Hedi och Camilla!
Höftluxationer
  1. Anna m. Antonia
    #1

    Hedi och Camilla!

    Hej!

    Finns ni kvar här? Hur är det med er? Du Heidi hade det jobbigt sist du skrev till mig. Antonia har äntligen blivit utskriven efter nästan tre månader på sjukhus och vi håller på att vänja oss vid livet hemma. Hoppas vi kan hålla lite kontakt.

    Kram, A
  2. 1
    Hedi och Camilla! Hej!

    Finns ni kvar här? Hur är det med er? Du Heidi hade det jobbigt sist du skrev till mig. Antonia har äntligen blivit utskriven efter nästan tre månader på sjukhus och vi håller på att vänja oss vid livet hemma. Hoppas vi kan hålla lite kontakt.

    Kram, A
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Jajemän :)

    Ligger här i vassen och ruvar ;-)Finns visst kvar här på sidan, men det händer ju inte så mycket här. Både på gott och ont ju. Kikade in här tidigare idag och blev så glad att se dig här igen :) Och ännu gladare blir jag när jag läser att ni äntligen är hemma igen. Med oss är allt bara bra, vi ser fram emot sommaren nu! Klart vi ska hålla kontakten. Vi hörs snart igen! *kramar* Camilla & August
  4. 2
    Jajemän :) Ligger här i vassen och ruvar ;-)Finns visst kvar här på sidan, men det händer ju inte så mycket här. Både på gott och ont ju. Kikade in här tidigare idag och blev så glad att se dig här igen :) Och ännu gladare blir jag när jag läser att ni äntligen är hemma igen. Med oss är allt bara bra, vi ser fram emot sommaren nu! Klart vi ska hålla kontakten. Vi hörs snart igen! *kramar* Camilla & August
  5. Anna med Antonia
    #3

    Bra att du är kvar!

    Nu får jag vara med i gamlinggänget när vi har det mesta av behandlingen bakom oss. Jag ska fortsätta kolla in här för jag vill gärna dela med mig av de erfarenheter vi fått och så att säga \"betala tillbaka\" lite av det stöd jag fått.

    Skönt att höra att allt är bra med er. Vet du något om Heidi? Hon har alldeles försvunnit för mig.

    kram!

    /A
  6. 3
    Bra att du är kvar! Nu får jag vara med i gamlinggänget när vi har det mesta av behandlingen bakom oss. Jag ska fortsätta kolla in här för jag vill gärna dela med mig av de erfarenheter vi fått och så att säga \"betala tillbaka\" lite av det stöd jag fått.

    Skönt att höra att allt är bra med er. Vet du något om Heidi? Hon har alldeles försvunnit för mig.

    kram!

    /A
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4

    Jag är här...

    fast väldigt sällan. Maila mig gärna om du vill. Det är väldigt mycket nedåt här... tyvärr.

    Stor kram till dig i allafall!!!
  8. 4
    Jag är här... fast väldigt sällan. Maila mig gärna om du vill. Det är väldigt mycket nedåt här... tyvärr.

    Stor kram till dig i allafall!!!
  9. Anna med Antonia
    #5

    Tråkigt att du mår dåligt

    Mail kommer nästa gång jag har chans att sitta vid dator. Skönt att veta att du finns här i alla fall.

    Kram, A
  10. 5
    Tråkigt att du mår dåligt Mail kommer nästa gång jag har chans att sitta vid dator. Skönt att veta att du finns här i alla fall.

    Kram, A

Liknande trådar

  1. Camilla Camilla....arma lilla tjej
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 09:10
  2. La Camilla
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 15:02
  3. CAMILLA
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 18:32
  4. Camilla!
    By katarina_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 14:37
  5. *camilla*
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 18:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar