Hur många är vi kvar som väntar???
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    Hur många är vi kvar som väntar???

    Jag har 10 dagar kvar men får säkert +:a som vanligt. Har gått över 11 dagar tidigare med två av mina tre barn den andra kom -1 dag så det håller jag tummarna för. Kram på er alla som väntar och en extra för er alla som +:ar.
  2. 1
    Hur många är vi kvar som väntar??? Jag har 10 dagar kvar men får säkert +:a som vanligt. Har gått över 11 dagar tidigare med två av mina tre barn den andra kom -1 dag så det håller jag tummarna för. Kram på er alla som väntar och en extra för er alla som +:ar.
  3. Kristin -1 dag
    #2

    Jag är kvar!

    Har BF i morgon så jag har inte börjat plussa än...
  4. 2
    Jag är kvar! Har BF i morgon så jag har inte börjat plussa än...
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Jag är kvar!

    Kejsarsnitt på onsdag, tjohoo!!
  6. 3
    Jag är kvar! Kejsarsnitt på onsdag, tjohoo!!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Kvar tills imorgon! :-)

    Planerat snitt för mina tvärläges-twins...

    HÅll tummarna! :-)
  8. 4
    Kvar tills imorgon! :-) Planerat snitt för mina tvärläges-twins...

    HÅll tummarna! :-)
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5

    Jag är kvar!

    För mig känns detta som övertid eftersom jag har fått mina andra barn på och 2 dagar efter BF enligt SM (det var 16 maj). Men men.. jag har BF enligt UL den 24 så det är väl bara att vänta.
  10. 5
    Jag är kvar! För mig känns detta som övertid eftersom jag har fått mina andra barn på och 2 dagar efter BF enligt SM (det var 16 maj). Men men.. jag har BF enligt UL den 24 så det är väl bara att vänta.
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6

    Ja mig blir ni ju inte av med

    2 veckor över tiden i dag alltså...
    ny överburenhetskontroll i morgon så får vi se sen vad som händer...
  12. 6
    Ja mig blir ni ju inte av med 2 veckor över tiden i dag alltså...
    ny överburenhetskontroll i morgon så får vi se sen vad som händer...
  13. sladdisar 25/5
    #7

    Lycka till Ullis!

    Så härligt att du snart ska få se dina små.
  14. 7
    Lycka till Ullis! Så härligt att du snart ska få se dina små.
  15. sladdisar 25/5
    #8

    Väntar också

    fortfarande på mina twins. Fast om de väntar tills efter den 21/5 så får de tvillingarna som stjärntecken, det skulle kännas lite skoj. Har tid för igångsättning 24 annars.
  16. 8
    Väntar också fortfarande på mina twins. Fast om de väntar tills efter den 21/5 så får de tvillingarna som stjärntecken, det skulle kännas lite skoj. Har tid för igångsättning 24 annars.
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    Jag är

    kvar. Har bf i övermorgon, men S kom 3 dagar innan, så nu tycker jag att jag börjat plussa. Är dödstrött på detta nu. Har så fruktansvärt mycket förvärkar så jag håller på att bli tokig!
    Antingen får det lugna ner sig eller får bebisen komma ut NU.
  18. 9
    Jag är kvar. Har bf i övermorgon, men S kom 3 dagar innan, så nu tycker jag att jag börjat plussa. Är dödstrött på detta nu. Har så fruktansvärt mycket förvärkar så jag håller på att bli tokig!
    Antingen får det lugna ner sig eller får bebisen komma ut NU.
  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10

    Vi är lite rädda för det här hemma

    Både sambon och jag är tvillingar (stjärntecken alltså) och hur ska det i såna fall bli med en tredje? =)
    Det är nog bara det h*n väntar ut...
  20. 10
    Vi är lite rädda för det här hemma Både sambon och jag är tvillingar (stjärntecken alltså) och hur ska det i såna fall bli med en tredje? =)
    Det är nog bara det h*n väntar ut...
  21. Medlem sedan
    Mar 2006
    #11

    Fast för er...

    som väntar tvillingar så kan jag förstå att det är kul =)
    Måste bara säga att 25/5 är en väldigt bra dag att födas på... min födelsedag...
  22. 11
    Fast för er... som väntar tvillingar så kan jag förstå att det är kul =)
    Måste bara säga att 25/5 är en väldigt bra dag att födas på... min födelsedag...
  23. Barbamamma Bf 31/5
    #12

    Jag är kvar

    Har bf den 31/5 enligt UL, men enligt mig själv bör det snarare vara 25-27/5. Hur som helst så börjar jag bli otålig nu och hoppas att bebben ska vilja titta ut snart! Tiden går ju så oerhört sakta nu på slutet och jag börjar bli trött på att se ut som barbamamma...(eller kanske snarare heffaklumpen...)
    Man borde väl ta tillfället i akt och bara slappa nu och njuta av att kunna ta det lugnt när man vill på dagen, men det är svårt...
  24. 12
    Jag är kvar Har bf den 31/5 enligt UL, men enligt mig själv bör det snarare vara 25-27/5. Hur som helst så börjar jag bli otålig nu och hoppas att bebben ska vilja titta ut snart! Tiden går ju så oerhört sakta nu på slutet och jag börjar bli trött på att se ut som barbamamma...(eller kanske snarare heffaklumpen...)
    Man borde väl ta tillfället i akt och bara slappa nu och njuta av att kunna ta det lugnt när man vill på dagen, men det är svårt...
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13

    Tack!

    Ja, spännande...
  26. 13
    Tack! Ja, spännande...
  27. Anonym
    #14

    Jag är kvar oxå! (ny nick)

    Har fått för mig att jag kommer att plussa ordentligt, vet inte varför, men helst vill jag snusa bebis nuu!
    Vi får hålla ut, inom en månad har vi nog alla våra guldklimpar hos oss.
    Kram till alla som fortfarande väntar.
    Förut Malin m nr2 bf 31/5
  28. 14
    Jag är kvar oxå! (ny nick) Har fått för mig att jag kommer att plussa ordentligt, vet inte varför, men helst vill jag snusa bebis nuu!
    Vi får hålla ut, inom en månad har vi nog alla våra guldklimpar hos oss.
    Kram till alla som fortfarande väntar.
    Förut Malin m nr2 bf 31/5
  29. Medlem sedan
    May 2003
    #15

    He, he...

    Storebror till mina twins är Tvilling, det är ju lite kul... Jag får ju Oxe-barn, de \"lär\" ju vara lugnare än Tvillingar...

    Men du! Senast 24/5; är ju inte alls långt kvar! Lycka till du också!
  30. 15
    He, he... Storebror till mina twins är Tvilling, det är ju lite kul... Jag får ju Oxe-barn, de \"lär\" ju vara lugnare än Tvillingar...

    Men du! Senast 24/5; är ju inte alls långt kvar! Lycka till du också!
  31. Medlem sedan
    Jun 2001
    #16

    Jag är kvar

    Men det kanske är fusk då jag inte är beräknad förrän 2 juni. Tror också att det blir ett junibarn och hoppas just nu på att inget sätter igång den närmsta tiden. Ska snart till läkaren med dottern då hon antagligen har en uvi i varje fall så har vi haft en jobbig vecka hemma. Nu är jag för första gången den här graviditeten förkyld och då jag vill profylaxandas så vill jag att den ska ge med sig innan det är dags. Både jag och mannen är glada att det är ett tag kvar innan vi blir tvåbarnsföräldrar, just nu passar det inte så bra. Ska i varje fall tvätta lite babykläder idag och skötbordet har kommit upp så praktiskt har vi ordnat det mesta nu, men just att vi mår lite dåligt till mans gör att det får gärna dröja till juni innan det sätter igång.
  32. 16
    Jag är kvar Men det kanske är fusk då jag inte är beräknad förrän 2 juni. Tror också att det blir ett junibarn och hoppas just nu på att inget sätter igång den närmsta tiden. Ska snart till läkaren med dottern då hon antagligen har en uvi i varje fall så har vi haft en jobbig vecka hemma. Nu är jag för första gången den här graviditeten förkyld och då jag vill profylaxandas så vill jag att den ska ge med sig innan det är dags. Både jag och mannen är glada att det är ett tag kvar innan vi blir tvåbarnsföräldrar, just nu passar det inte så bra. Ska i varje fall tvätta lite babykläder idag och skötbordet har kommit upp så praktiskt har vi ordnat det mesta nu, men just att vi mår lite dåligt till mans gör att det får gärna dröja till juni innan det sätter igång.
  33. Medlem sedan
    Mar 2006
    #17

    Det är klart du räknas!!!

    2 juni är ju inte alls långt kvar heller! När kom T förresten, kommer inte ihåg om du sagt det innan?
    Hoppas ni frisknar till både du och T!!!
  34. 17
    Det är klart du räknas!!! 2 juni är ju inte alls långt kvar heller! När kom T förresten, kommer inte ihåg om du sagt det innan?
    Hoppas ni frisknar till både du och T!!!
  35. Medlem sedan
    Jun 2001
    #18

    Hon kom på +3

    och ska jag vara ärlig så hade +4 suttit bra den här gången. T föddes 020222 så två siffror i personnumret hade varit roligt om nästa också kunde få 060606.
  36. 18
    Hon kom på +3 och ska jag vara ärlig så hade +4 suttit bra den här gången. T föddes 020222 så två siffror i personnumret hade varit roligt om nästa också kunde få 060606.
  37. Medlem sedan
    Jan 2006
    #19

    jodå

    jag är kvar, det är tänkt att bebisen ska komma imorgon, men jag vill ju inte vara avig såhär redan från början så vill den komma redan ikväll så är det heeelt ok =o)
  38. 19
    jodå jag är kvar, det är tänkt att bebisen ska komma imorgon, men jag vill ju inte vara avig såhär redan från början så vill den komma redan ikväll så är det heeelt ok =o)
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20

    Här är jag!

    Och har glömt ändra signatur som vanligt, suck...
  40. 20
    Här är jag! Och har glömt ändra signatur som vanligt, suck...
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur många kvar som väntar?
    By myssli in forum _1107 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 11:48
  2. Jag e kvar o väntar...
    By vildeo in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 12:22
  3. Vilka är kvar som väntar?
    By Frida m N, L, T & M in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 19:12
  4. Hur många här väntar 3-an?
    By Alicen in forum _0707 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 20:22
  5. Hur många väntar...
    By Malin in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 13:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar