Tvåbarnschocken!!!!!!!!!
_0605 Majbarn
  1. Rutan o Ellys mamma
    #1

    Tvåbarnschocken!!!!!!!!!

    Hjälp...

    Det hänger tvätt överallt och det ligger små miniblöjor i hela lägenheten som syster Rut har lagt i konsnärliga former...Elly har fått hosta och föräldrarna är pollenallergiska....

    Det känns som att man inte hunnit landa efter bb och kejsarsnitt...

    Idag känner jag mig rätt omtumlad ...fast man är såklart jätteglad för sin fi´na tjejer....

    Kram till all i ankomst Maj!!!! styrkekram till plussarna!
  2. 1
    Tvåbarnschocken!!!!!!!!! Hjälp...

    Det hänger tvätt överallt och det ligger små miniblöjor i hela lägenheten som syster Rut har lagt i konsnärliga former...Elly har fått hosta och föräldrarna är pollenallergiska....

    Det känns som att man inte hunnit landa efter bb och kejsarsnitt...

    Idag känner jag mig rätt omtumlad ...fast man är såklart jätteglad för sin fi´na tjejer....

    Kram till all i ankomst Maj!!!! styrkekram till plussarna!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Tack för kramen

    Och jag minns hur det var när vi kom hem med vår andra kille, HJÄLP hur ska detta gå? Hur ska vi hinna med allt och dessutom få lite sömn?? Men man kommer in i rutinerna så småningom om man bara tar det lugnt och inte bokar in för mycket och inte har så många måsten. Sen är ju pollenallergin naturligtvis en extra dimension som jag inte kan säga någonting om men det måste vara jobbigt.
    Många kramar
  4. 2
    Tack för kramen Och jag minns hur det var när vi kom hem med vår andra kille, HJÄLP hur ska detta gå? Hur ska vi hinna med allt och dessutom få lite sömn?? Men man kommer in i rutinerna så småningom om man bara tar det lugnt och inte bokar in för mycket och inte har så många måsten. Sen är ju pollenallergin naturligtvis en extra dimension som jag inte kan säga någonting om men det måste vara jobbigt.
    Många kramar
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Inte konstigt...

    Pollen, blöjor, tvätt - och TVÅ döttrar! Inte underligt att ni känner er konfysa. :-)

    Hoppas att det blir en lugn, skön dag.

    Rutan låter som om hon har intressanta konstnärliga drag - kanske ska hon göra en installation med maken min i ateljén, han gillar att jobba med \"vardagsobjekt\" i udda miljö. ;)

    Kram!!

  6. 3
    Inte konstigt... Pollen, blöjor, tvätt - och TVÅ döttrar! Inte underligt att ni känner er konfysa. :-)

    Hoppas att det blir en lugn, skön dag.

    Rutan låter som om hon har intressanta konstnärliga drag - kanske ska hon göra en installation med maken min i ateljén, han gillar att jobba med \"vardagsobjekt\" i udda miljö. ;)

    Kram!!

Liknande trådar

  1. tvåbarnschocken...
    By shalott in forum _0606 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 21:43
  2. Tvåbarnschocken - hur förbereda sig?
    By Helena med Lussan och bf 10/2 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar