Tesa med Lilla Ny
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Tesa med Lilla Ny

    Vill bara tipsa om att du kan redan nu byta till en stor bilbarnstol för att tjejen ska få plats med gips o sitta säkert. Vi bytte till Julia när hon hade skena o var två månader gammal. Det är ju vikten som avgör o många stora stolar är från 4kg. Vi köpte en britax eclipse plus för den kändes som en mellanvariant mellan stor stol o babyskydd. Lycka till med operationen o ha en härlig sommar.
  2. 1
    Tesa med Lilla Ny Vill bara tipsa om att du kan redan nu byta till en stor bilbarnstol för att tjejen ska få plats med gips o sitta säkert. Vi bytte till Julia när hon hade skena o var två månader gammal. Det är ju vikten som avgör o många stora stolar är från 4kg. Vi köpte en britax eclipse plus för den kändes som en mellanvariant mellan stor stol o babyskydd. Lycka till med operationen o ha en härlig sommar.
  3. Tesa m Lilla Ny
    #2

    Vi har redan bytt...

    Tack för tips. Vi bytte bilstol redan när hon fick sin andra frejka byxa, hon var då ca 3 mån. Då köpte vi en britax secura, som är ny för i år, med ganska höga kanter... Vi ville ju att den skulle vara extra säker för var lilla tjej. Jag tror tyvärr att just kanterna kan bli ett problem nu med gipset. Jag tror dock att vi kan få låna en britax two way från arbetsterapin om vår nya inte fungerar. Ha en skön sommar ni med.
  4. 2
    Vi har redan bytt... Tack för tips. Vi bytte bilstol redan när hon fick sin andra frejka byxa, hon var då ca 3 mån. Då köpte vi en britax secura, som är ny för i år, med ganska höga kanter... Vi ville ju att den skulle vara extra säker för var lilla tjej. Jag tror tyvärr att just kanterna kan bli ett problem nu med gipset. Jag tror dock att vi kan få låna en britax two way från arbetsterapin om vår nya inte fungerar. Ha en skön sommar ni med.

Liknande trådar

  1. Med fullmånen kom lilla,lilla Dagny..
    By soffiplopp in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 04:17
  2. Min lilla bebis, min lilla skruttfia
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 11:31
  3. Mer om straff - tesa m.fl.
    By Erindriel in forum Föräldraskap
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 10:58
  4. Tesa! Hur har det gått?
    By Anna med Antonia in forum Höftluxationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 10:16
  5. Från Lilla Jag (inte lilla jag)
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar