Någon som vet om Jessica?
_02/03 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Någon som vet om Jessica?

    Nyfikna jag undrar om någon vet om Jesscia (m. Lisia) fått sin bebis än? :-)
  2. 1
    Någon som vet om Jessica? Nyfikna jag undrar om någon vet om Jesscia (m. Lisia) fått sin bebis än? :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Undrar detsamma

    Jag tyckte ju hon skulle knipa till i torsdags för att få ett häftigt födelsedatum till den lille (060504)

    Hur är det själv Sara? Och hur gick det med Viggos knöl?

    Magnus har en knöl på halsen som han haft sedan födseln. Vi kollade upp den i vintras men läkaren tyckte inte vi skulle bekymra oss, fettknöl.
  4. 2
    Undrar detsamma Jag tyckte ju hon skulle knipa till i torsdags för att få ett häftigt födelsedatum till den lille (060504)

    Hur är det själv Sara? Och hur gick det med Viggos knöl?

    Magnus har en knöl på halsen som han haft sedan födseln. Vi kollade upp den i vintras men läkaren tyckte inte vi skulle bekymra oss, fettknöl.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Jag vet! ;)

    Lisia och Lukas blev överlyckliga storasyskon lördagen 29/4, då kom lillasyster Filippa.

    Jag blev igångsatt pga njurbäckeninflammation, njursten och hepatos (grav.klåda). Jag hade redan spenderat många (långa) dagar på KS pga mina besvär så förlossningen var verkligen efterlängtad. :) Allt gick bra, KS har fantastisk personal (med undantag av en superpuckad förlossningsläkare som hånade mig och tyckte mest jag var i vägen)!!

    \"Lilla\" Filippa vägde 4150g, var 55cm lång och hade ett huvudmått på imponerande 37,5cm (aj!). Nu håller hon på att tillfriskna från en envis gulsot... Så KS har varit välbesökt även efter födseln. Men vad gör väl det? Världens finaste lilla tjej har ju kommit! :)
    En kopia av sin otroligt stolta storasyster.
  6. 3
    Jag vet! ;) Lisia och Lukas blev överlyckliga storasyskon lördagen 29/4, då kom lillasyster Filippa.

    Jag blev igångsatt pga njurbäckeninflammation, njursten och hepatos (grav.klåda). Jag hade redan spenderat många (långa) dagar på KS pga mina besvär så förlossningen var verkligen efterlängtad. :) Allt gick bra, KS har fantastisk personal (med undantag av en superpuckad förlossningsläkare som hånade mig och tyckte mest jag var i vägen)!!

    \"Lilla\" Filippa vägde 4150g, var 55cm lång och hade ett huvudmått på imponerande 37,5cm (aj!). Nu håller hon på att tillfriskna från en envis gulsot... Så KS har varit välbesökt även efter födseln. Men vad gör väl det? Världens finaste lilla tjej har ju kommit! :)
    En kopia av sin otroligt stolta storasyster.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    Grattis!!!

    Åh vad kul med en liten Filippa! Skönt att allt gått bra. Gulsoten ska väl ge med sig snabbt nu när det är så soligt ute :-) (var ju lite mörkare när våra vinterbarn föddes...) Lycka till och mys ordentligt nu hela familjen!
  8. 4
    Grattis!!! Åh vad kul med en liten Filippa! Skönt att allt gått bra. Gulsoten ska väl ge med sig snabbt nu när det är så soligt ute :-) (var ju lite mörkare när våra vinterbarn föddes...) Lycka till och mys ordentligt nu hela familjen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5

    Jättegrattis!

    Kram och lycka till med allt
  10. 5
    Jättegrattis! Kram och lycka till med allt
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Grattis

    till Filippa!! Usch dom där besvären lät inte roliga! :-/ Skönt att förlossningen gick bra iaf! Kram!
  12. 6
    Grattis till Filippa!! Usch dom där besvären lät inte roliga! :-/ Skönt att förlossningen gick bra iaf! Kram!
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7

    Grattis. :)* imt*

  14. 7
    Grattis. :)* imt*
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8

    Grattis!

    VAd roligt med en liten Filippa!
    Skönt att hon mår bättre nu.
    Kram
  16. 8
    Grattis! VAd roligt med en liten Filippa!
    Skönt att hon mår bättre nu.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9

    Åååh! Grattis!

    Så skönt att allt gick bra

    Kram!
  18. 9
    Åååh! Grattis! Så skönt att allt gick bra

    Kram!
  19. MiaKL, Samuel03+Kristin06
    #10

    Grattis! imt

    .
  20. 10
    Grattis! imt .
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11

    Åh grattis Jessica!!

    Vad roligt att höra att lillasyster kommit till världen! Trist med lite kompliaktioner före och efter förlossningen, men vad skönt att allt gick bra ändå!

    Megastort grattis från mig, som är bara lite (läs: JÄTTEMYCKET) avis för att du får gosa med bebis!

    Kram!
  22. 11
    Åh grattis Jessica!! Vad roligt att höra att lillasyster kommit till världen! Trist med lite kompliaktioner före och efter förlossningen, men vad skönt att allt gick bra ändå!

    Megastort grattis från mig, som är bara lite (läs: JÄTTEMYCKET) avis för att du får gosa med bebis!

    Kram!
  23. Medlem sedan
    May 2002
    #12

    Jag är trötter...

    Nu är det bara 8 dagar kvar i skolan den här terminen, vilket är oerhört skönt för jag är väldigt trött nu känner jag. Annars är det bra, huset är underbart, vill aldrig åka därifrån!

    Viggos knöl är kvar, men lite mindre tror jag. Vi har inte varit hos läkare än, men har iaf (äntligen!!) fått tid till slutet av maj.
  24. 12
    Jag är trötter... Nu är det bara 8 dagar kvar i skolan den här terminen, vilket är oerhört skönt för jag är väldigt trött nu känner jag. Annars är det bra, huset är underbart, vill aldrig åka därifrån!

    Viggos knöl är kvar, men lite mindre tror jag. Vi har inte varit hos läkare än, men har iaf (äntligen!!) fått tid till slutet av maj.
  25. Medlem sedan
    Sep 2001
    #13

    Ja, det är jättekul!!

    Speciellt när man tänker på att hon blev till trots p-piller och vi egentligen hade bestämt oss för \"bara\" två barn... Jag är obeskrivligt glad att det blev som det blev!

    Tack för lyckönskningarna!
    Kram
  26. 13
    Ja, det är jättekul!! Speciellt när man tänker på att hon blev till trots p-piller och vi egentligen hade bestämt oss för \"bara\" två barn... Jag är obeskrivligt glad att det blev som det blev!

    Tack för lyckönskningarna!
    Kram
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14

    Tack! imt

  28. 14
    Tack! imt
  29. Medlem sedan
    Sep 2001
    #15

    Tack!

    Nä, det var ingen höjdare att vara så sjuk... Å andra sidan så fick det mig att inse att förlossningssmärta inte är hela världen ändå... ;)
  30. 15
    Tack! Nä, det var ingen höjdare att vara så sjuk... Å andra sidan så fick det mig att inse att förlossningssmärta inte är hela världen ändå... ;)
  31. Medlem sedan
    Sep 2001
    #16

    Tack! Och stort grattis själv!! imt

  32. 16
    Tack! Och stort grattis själv!! imt
  33. Medlem sedan
    Sep 2001
    #17

    Tack!

    Ja, vi tror att hon håller på att tillfriskna. *håller tummarna*
  34. 17
    Tack! Ja, vi tror att hon håller på att tillfriskna. *håller tummarna*
  35. Medlem sedan
    Sep 2001
    #18

    Tack!

    Det blev ju tyvärr inte BB Stockholm då, men KS funkade det också.

    Förresten så såg jag dig och din familj på Coop Forum för några veckor sedan, tror jag. *känner mig som en stalker* Din man ropade ditt namn och jag stirrade först på honom och sedan på dig... *s* Fast jag var för feg för att komma fram. Om det var ni så måste jag säga att Magnus hårfärg är heeeelt underbar!!! Vilken liten goding!

    Kram
  36. 18
    Tack! Det blev ju tyvärr inte BB Stockholm då, men KS funkade det också.

    Förresten så såg jag dig och din familj på Coop Forum för några veckor sedan, tror jag. *känner mig som en stalker* Din man ropade ditt namn och jag stirrade först på honom och sedan på dig... *s* Fast jag var för feg för att komma fram. Om det var ni så måste jag säga att Magnus hårfärg är heeeelt underbar!!! Vilken liten goding!

    Kram
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19

    Tack och grattis själv! :) imt

  38. 19
    Tack och grattis själv! :) imt
  39. Medlem sedan
    Sep 2001
    #20

    Och vet du:

    Det är ännu mer underbart att gosa med sin bebis än man kommer ihåg... :) Man blir ju helt euforisk ju! Snart är det din tur, Sara! Det var inte alls länge sedan jag var i v34 och nu är min bebis snart två veckor gammal...

    Tack för grattiset och lycka till med magen!!

    Kramkram
  40. 20
    Och vet du: Det är ännu mer underbart att gosa med sin bebis än man kommer ihåg... :) Man blir ju helt euforisk ju! Snart är det din tur, Sara! Det var inte alls länge sedan jag var i v34 och nu är min bebis snart två veckor gammal...

    Tack för grattiset och lycka till med magen!!

    Kramkram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jessica m. S & M !
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 09:56
  2. Jessica!!!!!!!
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 23:26
  3. BB Jessica
    By Fufi in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 10:04
  4. Jessica..
    By Annapanna in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 15:29
  5. Jessica!
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 11:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar