3 januari smäller det!
_0409 Septemberbarn
  1. ---cami---
    #1

    3 januari smäller det!

    Hoppas vi... om allt går bra och bebblo är frisk och stannar kvar där inne i magen och då dessutom kommer ut som beräknat *s*. Jädrar vad det gick undan! Från att gubben inte ville alls till att han ville, men ville vänta tills Alicia slutat med blöjor till att vi kör ändå och schwooop sa det så var vi gravida igen :) Är bara i vecka 7, men jag är inte sån som kan knipa käft *asg*. Hoppas på tröst från er i stället om det går åt fanders.
  2. 1
    3 januari smäller det! Hoppas vi... om allt går bra och bebblo är frisk och stannar kvar där inne i magen och då dessutom kommer ut som beräknat *s*. Jädrar vad det gick undan! Från att gubben inte ville alls till att han ville, men ville vänta tills Alicia slutat med blöjor till att vi kör ändå och schwooop sa det så var vi gravida igen :) Är bara i vecka 7, men jag är inte sån som kan knipa käft *asg*. Hoppas på tröst från er i stället om det går åt fanders.
  3. Caa
    #2

    iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh

    Jag trooooor jag dööööööör!!!!!!!!!!!!!!

    Inte konstigt på att jag inte fick i dig nåt vin då!!!! Jag tänkte på det, men tordes inte fråga faktiskt!!!!

    GRATTIS!!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!
  4. 2
    iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh Jag trooooor jag dööööööör!!!!!!!!!!!!!!

    Inte konstigt på att jag inte fick i dig nåt vin då!!!! Jag tänkte på det, men tordes inte fråga faktiskt!!!!

    GRATTIS!!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Men vännnen!!!!!!!!!!!!!

    Så otroligt roligt!!!! Grattis till lillbebben. Åh, så otroligt kul. Hoppas det går jättebra nu. Hur mår du då? Illamående, trötthetssyndromet? Berätta, berätta. Hur känns det?
  6. 3
    Men vännnen!!!!!!!!!!!!! Så otroligt roligt!!!! Grattis till lillbebben. Åh, så otroligt kul. Hoppas det går jättebra nu. Hur mår du då? Illamående, trötthetssyndromet? Berätta, berätta. Hur känns det?
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    GAAAAH

    GRATTIS!!! Så himla roligt. Önskar dig ALL lycka på färden. Det har verkligen gått undan i svängarna, men så ska det väl vara! Men alltså, jättegrattis!
  8. 4
    GAAAAH GRATTIS!!! Så himla roligt. Önskar dig ALL lycka på färden. Det har verkligen gått undan i svängarna, men så ska det väl vara! Men alltså, jättegrattis!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Åhhhhhhhh!!!!1111

    SKOJ!!!!!

    Grattis!!!!!!
    Vad kul!
    Jag vill också!!
  10. 5
    Åhhhhhhhh!!!!1111 SKOJ!!!!!

    Grattis!!!!!!
    Vad kul!
    Jag vill också!!
  11. ---cami---
    #6

    Hehe

    Tackar tackar :) Hade inte tänkt att komma ut så tidigt men det var så många som gissade efter festen att det kändes omöjligt att hålla det hemligt. Är inget vidare bra på att ljuga *s* Sedan har jag kommit fram till att det inte finns någon anledning heller. Jag är inte vidskeplig när det gäller sånt här och känner till den enorma risken för missfall så det är bara till att bita ihop och hålla ut i ca 6 veckor till :)
  12. 6
    Hehe Tackar tackar :) Hade inte tänkt att komma ut så tidigt men det var så många som gissade efter festen att det kändes omöjligt att hålla det hemligt. Är inget vidare bra på att ljuga *s* Sedan har jag kommit fram till att det inte finns någon anledning heller. Jag är inte vidskeplig när det gäller sånt här och känner till den enorma risken för missfall så det är bara till att bita ihop och hålla ut i ca 6 veckor till :)
  13. ---cami---
    #7

    Tack :)

    jag mår alldeles för bra, precis som jag gjorde i början med Alicia. Inget illamående, ingen yrsel och inte tröttare än vanligt :)
    Det läskiga just nu är att jag inte \"känner\" mig gravid, vilket jag har gjort i typ 2 veckor tills för ett par dagar sedan. Vi får väl se vad det betyder. Förhoppningsvis ingenting.
  14. 7
    Tack :) jag mår alldeles för bra, precis som jag gjorde i början med Alicia. Inget illamående, ingen yrsel och inte tröttare än vanligt :)
    Det läskiga just nu är att jag inte \"känner\" mig gravid, vilket jag har gjort i typ 2 veckor tills för ett par dagar sedan. Vi får väl se vad det betyder. Förhoppningsvis ingenting.
  15. ---cami---
    #8

    Tackar och bockar

    Jag suger åt mig det där med lycka på färden och hoppas det hjälper :)
  16. 8
    Tackar och bockar Jag suger åt mig det där med lycka på färden och hoppas det hjälper :)
  17. ---cami---
    #9

    Tack tack

    Då får jag väl hålla en tumme för att det blir er tur snart då!! Själv fasar jag för att pricka in typ julafton eller nyårsafton *s*
  18. 9
    Tack tack Då får jag väl hålla en tumme för att det blir er tur snart då!! Själv fasar jag för att pricka in typ julafton eller nyårsafton *s*
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10

    Hihi

    Jamen, Alicia kom väl på dagn som var beräknad =)

    Ja, vi samtalar om syskon. Kan inte riktigt bestämma oss om det blir för mkt för Nathalie, hon vill ju ha all uppmärksamhet. Men samtidigt så tycker hon mycket om andra barn och leker bättre med andra än ensam såklart. Så vi får se hur det blir.
  20. 10
    Hihi Jamen, Alicia kom väl på dagn som var beräknad =)

    Ja, vi samtalar om syskon. Kan inte riktigt bestämma oss om det blir för mkt för Nathalie, hon vill ju ha all uppmärksamhet. Men samtidigt så tycker hon mycket om andra barn och leker bättre med andra än ensam såklart. Så vi får se hur det blir.
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11

    Blir så glad

    för din skull. Lova att rapportera när du varit hos bm första gången. Vill ju höra hur det går =) Kram!
  22. 11
    Blir så glad för din skull. Lova att rapportera när du varit hos bm första gången. Vill ju höra hur det går =) Kram!
  23. Medlem sedan
    Nov 2005
    #12

    Grattis!

    Man ska inte vara vidskeplig, det har du helt rätt i!

    Kram!
  24. 12
    Grattis! Man ska inte vara vidskeplig, det har du helt rätt i!

    Kram!
  25. Medlem sedan
    Apr 2000
    #13

    jaa

    Med Dante så trodde jag hela tiden att det skulle gå fel för att jag mådde så bra. Men det funkar ju inte alls så, som tur är kanske... För det mesta så går det ju ändå bra. Har man väl testat positivt så är man ju en bra bit på vägen! Det ska nog gå bra sak du se!
  26. 13
    jaa Med Dante så trodde jag hela tiden att det skulle gå fel för att jag mådde så bra. Men det funkar ju inte alls så, som tur är kanske... För det mesta så går det ju ändå bra. Har man väl testat positivt så är man ju en bra bit på vägen! Det ska nog gå bra sak du se!
  27. ---cami---
    #14

    Tack :)

    Klart man är nojig, men jag tror inte att riskerna att få missfall blir större för att jag berättar att jag är gravid. Jag hoppas att det inte är så i alla fall :S Tack för grattis :)
  28. 14
    Tack :) Klart man är nojig, men jag tror inte att riskerna att få missfall blir större för att jag berättar att jag är gravid. Jag hoppas att det inte är så i alla fall :S Tack för grattis :)
  29. Medlem sedan
    Dec 1999
    #15

    Yeah!!!!!!!!

    Grattis grattis!!!

    Snacka om snabba puckar.
    Såklart att vi ska stötta dig i medgång och motgång, fast vi hoppas nog alla på medgång för dig.

    Försök bara att knipa lite med \"käften\" hemma, annars lär nog er vältaliga lilla dam berätta för ALLA.

    /Nettis
  30. 15
    Yeah!!!!!!!! Grattis grattis!!!

    Snacka om snabba puckar.
    Såklart att vi ska stötta dig i medgång och motgång, fast vi hoppas nog alla på medgång för dig.

    Försök bara att knipa lite med \"käften\" hemma, annars lär nog er vältaliga lilla dam berätta för ALLA.

    /Nettis
  31. ---cami---
    #16

    För sent *s*

    Alicia skvallrade för farfars fru redan på festen *mamma bebis magen* och så var det med den hemlisen *s* Tänkte korkat nog aldrig på att hon skulle komma ihåg det och sedan berätta det frivilligt för någon... Tack för grattis :)
  32. 16
    För sent *s* Alicia skvallrade för farfars fru redan på festen *mamma bebis magen* och så var det med den hemlisen *s* Tänkte korkat nog aldrig på att hon skulle komma ihåg det och sedan berätta det frivilligt för någon... Tack för grattis :)
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17

    Whhhhhhhhhhheya!!!

    Det var snabba puckar!
    Underbart när det går så snabbt!
    Hur mår du nu då? Illa?

    Massor med grattiskramar från oss!
  34. 17
    Whhhhhhhhhhheya!!! Det var snabba puckar!
    Underbart när det går så snabbt!
    Hur mår du nu då? Illa?

    Massor med grattiskramar från oss!
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18

    Får jag lägga mig i???

    Så röstar jag FÖR syskon för Nathalies skull.
    Det är nyttigt att inte få all uppmärksamhet och jag får tårar i ögonen när jag ser mina två tjejer tillsammans, de älskar verkligen varandra.
  36. 18
    Får jag lägga mig i??? Så röstar jag FÖR syskon för Nathalies skull.
    Det är nyttigt att inte få all uppmärksamhet och jag får tårar i ögonen när jag ser mina två tjejer tillsammans, de älskar verkligen varandra.
  37. ---cami---
    #19

    Tack tack

    Mår faktiskt oförskämt bra: )
  38. 19
    Tack tack Mår faktiskt oförskämt bra: )
  39. Medlem sedan
    Dec 2002
    #20

    Vad skönt

    jag minns tiden som nygravid som en dimma, särskilt när jag hade barn sen innan... Känns som jag missade en del av tiden med stora tjejen pga att jag låg på soffan och sov :-(
  40. 20
    Vad skönt jag minns tiden som nygravid som en dimma, särskilt när jag hade barn sen innan... Känns som jag missade en del av tiden med stora tjejen pga att jag låg på soffan och sov :-(
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. 2 dar... sen smäller det :D
    By Arwen_77 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 21:40
  2. Del 5. Jag smäller av!
    By En liten mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 73
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 10:04
  3. Jag smäller av..
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 17:34
  4. Den 24/3..Smäller det!
    By ? in forum Kroppsideal
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 12:18
  5. Den 6 jan smäller
    By jessisa4 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar