Upp mä tänderna!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Upp mä tänderna!

    Det märks att min dotter är uppfostrad av sin äldre bror. Igår kom det för första gången: Upp mä tänderna, annars huuuter ja!

    Jösses. *s*
  2. 1
    Upp mä tänderna! Det märks att min dotter är uppfostrad av sin äldre bror. Igår kom det för första gången: Upp mä tänderna, annars huuuter ja!

    Jösses. *s*
  3. Gullan m Axel -03, bf 4/8
    #2

    Stopp i lagens namn!

    Och det har han *harkel, harkel* i brist på storebröder lärt sig från sin väna mor...
  4. 2
    Stopp i lagens namn! Och det har han *harkel, harkel* i brist på storebröder lärt sig från sin väna mor...
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    *asg*

    Jamen som mor MÅSTE man lära dem viktiga saker!!

    Johannes är inne i en stopp-i-lagens-namn-period nu. Men så ska han bli polis när han blir stor också. *s* Vad är nästa? Pilot eller brandman?
  6. 3
    *asg* Jamen som mor MÅSTE man lära dem viktiga saker!!

    Johannes är inne i en stopp-i-lagens-namn-period nu. Men så ska han bli polis när han blir stor också. *s* Vad är nästa? Pilot eller brandman?
  7. Gullan m Axel -03, bf 4/8
    #4

    Jamen visst!

    Allt bus ska väl inte komma från dagis heller? ;-)

    Jadu, det lär väl ändra sig några gånger antar jag. Polis är rätt populärt här med men det är inte vad Axel ska bli. Än i alla fall. Han skurar alltid väggen när han badar i badkaret så jag frågade om han ville bli städare när han blir stor och det ville han. Så det är roligare än lokförare? Frågade jag eftersom det är det han ska bli annars. Han funderade en stund och kom med lösningen att han skulle bli städande lokförare. :-) Hoppas hans städintresse kommer hålla i sig, hans föräldrar har ett tämligen svalt intresse inom det området så vi kan behöva en son som gillar det! :-)
  8. 4
    Jamen visst! Allt bus ska väl inte komma från dagis heller? ;-)

    Jadu, det lär väl ändra sig några gånger antar jag. Polis är rätt populärt här med men det är inte vad Axel ska bli. Än i alla fall. Han skurar alltid väggen när han badar i badkaret så jag frågade om han ville bli städare när han blir stor och det ville han. Så det är roligare än lokförare? Frågade jag eftersom det är det han ska bli annars. Han funderade en stund och kom med lösningen att han skulle bli städande lokförare. :-) Hoppas hans städintresse kommer hålla i sig, hans föräldrar har ett tämligen svalt intresse inom det området så vi kan behöva en son som gillar det! :-)
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Stopp å lebägg

    heter det här. *tittar mig förvirrat om efter hennes storasyskon*
  10. 5
    Stopp å lebägg heter det här. *tittar mig förvirrat om efter hennes storasyskon*

Liknande trådar

  1. Tänderna
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-12, 08:43
  2. Tänderna...
    By millimin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 11:34
  3. 6 års tänderna?
    By sterna in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 21:27
  4. Var är tänderna?
    By mucksan in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 22:36
  5. Det här med tänderna?!
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar