vet inte om jag blev gravid innan jag slutade men jag tror inte det....
  9. Bunny *på besök*
    #5

    Det gick snabbt

    att bli gravid efter p-piller, fick aldrig någon mens utan blev gravid direkt. Har hört att det är samma med mini-piller.
  10. 5
    Det gick snabbt att bli gravid efter p-piller, fick aldrig någon mens utan blev gravid direkt. Har hört att det är samma med mini-piller.
  11. familjsen
    #6

    ska man inte vänta tills.

    mensen kommer igång efter p-piller innan man börjar försöka?
  12. 6
    ska man inte vänta tills. mensen kommer igång efter p-piller innan man börjar försöka?

Liknande trådar

  1. Minipiller o gravid
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 22:31
  2. gravid trots minipiller....
    By Funderar.... in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 08:17
  3. Gravid trots minipiller...
    By Issas mamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 21:29
  4. Gravid trots minipiller?
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 09:17
  5. Gravid efter minipiller?
    By Linda1978 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 07:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar