Bebben är sen...
_06 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Bebben är sen...

    ...du skulle ju ha kommit igår.. :) Jag är så nyfiken vad det är för filur där inne. Längtar ju! Hoppas hon/han behagar komma ut snart. Är det vanligt att bebben flyttar sig från sida till sida i magen nu, trodde inte att den skulle ha plats för det så här sent i graviditeten. Någon som vet? Känns som jordbävning i magen.
  2. 1
    Bebben är sen... ...du skulle ju ha kommit igår.. :) Jag är så nyfiken vad det är för filur där inne. Längtar ju! Hoppas hon/han behagar komma ut snart. Är det vanligt att bebben flyttar sig från sida till sida i magen nu, trodde inte att den skulle ha plats för det så här sent i graviditeten. Någon som vet? Känns som jordbävning i magen.
  3. MiaKL, Samuel03+Kristin06
    #2

    Vanligt vet jag inte...

    men det gjorde även Samuel, det såg väldigt komiskt ut när magen buktade ut för han förflyttade rumpan.

    Hoppas att din lilla inneboende vill komma ut till mamma och pappa snart, förstår att ni längtar.
  4. 2
    Vanligt vet jag inte... men det gjorde även Samuel, det såg väldigt komiskt ut när magen buktade ut för han förflyttade rumpan.

    Hoppas att din lilla inneboende vill komma ut till mamma och pappa snart, förstår att ni längtar.

Liknande trådar

  1. Bebben mår bra!!
    By Mamma1979 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 08:57
  2. Bebben...
    By pixma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 18:49
  3. Får ni ont när bebben rör sig?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 05:54
  4. Bebben mår bra!!!
    By tuva06 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 07:03
  5. Nu har bebben
    By Kattis med Saga,bf18/3-06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 21:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar