ni med augusti bebisar
_05 Sommarbarn
  1. maria
    #1

    ni med augusti bebisar

    var \"kan/gör\" era\'?
    Min lille kille är född 25 aug. och han
    ¤ har fått två tänder nere
    ¤ sitter där han sitter dvs. kan inte krypa eller på nått sätt ta sig frammåt däremot ligger han på magen så kommer han bakåt och OJ var arg han blir :)
    ¤ Pruttar med munnen (tar ut tungan och låter)
    ¤ skrattar- är en nöjd och glad kille

    jämför lite med mina tvilling flickor som vid denna ålder gick längsmed bord klättrade i trappor kröp reste sig mot saker
    Vad olika det kan vara!

    Vad som sagt \"kan/gör\" era godingar
  2. 1
    ni med augusti bebisar var \"kan/gör\" era\'?
    Min lille kille är född 25 aug. och han
    ¤ har fått två tänder nere
    ¤ sitter där han sitter dvs. kan inte krypa eller på nått sätt ta sig frammåt däremot ligger han på magen så kommer han bakåt och OJ var arg han blir :)
    ¤ Pruttar med munnen (tar ut tungan och låter)
    ¤ skrattar- är en nöjd och glad kille

    jämför lite med mina tvilling flickor som vid denna ålder gick längsmed bord klättrade i trappor kröp reste sig mot saker
    Vad olika det kan vara!

    Vad som sagt \"kan/gör\" era godingar
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    samma som din

    ungefär
    Här är också en god och glad tjej som sitter
    snurrar runt och ålar bakåt (också arg)
    två tänder
    morrar och pratar sitt da-da-da, mycket bestämt
    tittar intresserat på allt och vrider och vänder på det hon får fatt

    Född samma dag som din juvel:-)
  4. 2
    samma som din ungefär
    Här är också en god och glad tjej som sitter
    snurrar runt och ålar bakåt (också arg)
    två tänder
    morrar och pratar sitt da-da-da, mycket bestämt
    tittar intresserat på allt och vrider och vänder på det hon får fatt

    Född samma dag som din juvel:-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    augusti bebis

    Min son föddes 050821. Han,Liam,har i dag 4 tänder,säger mamma och pappa, sitter själv, vinkar och har precis börjat klappa händerna lite halvdant. Men han kryper inte heller. Han kan ta sej bakåt ålandes men blir arg efter en liten stund. Bäst trivs han i sin lära gå stol. Då är det full fart.
    Liams store bror, Jesper 9 år, kröp för fullt vid 8 månader. Så visst har du rätt i att det är så olika.
  6. 3
    augusti bebis Min son föddes 050821. Han,Liam,har i dag 4 tänder,säger mamma och pappa, sitter själv, vinkar och har precis börjat klappa händerna lite halvdant. Men han kryper inte heller. Han kan ta sej bakåt ålandes men blir arg efter en liten stund. Bäst trivs han i sin lära gå stol. Då är det full fart.
    Liams store bror, Jesper 9 år, kröp för fullt vid 8 månader. Så visst har du rätt i att det är så olika.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    min kille

    han sitter o kryperiväg titt som tätt.. sätter sig upp själv o drar sig upp längst bord o annat lämpligt o olämpligt..
    inga tänder har han.
    tungan kan han vända precis som sin mamma o sitter gärna o leker med den.. alltså plaserar den olika i munnen o pruttar med tungan o klickar med den ni vet så mot gomen..
    han ser mest alvarligt ut då vi har besök men när det bara e familjen eller nära vänner/släkt på besök skiner han upp
  8. 4
    min kille han sitter o kryperiväg titt som tätt.. sätter sig upp själv o drar sig upp längst bord o annat lämpligt o olämpligt..
    inga tänder har han.
    tungan kan han vända precis som sin mamma o sitter gärna o leker med den.. alltså plaserar den olika i munnen o pruttar med tungan o klickar med den ni vet så mot gomen..
    han ser mest alvarligt ut då vi har besök men när det bara e familjen eller nära vänner/släkt på besök skiner han upp
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    min agusti kille


    Min lille kille är född 15 aug. och han
    ¤ har fått 4 tänder och 3 på gång
    ¤ kryper, står, går när han håller i sig
    ¤ säger mamma och dä =(där och pekar på lampan
    ¤ skrattar och pratar mycket
  10. 5
    min agusti kille
    Min lille kille är född 15 aug. och han
    ¤ har fått 4 tänder och 3 på gång
    ¤ kryper, står, går när han håller i sig
    ¤ säger mamma och dä =(där och pekar på lampan
    ¤ skrattar och pratar mycket
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Ännu mindre!

    Min tjej är född 3:e aug och kan bara sitta eller stå om man håller i hennes händer. Inget annat! HOn kan inte ens vända sig från mage till rygg och vice versa. Stor skillnad mot storasyrran som var som dina tvillingar. Men hon är nöjd och glad och verkar inte bry sig ett smack helt enkelt! = ) Fast nu längtar jag efter fart!
  12. 6
    Ännu mindre! Min tjej är född 3:e aug och kan bara sitta eller stå om man håller i hennes händer. Inget annat! HOn kan inte ens vända sig från mage till rygg och vice versa. Stor skillnad mot storasyrran som var som dina tvillingar. Men hon är nöjd och glad och verkar inte bry sig ett smack helt enkelt! = ) Fast nu längtar jag efter fart!
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Oj!

    Såg nu att inlägget var postat i maj... He he, och min dotter är fortfarande såhär seg vid 11 månader!
  14. 7
    Oj! Såg nu att inlägget var postat i maj... He he, och min dotter är fortfarande såhär seg vid 11 månader!

Liknande trådar

  1. bebisar det var bebisar i cykel
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 17:41
  2. Våra bebisar är inte bebisar längre!
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 21:57
  3. 1a augusti
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 14:12
  4. 31 augusti
    By Otålig bf 31/3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 20:35
  5. 1 år den 1 augusti!
    By -malin in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar