världens sämsta mamma..
_0611 Novemberbarn
  1. millis bf31/10
    #1

    världens sämsta mamma..

    känner jag mig som.. jag har den senaste tiden inte kunnat släppa tänken om att ifall jah inte hade fåt mf förra gången skulle vi snart ha en bebis här.. (bf 7/6) men de e klart att jag glädjs åt den lilla som är där nu men.... ni förstår kanske vad jag menar.. nä till nå roligare vilket sommarväder vi haft!!! har som inte velat sitta vid datorn nåt under dessa dagar... därför har ja vart \"off the case\" =D nä nu ska ja nog kratta lite löv innan dagen drar igång på riktigt...
  2. 1
    världens sämsta mamma.. känner jag mig som.. jag har den senaste tiden inte kunnat släppa tänken om att ifall jah inte hade fåt mf förra gången skulle vi snart ha en bebis här.. (bf 7/6) men de e klart att jag glädjs åt den lilla som är där nu men.... ni förstår kanske vad jag menar.. nä till nå roligare vilket sommarväder vi haft!!! har som inte velat sitta vid datorn nåt under dessa dagar... därför har ja vart \"off the case\" =D nä nu ska ja nog kratta lite löv innan dagen drar igång på riktigt...
  3. zelene med 3, snart 4
    #2

    Tungt

    Förstår att det känns jobbigt.
    Har själv haft 3 mf som jag haft svårt att släppa.
    Försök i stället och se framåt och glädjas åt den lilla som sprattlar i magen nu...

  4. 2
    Tungt Förstår att det känns jobbigt.
    Har själv haft 3 mf som jag haft svårt att släppa.
    Försök i stället och se framåt och glädjas åt den lilla som sprattlar i magen nu...

  5. millis bf31/10
    #3

    jag

    försöker så gott det går men vissa dagar e rätt kämpiga.. men jag tror att när denhär lill* har börjat visa några tydliga tecken på att den finns så kommer de nog att släppa rätt fort...;) kände ju aldrig av förra klumpen...
  6. 3
    jag försöker så gott det går men vissa dagar e rätt kämpiga.. men jag tror att när denhär lill* har börjat visa några tydliga tecken på att den finns så kommer de nog att släppa rätt fort...;) kände ju aldrig av förra klumpen...

Liknande trådar

  1. Världens sämsta mamma!
    By Anonym in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 10:15
  2. världens sämsta mamma!
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-11, 14:49
  3. Jag är världens sämsta mamma......
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 06:02
  4. världens sämsta mamma
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 14:02
  5. världens sämsta mamma?
    By *suck* in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 11:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar