Smilla ligger på BIVA...
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Smilla ligger på BIVA...

    Först vill jag säga STORT TACK till alla ni som skriver så fina ord av uppmuntran till oss!! Jag skulle gärna vilja skriva ngt personligt tillbaka till var en av er, men just nu sinar tiden. Idag fick vi åka in med Smillis igen och nu ligger hon och mår piss på BIVA. Hon samlar vätska och de försökte sätta nål i tre timmar och nu äntligen har hon en. Men hon kissar fortfarande inte, så vi får se hur det går. Kanske hamnar hon i C-PAP eller BIPAP under natten. Varför hon blev sämre vet vi inte i nuläget. Kanske är det en infektion till, eller så orkar hennes lilla hjärta inte längre. Får sen om det blir ngn operation den 18:e. Men när man ser henne så där risig känns det verkligen som hon sjunger på sista versen. Hon ska få morfin under natten nu så hon kommer till ro. Eventuellt.
    Kram på er alla!
  2. 1
    Smilla ligger på BIVA... Först vill jag säga STORT TACK till alla ni som skriver så fina ord av uppmuntran till oss!! Jag skulle gärna vilja skriva ngt personligt tillbaka till var en av er, men just nu sinar tiden. Idag fick vi åka in med Smillis igen och nu ligger hon och mår piss på BIVA. Hon samlar vätska och de försökte sätta nål i tre timmar och nu äntligen har hon en. Men hon kissar fortfarande inte, så vi får se hur det går. Kanske hamnar hon i C-PAP eller BIPAP under natten. Varför hon blev sämre vet vi inte i nuläget. Kanske är det en infektion till, eller så orkar hennes lilla hjärta inte längre. Får sen om det blir ngn operation den 18:e. Men när man ser henne så där risig känns det verkligen som hon sjunger på sista versen. Hon ska få morfin under natten nu så hon kommer till ro. Eventuellt.
    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2

    Inte till mycket hjälp....

    men mina tankar är hos er!
    Kan inte göra mycket mer än att skicka positiva tankar tiller alla....och hoppas!
    Mina tårar rinner och jag känner verkligen med er.
    \'
    Många kramar till Smilla och hela familjen.
  4. 2
    Inte till mycket hjälp.... men mina tankar är hos er!
    Kan inte göra mycket mer än att skicka positiva tankar tiller alla....och hoppas!
    Mina tårar rinner och jag känner verkligen med er.
    \'
    Många kramar till Smilla och hela familjen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Tänker på er

    Och tårarna rinner...
    Hoppas verkligen, verkligen att hon blir stabil nog en op, och att den gör henne starkare!
    Kram på er alla!
  6. 3
    Tänker på er Och tårarna rinner...
    Hoppas verkligen, verkligen att hon blir stabil nog en op, och att den gör henne starkare!
    Kram på er alla!
  7. Jennie & Alva
    #4

    Skickar styrkekramar

    i massor till Smilla och alla er andra!! Vi hoppas att hon ska orka återhämta sig, så det kanske kan bli en op trots allt!

    Tänker på er och hoppas att ni har det stöd och hjälp omkring er som ni behöver!!
  8. 4
    Skickar styrkekramar i massor till Smilla och alla er andra!! Vi hoppas att hon ska orka återhämta sig, så det kanske kan bli en op trots allt!

    Tänker på er och hoppas att ni har det stöd och hjälp omkring er som ni behöver!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    Mängder med styrka...

    ... önskar jag er och Smilla.

    Önskar det funnes något jag kunde göra för att det ska bli bättre.

    Styrkekramar i massor!
  10. 5
    Mängder med styrka... ... önskar jag er och Smilla.

    Önskar det funnes något jag kunde göra för att det ska bli bättre.

    Styrkekramar i massor!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    styrke kramar till er...

    hoppas hon hämntar sig så att op. blir av. Kram till er.
  12. 6
    styrke kramar till er... hoppas hon hämntar sig så att op. blir av. Kram till er.
  13. Mimmi & Zacki
    #7

    Usch va jag...

    ..ryser nu o hoppas innerligen att natten har gått bra o Smilla har blivit lite bättre..
    Men allt känns inte så hopplöst,utan så osäkert och ändå finner jag tyvärr inga ord, för det är så svårt att kunna sätta sig in i eran situation...Minns ju vår son Joels sista dygn o den oron o den våndan är så otroligt svårbeskrivlig samt att det såg länge så himlans ljust ut att han skulle överleva...
    Jag finner inga ord, utan får en otrolig klump i magtrakten o tårarna rinner ner för mina kinder, o jag hoppas innerligen att allt vänder till det bättre för Er...
    En jättekram från mig....
  14. 7
    Usch va jag... ..ryser nu o hoppas innerligen att natten har gått bra o Smilla har blivit lite bättre..
    Men allt känns inte så hopplöst,utan så osäkert och ändå finner jag tyvärr inga ord, för det är så svårt att kunna sätta sig in i eran situation...Minns ju vår son Joels sista dygn o den oron o den våndan är så otroligt svårbeskrivlig samt att det såg länge så himlans ljust ut att han skulle överleva...
    Jag finner inga ord, utan får en otrolig klump i magtrakten o tårarna rinner ner för mina kinder, o jag hoppas innerligen att allt vänder till det bättre för Er...
    En jättekram från mig....
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8

    Många styrke kramar

    kommer från oss,,hoppas hon repar upp sig,,kramar kram
  16. 8
    Många styrke kramar kommer från oss,,hoppas hon repar upp sig,,kramar kram
  17. Anna
    #9

    Vet inte

    vad jag ska säga...
    Tänker på er, och hoppas oändligt mycket att Smilla blir bättre.
    Varma kramar!
  18. 9
    Vet inte vad jag ska säga...
    Tänker på er, och hoppas oändligt mycket att Smilla blir bättre.
    Varma kramar!
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10

    Gick lite fort, nicket kom inte med

    *
  20. 10
    Gick lite fort, nicket kom inte med *
  21. Andreas mamma Cina/Baloo
    #11

    Tårarna stiger...

    Blev jättelessen. Lilla Smillis. Jag håller tummar å tår allt jag kan. Många många styrkekramar till er och en puss på Smillas panna!
    Ni finns i mina tankar ständigt och vi är många som tänker på er! Carpe diem!
  22. 11
    Tårarna stiger... Blev jättelessen. Lilla Smillis. Jag håller tummar å tår allt jag kan. Många många styrkekramar till er och en puss på Smillas panna!
    Ni finns i mina tankar ständigt och vi är många som tänker på er! Carpe diem!
  23. Medlem sedan
    Apr 2001
    #12

    Kramar,kramar,kramar

    och hoppas på det bästa.
  24. 12
    Kramar,kramar,kramar och hoppas på det bästa.
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13

    Tänker på Smilla och hela er familj

    Hej!
    Jag tänker massvis på er och hoppas att Smilla snart mår bättre.
    Massor av Styrkekramar
    Alvas mamma
  26. 13
    Tänker på Smilla och hela er familj Hej!
    Jag tänker massvis på er och hoppas att Smilla snart mår bättre.
    Massor av Styrkekramar
    Alvas mamma
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14

    Styrkekramar

    det finns inget som är så jobbigt som när barnen är så där sjuka.. under hela natalies första år så åkte vi in å ut hela tiden.. vet inte hur många gånger hon legat inlagd.. men mycket va det..
    Vill bara säga att vi tänker på er å hoppas att smilla snart mår bra igen..
    Kramar från Öland
  28. 14
    Styrkekramar det finns inget som är så jobbigt som när barnen är så där sjuka.. under hela natalies första år så åkte vi in å ut hela tiden.. vet inte hur många gånger hon legat inlagd.. men mycket va det..
    Vill bara säga att vi tänker på er å hoppas att smilla snart mår bra igen..
    Kramar från Öland
  29. Annelie
    #15

    Blir jätteledsen när jag läser..

    vad du skrivit.Vill bara tala om att jag tänker på er och känner med er av hela mitt hjärta.
  30. 15
    Blir jätteledsen när jag läser.. vad du skrivit.Vill bara tala om att jag tänker på er och känner med er av hela mitt hjärta.
  31. Medlem sedan
    Dec 2000
    #16

    Åh, hoppas

    verkligen det vänder och att er lilla tjej piggar på sej snart! Är inte så insatt i er situation, men jag förstår att det är kämpigt och att ni väntar på op.
    Håller alla tummar för er!
  32. 16
    Åh, hoppas verkligen det vänder och att er lilla tjej piggar på sej snart! Är inte så insatt i er situation, men jag förstår att det är kämpigt och att ni väntar på op.
    Håller alla tummar för er!
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #17

    Tänker också på er..

    och det är fruktansvärt jobbigt att hålla tillbaka tårarna. Vad sjutton skriver man? Allt känns så klyschigt. Jag hoppas så innerligt att hon orkar, lilla gumman. Många, många kramar till er. Finns det något jag kan göra? Jag önskar så att jag kunde hjälpa till med något som kunde bättra på oddsen.
    Kramar!!!
  34. 17
    Tänker också på er.. och det är fruktansvärt jobbigt att hålla tillbaka tårarna. Vad sjutton skriver man? Allt känns så klyschigt. Jag hoppas så innerligt att hon orkar, lilla gumman. Många, många kramar till er. Finns det något jag kan göra? Jag önskar så att jag kunde hjälpa till med något som kunde bättra på oddsen.
    Kramar!!!
  35. Johanna
    #18

    Lilla stumpan!

    Åhhh vad ledsen jag blir, sitter här och gråter och vad hjälper det er!

    Jag önskar så att allt ska vända och sagan ska få en lycklig nystart.

    Skickar en massa energi till er och er lilla prinsessa.

    Jag tänker på er!

    Kramar till er allihopa!
  36. 18
    Lilla stumpan! Åhhh vad ledsen jag blir, sitter här och gråter och vad hjälper det er!

    Jag önskar så att allt ska vända och sagan ska få en lycklig nystart.

    Skickar en massa energi till er och er lilla prinsessa.

    Jag tänker på er!

    Kramar till er allihopa!
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    skckar er tusen tankar*imt\'

    --
  38. 19
    skckar er tusen tankar*imt\' --

Liknande trådar

  1. HYLLNING Lund BIVA
    By tess88 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 15:57
  2. Smilla....
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 20:20
  3. Smilla....
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 13:45
  4. Smilla
    By Kattis med Saga,bf18/3-06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 08:05
  5. Smilla
    By Kattis med Saga,bf18/3-06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 18:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar