SöS-besök (fast ingen bebis dårå)
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    SöS-besök (fast ingen bebis dårå)

    Började bli lite fundersam över hur trött den här bebin är egentligen efter tre dagar av ytterst försiktigt viftande i magen jämfört med det vanliga kickboxandet.
    Idag kände jag dessutom allmänt tjyvens och ringde därför SöS som tyckte att jag skulle masa mig dit.

    Fick träffa en otroligt varm bm som satte ctg - busbebis började ganska omgående sparka & kurvan var finfin. Trevlig läkare kollade med ul & allt såg bra ut där.

    Barnmorskan tyckte att det var viktigt att vi höll lite koll på aktiviteten med tanke på det avmagrade trötta barn som kom ut förra gången & sa att vi absolut inte skulle tveka att komma igen om den verkar trött. Kändes skönt för jag har så lätt att känna mig fånig.

    Hon klämde lite på bebisen & trodde inte att den var uppe i 3 kg ännu men vi väntar oss ju en rätt liten rackare så det är ju helt ok.
  2. 1
    SöS-besök (fast ingen bebis dårå) Började bli lite fundersam över hur trött den här bebin är egentligen efter tre dagar av ytterst försiktigt viftande i magen jämfört med det vanliga kickboxandet.
    Idag kände jag dessutom allmänt tjyvens och ringde därför SöS som tyckte att jag skulle masa mig dit.

    Fick träffa en otroligt varm bm som satte ctg - busbebis började ganska omgående sparka & kurvan var finfin. Trevlig läkare kollade med ul & allt såg bra ut där.

    Barnmorskan tyckte att det var viktigt att vi höll lite koll på aktiviteten med tanke på det avmagrade trötta barn som kom ut förra gången & sa att vi absolut inte skulle tveka att komma igen om den verkar trött. Kändes skönt för jag har så lätt att känna mig fånig.

    Hon klämde lite på bebisen & trodde inte att den var uppe i 3 kg ännu men vi väntar oss ju en rätt liten rackare så det är ju helt ok.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Skönt

    att få komma in och kolla och att de verkar så noga.
    Lycka till, kramar
  4. 2
    Skönt att få komma in och kolla och att de verkar så noga.
    Lycka till, kramar

Liknande trådar

  1. Ingen som har Canal Digital dårå?
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-03, 20:09
  2. MVC besök dårå
    By Wernan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 20:36
  3. Ingen bebis än.. BM besök mm
    By mibelle in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 14:36
  4. fast ingen
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 18:14
  5. Deppinlägg *fast jag har bebis*
    By lili in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar