Övermogen =)
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Övermogen =)

    Nu har det gått 1 vecka sedan det var tänkt att Kulan skulle titta ut. Känner fortfarande mig inte så stressad men jag är så NYFIKEN på vad det är för en envis liten bebis som håller sig fast där inne! Har köpt hem en till ananas som får bli efterrätt idag och jag ska nog hoppa på sambon i kväll och se om man kan få lite fart på grejerna. Läste nånstans att fotmassage och att massera bröstvårtorna skulle få igång det också, så det har testats =) men ledde bara till en massa onda sammandragningar som orsakade dålig nattsömn men ingen bebis =(
    Jaja, h*n kommer väl när h*n är redo! Får se det positiva: det är kalasväder idag igen så det blir nog en skön dag utomhus igen =)
  2. 1
    Övermogen =) Nu har det gått 1 vecka sedan det var tänkt att Kulan skulle titta ut. Känner fortfarande mig inte så stressad men jag är så NYFIKEN på vad det är för en envis liten bebis som håller sig fast där inne! Har köpt hem en till ananas som får bli efterrätt idag och jag ska nog hoppa på sambon i kväll och se om man kan få lite fart på grejerna. Läste nånstans att fotmassage och att massera bröstvårtorna skulle få igång det också, så det har testats =) men ledde bara till en massa onda sammandragningar som orsakade dålig nattsömn men ingen bebis =(
    Jaja, h*n kommer väl när h*n är redo! Får se det positiva: det är kalasväder idag igen så det blir nog en skön dag utomhus igen =)
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Det är skönt...

    att du inte känner dig stressad. Men du ska veta att jag tänker på dej och håller tummarna för att det är dags snart :) Är också jättenyfiken på vad det är för en krabat som trivs så bra i sin lilla \"etta\" - min tror jag håller på att bygger ut - det känns så ;)

    Ha de gott!
    *kram* :)
  4. 2
    Det är skönt... att du inte känner dig stressad. Men du ska veta att jag tänker på dej och håller tummarna för att det är dags snart :) Är också jättenyfiken på vad det är för en krabat som trivs så bra i sin lilla \"etta\" - min tror jag håller på att bygger ut - det känns så ;)

    Ha de gott!
    *kram* :)
  5. Anonym
    #3

    Annie

    Testa en tripp till IKEA.. många är det som har fått värkar efter en shoppingtur där.

    Hoppas att du fick vila lite igår, trots värmen.

    Kram kram
  6. 3
    Annie Testa en tripp till IKEA.. många är det som har fått värkar efter en shoppingtur där.

    Hoppas att du fick vila lite igår, trots värmen.

    Kram kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4

    Man kan ju bara vänta o se

    vem som tittar ut... och när...
    Hoppas allt går bra med uppackandet... måste vara lite svårt att få mycket gjort inne när det är så skönt väder ute!!
  8. 4
    Man kan ju bara vänta o se vem som tittar ut... och när...
    Hoppas allt går bra med uppackandet... måste vara lite svårt att få mycket gjort inne när det är så skönt väder ute!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Har försökt komma på ursäkt

    att åka till IKEA, men vi har verkligen ingen anledning att åka dit.
    Funderar dock på att tvätta köksfönstren och sätta upp nya gardiner idag... har hört att det är bra att arbeta med armarna uppåt =)
    Jodå jag sov så det knakade igår, kände mig nästan onykter när jag väl vaknade till liv för att jag sovit så hårt =)
  10. 5
    Har försökt komma på ursäkt att åka till IKEA, men vi har verkligen ingen anledning att åka dit.
    Funderar dock på att tvätta köksfönstren och sätta upp nya gardiner idag... har hört att det är bra att arbeta med armarna uppåt =)
    Jodå jag sov så det knakade igår, kände mig nästan onykter när jag väl vaknade till liv för att jag sovit så hårt =)
  11. Medlem sedan
    Feb 1998
    #6

    Vet hur det känns

    Jag har ju plussat med båda killarna - 12 och 11 dagar och tiden är sååå långsam.
    Man känner sig sprickfärdig!!
    Jag försökte hitta något positivt med att plussa och jag kan ju ärligt säga att jag inte inför varken Tims eller Oscars födelse varit rädd för förlossningen. Jag har under mina plus-dagar byggt upp en sån längtan efter att få föda så det inte gick att mäta med något annat!
    Jag var ju helt inställd på att plussa denna gång oxå :-)
  12. 6
    Vet hur det känns Jag har ju plussat med båda killarna - 12 och 11 dagar och tiden är sååå långsam.
    Man känner sig sprickfärdig!!
    Jag försökte hitta något positivt med att plussa och jag kan ju ärligt säga att jag inte inför varken Tims eller Oscars födelse varit rädd för förlossningen. Jag har under mina plus-dagar byggt upp en sån längtan efter att få föda så det inte gick att mäta med något annat!
    Jag var ju helt inställd på att plussa denna gång oxå :-)
  13. Anonym
    #7

    Hej tjejen!

    Hoppas att du kan komma på träffen i nästa vecka.. med bebis..om du orkar:) vi vill så gärna träffa underverket:)
    Hoppas att allt är bra med er!!!
  14. 7
    Hej tjejen! Hoppas att du kan komma på träffen i nästa vecka.. med bebis..om du orkar:) vi vill så gärna träffa underverket:)
    Hoppas att allt är bra med er!!!

Liknande trådar

  1. Känner ni någon övermogen oskuld?
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-02-27, 12:57
  2. Ât god fransk lätt övermogen
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:36
  3. övermogen?
    By leapox in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 22:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar