Nyfiken fråga
_06 Vårbarn
  1. Mimmi
    #1

    Nyfiken fråga

    Bor utomlands (i England) men får besök av syrran i näst nästa vecka. Hon undrade om jag ville ha några svenska tidningar - typ månadsmagasin, tjejtidningar, grav. tidningar. Åh det vill jag ju... Men det var så länge sen jag var hemma... Vad läser ni, om nåt? Vad är bra, kul, svenskt???
  2. 1
    Nyfiken fråga Bor utomlands (i England) men får besök av syrran i näst nästa vecka. Hon undrade om jag ville ha några svenska tidningar - typ månadsmagasin, tjejtidningar, grav. tidningar. Åh det vill jag ju... Men det var så länge sen jag var hemma... Vad läser ni, om nåt? Vad är bra, kul, svenskt???
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2

    Tidningar

    Om jag köper tidningar blir det mest Vi föräldrar och föräldrar och barn. Det är de som är mest aktuellta för min del om det inte är så att jag vill spana in nya tatueringar för då är det sådana tidningar som gäller =)
    Vad spännande att bo i England, vart någonstans bor du? Hur kommer det säg att du bor där?
    Jag och min man funderar på att ta en semester nästa sommar dit, med eller utan barn får vi dock se. Vet inte om vi kan fixa barnvakt. =)
  4. 2
    Tidningar Om jag köper tidningar blir det mest Vi föräldrar och föräldrar och barn. Det är de som är mest aktuellta för min del om det inte är så att jag vill spana in nya tatueringar för då är det sådana tidningar som gäller =)
    Vad spännande att bo i England, vart någonstans bor du? Hur kommer det säg att du bor där?
    Jag och min man funderar på att ta en semester nästa sommar dit, med eller utan barn får vi dock se. Vet inte om vi kan fixa barnvakt. =)
  5. Krusbär
    #3

    Mama

    gillar jag, inte så präktig som vi föräldrar.
  6. 3
    Mama gillar jag, inte så präktig som vi föräldrar.

Liknande trådar

  1. Nyfiken fråga ang hus i
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-03, 16:45
  2. En fråga *nyfiken*
    By ullen in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 19:33
  3. En nyfiken fråga
    By ~liten~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 23:55
  4. nyfiken fråga..
    By Undrar bara in forum Downs Syndrom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 21:18
  5. Nyfiken fråga
    By Bridz in forum _0607 Julibarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 16:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar