Sommarläger
Stora barn
  1. Rultan
    #1

    Sommarläger

    Hej, är det någon som har bra tips på lägerverksamhet för barn i 12-årsåldern? Har kollat på kollo.org, men tycker priserna är väl höga och dessutom verkar det ont om platser kvar. Någon som har andra förslag på läger? Jättetacksam för alla tips!
  2. 1
    Sommarläger Hej, är det någon som har bra tips på lägerverksamhet för barn i 12-årsåldern? Har kollat på kollo.org, men tycker priserna är väl höga och dessutom verkar det ont om platser kvar. Någon som har andra förslag på läger? Jättetacksam för alla tips!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    scoter, idrottsföreningar,

    4h-gårdar, kyrkor t ex kan ha läger.
    kolla i lokaltidningar och på nätet.
  4. 2
    scoter, idrottsföreningar, 4h-gårdar, kyrkor t ex kan ha läger.
    kolla i lokaltidningar och på nätet.
  5. Sofia*
    #3

    Kolla på

    www.scout.se, de flesta scoutläger är bara för medlemmar men det finns en del friluftsläger som är öppna för alla. 4H har också sommarläger till rimliga priser, kolla om det finns någon 4H gård i er närhet. Kolla också friluftsfrämjandet, om deras sommarverksamhet vet jag inte mycket men de har säkert något.
  6. 3
    Kolla på www.scout.se, de flesta scoutläger är bara för medlemmar men det finns en del friluftsläger som är öppna för alla. 4H har också sommarläger till rimliga priser, kolla om det finns någon 4H gård i er närhet. Kolla också friluftsfrämjandet, om deras sommarverksamhet vet jag inte mycket men de har säkert något.
  7. Rultan
    #4

    Jättetack

    Stort tack till Pola och Sofia för era lägertips! Jag ska kolla upp de föreningar ni föreslog.
  8. 4
    Jättetack Stort tack till Pola och Sofia för era lägertips! Jag ska kolla upp de föreningar ni föreslog.

Liknande trådar

  1. Sommarläger i Sverige?
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 10:47
  2. Sommarläger?
    By ElsaB in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 22:23
  3. sommarläger?
    By smamma in forum _98 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 19:49
  4. Sommarläger
    By Anna med E in forum Utvecklingshämning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 20:28
  5. Sommarläger, var hitta dem?
    By åsa in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 03:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar