Bilder på Agnes
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Bilder på Agnes

    finns i mitt albumet på min sida nu. Om det är någon som vill se min tosing.
  2. 1
    Bilder på Agnes finns i mitt albumet på min sida nu. Om det är någon som vill se min tosing.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Åh, så söt hon är!

    Vilken jätte fin liten tjej, eran Agnes. Och vilket härligt hår hon hade, sådant man bara vill sticka näsan i och mysa.
    Tittade på första bilden och slogs av hur fel och hur rätt den är. Händerna och naglarna talar ju tyvärr sitt tydliga språk, den här lille flickan lever inte längre, och läpparna, fast ibland blir det ju \"fel\" i färger osv på kort, hade kankse inte omdelbart kopplat om jag bara såg hennes ansikte. Men resten av henne, hennes ansikts utryck och de röda kinderna, de är ju som det skall, som det är när allt är bra, hon ser ut som min Saga gjorde i anisktet, hon tålde inte riktit lakana på BB och blev lite extra rödflamig i ansitket av dem, tycker Agnes ser ut på samma vis, som en liten varm och gosig tjej som sover gått, inte ett barn som aldrig mer skall vakna.
    En jätte kram till dig och din lilla tjej.
  4. 2
    Åh, så söt hon är! Vilken jätte fin liten tjej, eran Agnes. Och vilket härligt hår hon hade, sådant man bara vill sticka näsan i och mysa.
    Tittade på första bilden och slogs av hur fel och hur rätt den är. Händerna och naglarna talar ju tyvärr sitt tydliga språk, den här lille flickan lever inte längre, och läpparna, fast ibland blir det ju \"fel\" i färger osv på kort, hade kankse inte omdelbart kopplat om jag bara såg hennes ansikte. Men resten av henne, hennes ansikts utryck och de röda kinderna, de är ju som det skall, som det är när allt är bra, hon ser ut som min Saga gjorde i anisktet, hon tålde inte riktit lakana på BB och blev lite extra rödflamig i ansitket av dem, tycker Agnes ser ut på samma vis, som en liten varm och gosig tjej som sover gått, inte ett barn som aldrig mer skall vakna.
    En jätte kram till dig och din lilla tjej.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Tack

    ja, jag tycker ju att hon är vackrast i världen:) Hon är lite röd om kinderna och blå på handen efter droppet, men sånt där ser inte en mamma.

    Bilderna från sjukhusfotografen är jättefina, svartvita. Jag ska be om att få dom också så jag kan ha dom på datorn. Jag har ju fått dom, men som papperskopior.
    Kram
  6. 3
    Tack ja, jag tycker ju att hon är vackrast i världen:) Hon är lite röd om kinderna och blå på handen efter droppet, men sånt där ser inte en mamma.

    Bilderna från sjukhusfotografen är jättefina, svartvita. Jag ska be om att få dom också så jag kan ha dom på datorn. Jag har ju fått dom, men som papperskopior.
    Kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Åh Ylva,

    vad fin hon är. Det visste jag ju redan, men ändå.
    Kram
  8. 4
    Åh Ylva, vad fin hon är. Det visste jag ju redan, men ändå.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    mm

    Tycker de svart vita jag har på Tella är de alldra finaste. Men just det där röda gillar jag, tycker det ger ett mer levande utseende liksom. Tella blev så lila och vit i ansiktet, hon låg på mage med huvudet på sidan när hon log hos mig, så det blev så. Men när hon skulle läggas i kistan så var hon också alldeles röd om kinderna, och det kändes skönt, att det lila var borta.
    kram
  10. 5
    mm Tycker de svart vita jag har på Tella är de alldra finaste. Men just det där röda gillar jag, tycker det ger ett mer levande utseende liksom. Tella blev så lila och vit i ansiktet, hon låg på mage med huvudet på sidan när hon log hos mig, så det blev så. Men när hon skulle läggas i kistan så var hon också alldeles röd om kinderna, och det kändes skönt, att det lila var borta.
    kram
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    jättesöt

    liten prinsessa... Klart vi vill se. Vilken vecka var hon född i? Tänkte på allt hår hon hade på huvudet. Robin hade ju inget hår i v 22... =( Så fiiiin Målade du hennes naglar oxå? mysigt med bilderna.
    kramar om.
  12. 6
    jättesöt liten prinsessa... Klart vi vill se. Vilken vecka var hon född i? Tänkte på allt hår hon hade på huvudet. Robin hade ju inget hår i v 22... =( Så fiiiin Målade du hennes naglar oxå? mysigt med bilderna.
    kramar om.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7

    Vecka 40+4

    föddes hon i. Hon hade sin pappas morgonfrisyr när hon kom ut. Naglarna var mörka på henne. Tror det är syrebristen som gör dom så mörka.

    Vi är väldigt stolta över vår fina flicka.
    Kramar
  14. 7
    Vecka 40+4 föddes hon i. Hon hade sin pappas morgonfrisyr när hon kom ut. Naglarna var mörka på henne. Tror det är syrebristen som gör dom så mörka.

    Vi är väldigt stolta över vår fina flicka.
    Kramar
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Jag har ju

    sett bilderna av Robin rätt många gånger nu, och jag tycker han var så fin han med, vet att du skrev om det för ett tag sedan, att han ligger med ena ögat lite öppet, tänkte på det första gången jag såg det, att det såg ut som om han ligger och kikar, han ser så rofylld, nästan lite njutande, ut på den bilden, och det tycker jag är så fint!
    (vilket påminner mig om att jag skulle ha mailat dig för hur länge sedan som hälst, förlåt! du får slå mig lite eller nått via mailen, skall fixa så fort jag bara hinner och orkar)
    kram
  16. 8
    Jag har ju sett bilderna av Robin rätt många gånger nu, och jag tycker han var så fin han med, vet att du skrev om det för ett tag sedan, att han ligger med ena ögat lite öppet, tänkte på det första gången jag såg det, att det såg ut som om han ligger och kikar, han ser så rofylld, nästan lite njutande, ut på den bilden, och det tycker jag är så fint!
    (vilket påminner mig om att jag skulle ha mailat dig för hur länge sedan som hälst, förlåt! du får slå mig lite eller nått via mailen, skall fixa så fort jag bara hinner och orkar)
    kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9

    Åh A-K

    Vad du är go.
    Tack och kram
  18. 9
    Åh A-K Vad du är go.
    Tack och kram
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10

    ja

    det är det, syrebristen alltså, och att blodet ligger still, det får både naglar och läppar att mörkna. Sedan växer naglarna och håret även efter döden, offta har de fått markant längre naglar då det är dags för kistläggningen (det tar ju offta lite tid mellan dödsfallet och det.) Fick veta det innan jag skulle lägga Tella i kistan, och var glad att jag viste, hade nog inte tyckte det var otäkt annars heller, men nu tyckte jag det var mindre otäkt än jag trott, och det var skönt att få känna.
  20. 10
    ja det är det, syrebristen alltså, och att blodet ligger still, det får både naglar och läppar att mörkna. Sedan växer naglarna och håret även efter döden, offta har de fått markant längre naglar då det är dags för kistläggningen (det tar ju offta lite tid mellan dödsfallet och det.) Fick veta det innan jag skulle lägga Tella i kistan, och var glad att jag viste, hade nog inte tyckte det var otäkt annars heller, men nu tyckte jag det var mindre otäkt än jag trott, och det var skönt att få känna.
  21. Medlem sedan
    Oct 2005
    #11

    Hon är jättefin...

    ... och bilden på dig när du sitter och tittar på kistan är så outhärdligt jobbig. Vi har ju alla varit med om det själva. Det är så fel, så fel, så fel.

    Gonattkram till dig
  22. 11
    Hon är jättefin... ... och bilden på dig när du sitter och tittar på kistan är så outhärdligt jobbig. Vi har ju alla varit med om det själva. Det är så fel, så fel, så fel.

    Gonattkram till dig
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12

    lilla pluttan..

    en sån go liten tjej...ledsen att ni inte fick behålla ert lilla underverk.

    kramar
  24. 12
    lilla pluttan.. en sån go liten tjej...ledsen att ni inte fick behålla ert lilla underverk.

    kramar
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13

    Åååå!

    Hon är jättefin!

    Stor kram,
    Emma
  26. 13
    Åååå! Hon är jättefin!

    Stor kram,
    Emma
  27. Medlem sedan
    Jan 2006
    #14

    Tack

    Ja den bilden säger rätt mycket tycker jag. Är lite gråtig idag. Många kramar
  28. 14
    Tack Ja den bilden säger rätt mycket tycker jag. Är lite gråtig idag. Många kramar
  29. Medlem sedan
    Jan 2006
    #15

    Tack

    ja, vi är jättestolta över henne. Kramar
  30. 15
    Tack ja, vi är jättestolta över henne. Kramar
  31. Medlem sedan
    Jan 2006
    #16

    Tack

    Ja hon är min ögonsten. Kramar
  32. 16
    Tack Ja hon är min ögonsten. Kramar
  33. Carro m Wilmer o *Melvin*
    #17

    Hon är verkligen jätte fin.

    Vilket underbart hår.
    Massor med kramar
  34. 17
    Hon är verkligen jätte fin. Vilket underbart hår.
    Massor med kramar
  35. Medlem sedan
    Jan 2006
    #18

    Tack

    Ja hon är min Tosing. Kramar
  36. 18
    Tack Ja hon är min Tosing. Kramar
  37. Medlem sedan
    Jul 2005
    #19

    Åh så gullig

    er lilla tjej är. Det är så fint när de ligger och håller om sina små nallar. De är så fina änglarna så hjärtat nästan brister när man ser på dom.
  38. 19
    Åh så gullig er lilla tjej är. Det är så fint när de ligger och håller om sina små nallar. De är så fina änglarna så hjärtat nästan brister när man ser på dom.
  39. Medlem sedan
    Apr 2003
    #20

    Åhh

    vilken vacker liten tjej.
    Henne ska ni vara stolta över.
    *krama*
  40. 20
    Åhh vilken vacker liten tjej.
    Henne ska ni vara stolta över.
    *krama*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lite nya bilder på Agnes......
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 08:26
  2. Bilder på Agnes
    By cerlise in forum _0207 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 12:13
  3. Bilder på Agnes
    By cerlise in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 20:59
  4. Bilder på Agnes
    By cerlise in forum _0606 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 22:12
  5. Bilder på Agnes
    By cerlise in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 09:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar