Ett till lillasyskon
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Ett till lillasyskon

    här i 00/01 Vinterbarn

    Jag tror inte att jag har berättat att jag varit gravid, skriver så lite men jag läser så mycket jag hinner och hänger ganska bra med vad som händer här...

    Jag vill bara berätta att jag gått och väntat barn hela vintern och den 29/3 blev Tove stolt storasyster (och lillebror Hannes stolt storebror) till en söt liten Ebba.

    Vi trodde inte att vi skulle kunna få en till pga mycket sammanväxningar i livmodern efter två snitt, och läkaren som snittade mig 2:a gången hade avrått mig från det men efter diskussion med dem så fick jag klartecken, och allt gick bra vid det tredje snittet och jag hade konstigt nog inga sammanväxningar efter andra snittet!! Så det var tur att vi bestämde oss för en till.
  2. 1
    Ett till lillasyskon här i 00/01 Vinterbarn

    Jag tror inte att jag har berättat att jag varit gravid, skriver så lite men jag läser så mycket jag hinner och hänger ganska bra med vad som händer här...

    Jag vill bara berätta att jag gått och väntat barn hela vintern och den 29/3 blev Tove stolt storasyster (och lillebror Hannes stolt storebror) till en söt liten Ebba.

    Vi trodde inte att vi skulle kunna få en till pga mycket sammanväxningar i livmodern efter två snitt, och läkaren som snittade mig 2:a gången hade avrått mig från det men efter diskussion med dem så fick jag klartecken, och allt gick bra vid det tredje snittet och jag hade konstigt nog inga sammanväxningar efter andra snittet!! Så det var tur att vi bestämde oss för en till.
  3. Kerstin Martin & Linus
    #2

    Grattis!

    Vad roligt med en lillasyster =)
  4. 2
    Grattis! Vad roligt med en lillasyster =)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Åh grattis!

    Då fick våra vinterbarn syskon nästan samtidigt då...Astrid föddes den 23 mars efter 16 dagars +tid.
    Grattis till Ebba!!!
    Brukar du vara något inne i 06/03 marsbarn?
    Kan inte minnas att jag \"sett\" dig där...
  6. 3
    Åh grattis! Då fick våra vinterbarn syskon nästan samtidigt då...Astrid föddes den 23 mars efter 16 dagars +tid.
    Grattis till Ebba!!!
    Brukar du vara något inne i 06/03 marsbarn?
    Kan inte minnas att jag \"sett\" dig där...
  7. J m T, M & L
    #4

    Grattis!!

    Så det bidde en liten Ebba! Vad roligt att allt gick så bra! Stort grattis till hela familjen!
  8. 4
    Grattis!! Så det bidde en liten Ebba! Vad roligt att allt gick så bra! Stort grattis till hela familjen!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Tack.. och jag är inne i ..

    aprilgruppen pga jag hade bf 7 april...
  10. 5
    Tack.. och jag är inne i .. aprilgruppen pga jag hade bf 7 april...
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Tack..

    ..
  12. 6
    Tack.. ..
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Tack.. och det tycker..

    storasyster också.. Jag tror hon hade blivit lite besviken om det hade blivit en till lillebror, det räcker med en... :-)
  14. 7
    Tack.. och det tycker.. storasyster också.. Jag tror hon hade blivit lite besviken om det hade blivit en till lillebror, det räcker med en... :-)

Liknande trådar

  1. Ett lillasyskon?
    By Anonym 2 i sept? in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 22:57
  2. Tors lillasyskon..
    By Marie85 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 20:06
  3. IRMAS lillasyskon!!
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:28
  4. lillasyskon till en Maya?
    By Cami+A+BF5/1 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 15:50
  5. Ett till lillasyskon här..
    By LiMa_3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 18:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar