*F*R*E*D*A*G*S*K*O*L*L*!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    *F*R*E*D*A*G*S*K*O*L*L*!

    Vad händer i helgen?
  2. 1
    *F*R*E*D*A*G*S*K*O*L*L*! Vad händer i helgen?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Eget svar:

    Här ska vi ha loppis både på lördag o söndag. Håller på att röja uthusen för fullt:)
    Idag ska jag även prata mer med skolan och övriga som kanske kan hjälpa Sebbe.
  4. 2
    Eget svar: Här ska vi ha loppis både på lördag o söndag. Håller på att röja uthusen för fullt:)
    Idag ska jag även prata mer med skolan och övriga som kanske kan hjälpa Sebbe.
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3

    50årsfest igen

    Nu på morgonen packar jag matsäckar för brinnande livet, både Kalle och Simon ska ha utedagar idag.

    På lördag ska vi på 50årskalas hos en mycket god vän, vi ska vara ute på en ö där hon har sitt sommarhus, inte så längt från där jag bor. Först är det Öppet hus med mat och dryck från 16-20 och sedan har hon hyrt dansbanan på ön och fixat ett band, så då ska vi dansa!

    Söndagen blir nog en vilodag om jag får gissa :-)
  6. 3
    50årsfest igen Nu på morgonen packar jag matsäckar för brinnande livet, både Kalle och Simon ska ha utedagar idag.

    På lördag ska vi på 50årskalas hos en mycket god vän, vi ska vara ute på en ö där hon har sitt sommarhus, inte så längt från där jag bor. Först är det Öppet hus med mat och dryck från 16-20 och sedan har hon hyrt dansbanan på ön och fixat ett band, så då ska vi dansa!

    Söndagen blir nog en vilodag om jag får gissa :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4

    Idag ska jag försöka

    gå till Öppna Förskolan, fast jag är inte så sugen på just det. Imorgon blir det Kalajs och då kommer RIX FM:s turné hit med BWO. Då ska Oscar få digga är det tänkt. Jag ska försöka hitta små bebiskläder till en nyfödd liten tjej som kom den 17/5 och nä det är inte Annas Grynet, utan Nickes kusinbarn. Och en present till hennes storasyster också.
    Förslag på present till ny bebis och 4-årig storasyrra mottages tacksamt!
  8. 4
    Idag ska jag försöka gå till Öppna Förskolan, fast jag är inte så sugen på just det. Imorgon blir det Kalajs och då kommer RIX FM:s turné hit med BWO. Då ska Oscar få digga är det tänkt. Jag ska försöka hitta små bebiskläder till en nyfödd liten tjej som kom den 17/5 och nä det är inte Annas Grynet, utan Nickes kusinbarn. Och en present till hennes storasyster också.
    Förslag på present till ny bebis och 4-årig storasyrra mottages tacksamt!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    springa springa springa..

    I morgon är det Happy Mil som båda barnen ska vara med på och på söndag är Rebecca \"värvad\" till att springa stafett, en annan tävling.
    Johan och jag renoverar hallen, har rivit ut heltäckningsmattan och slipat och målat trappen (4 ggr!!!) målat tak i hall och trapp, och nu har vi tapetserat halva och ska fortsätta med det. Har köp helt nya hallmöbler och det blir sååååå fint! Men vilket slit det är!
  10. 5
    springa springa springa.. I morgon är det Happy Mil som båda barnen ska vara med på och på söndag är Rebecca \"värvad\" till att springa stafett, en annan tävling.
    Johan och jag renoverar hallen, har rivit ut heltäckningsmattan och slipat och målat trappen (4 ggr!!!) målat tak i hall och trapp, och nu har vi tapetserat halva och ska fortsätta med det. Har köp helt nya hallmöbler och det blir sååååå fint! Men vilket slit det är!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Bröllop!

    Jag blir fru Kristoffersen på lördag. ;-)
  12. 6
    Bröllop! Jag blir fru Kristoffersen på lördag. ;-)
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7

    Jaha

    här är det karneval för hela slanten, Matilda åker till pappa idag, ikväll ska jag jobba på Lunds Nation som sjukvårdare. Imorgon blir det karnevalståget på dagen och sen hem till vänner och grilla på kvällen, troligen blir det en karnevalssväng på söndag oxå!
  14. 7
    Jaha här är det karneval för hela slanten, Matilda åker till pappa idag, ikväll ska jag jobba på Lunds Nation som sjukvårdare. Imorgon blir det karnevalståget på dagen och sen hem till vänner och grilla på kvällen, troligen blir det en karnevalssväng på söndag oxå!
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8

    Va!

    Nämen vad roligt! GRATTIS!
  16. 8
    Va! Nämen vad roligt! GRATTIS!
  17. Medlem sedan
    Jun 1998
    #9

    G*R*A*T*T*I*S!!

    Kan du sedan berätta för min Nicke hur man egentligen gör. Jag har väntat i 13 år på att bli fru Svahn, men nähädå.
    Hoppas ni får en underbar bröllopsdag och bildbevis kräver vi eller hur??!!!
  18. 9
    G*R*A*T*T*I*S!! Kan du sedan berätta för min Nicke hur man egentligen gör. Jag har väntat i 13 år på att bli fru Svahn, men nähädå.
    Hoppas ni får en underbar bröllopsdag och bildbevis kräver vi eller hur??!!!
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10

    GRATTIS till brudparet

    Vad skoj med bröllop.
    Kram o lycka till.
  20. 10
    GRATTIS till brudparet Vad skoj med bröllop.
    Kram o lycka till.
  21. Medlem sedan
    Nov 2005
    #11

    Bakhelg blir det här..

    Ska baka kanelbullar o en del sockerkakor av varierande smak.
    Vi ska ha dop nästa helg så jag tänkte fylla frysen med diverse bakverk.
    Man kan inte tro att jag är gift med en bagare.....
    Nåja doptårtorna gör dom på hans jobb åt oss iallafall.
    Smörgåstårtorna gör jag själv med hjälp av deras bottnar.
    Ha det gott alla.
    Kram
  22. 11
    Bakhelg blir det här.. Ska baka kanelbullar o en del sockerkakor av varierande smak.
    Vi ska ha dop nästa helg så jag tänkte fylla frysen med diverse bakverk.
    Man kan inte tro att jag är gift med en bagare.....
    Nåja doptårtorna gör dom på hans jobb åt oss iallafall.
    Smörgåstårtorna gör jag själv med hjälp av deras bottnar.
    Ha det gott alla.
    Kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2003
    #12

    Möhippa

    i morgon och avslutning på \"kom och sjung\" på söndag.
  24. 12
    Möhippa i morgon och avslutning på \"kom och sjung\" på söndag.
  25. Medlem sedan
    Oct 1998
    #13

    Tjoho!

    Ja, det var ju ett svar som heter duga på helgenkäten! Grattis.
    Min sambo och jag har varit ett par i 21 år men har inte kommit till skott. Inte ens förlovade är vi :-)
  26. 13
    Tjoho! Ja, det var ju ett svar som heter duga på helgenkäten! Grattis.
    Min sambo och jag har varit ett par i 21 år men har inte kommit till skott. Inte ens förlovade är vi :-)
  27. Medlem sedan
    Sep 2002
    #14

    oj wow

    Hoppas du får en underbar dag imorgon!!!

    *kram*
  28. 14
    oj wow Hoppas du får en underbar dag imorgon!!!

    *kram*
  29. Medlem sedan
    Dec 2000
    #15

    men oj!

    där ligger man i lä:-) GRATTIS och hoppas att ni får en underbar dag! (och natt...)
  30. 15
    men oj! där ligger man i lä:-) GRATTIS och hoppas att ni får en underbar dag! (och natt...)
  31. Helena,Bettan
    #16

    Åh vad roligt

    Hoppas att bröllopsdagen blir precis vad du tänkt dig!
  32. 16
    Åh vad roligt Hoppas att bröllopsdagen blir precis vad du tänkt dig!
  33. Medlem sedan
    Jun 1998
    #17

    Vad är kom och sjung?

    Nu blev jag nyfis?
    Och kram till dig mitt i allt slitet, hoppas det lugnar sig på jobbet. Och att du får en hel bukett blommor på Mors Dag, annars lovar jag att du får ett par liljekonvaljer av mig.
    Såg att de slagit ut när jag gick med Oscar till skolan :o). Nu är det verkligen vår!
  34. 17
    Vad är kom och sjung? Nu blev jag nyfis?
    Och kram till dig mitt i allt slitet, hoppas det lugnar sig på jobbet. Och att du får en hel bukett blommor på Mors Dag, annars lovar jag att du får ett par liljekonvaljer av mig.
    Såg att de slagit ut när jag gick med Oscar till skolan :o). Nu är det verkligen vår!
  35. Medlem sedan
    Sep 2004
    #18

    Igår kom svägerska med pojkvän hit

    och de stannar hela helgen.
    idag har jag jobbat. I em kommer lite folk hit och vi ska grilla sen så blir det ju melodifestivalen på tv ikväll. Ledig imorgon vilkt är skönt för sen blir det fullt ös igen till veckan. :)
  36. 18
    Igår kom svägerska med pojkvän hit och de stannar hela helgen.
    idag har jag jobbat. I em kommer lite folk hit och vi ska grilla sen så blir det ju melodifestivalen på tv ikväll. Ledig imorgon vilkt är skönt för sen blir det fullt ös igen till veckan. :)
  37. Medlem sedan
    Dec 1998
    #19

    Nämen!

    Stort grattis för nu är ni man och fru =O)
  38. 19
    Nämen! Stort grattis för nu är ni man och fru =O)
  39. Medlem sedan
    Dec 1998
    #20

    Svarar sent omsider vad vi

    HAR gjort istället.

    Igår var vi på landet och städade o städade. Halvbra väder men vi kunde ändå öppna och vädra en del. August var inte på topphumör så vi fick turas om att underhålla. Dessutom byta blöja 3 ggr på köksbordet!

    Idag söndag har vi inte gjort många knop. Jo inne, har det städats och sorterats och röjts o ja you name it!

    Kollade såklart på melodifestivalen igår också. Halvbra...
  40. 20
    Svarar sent omsider vad vi HAR gjort istället.

    Igår var vi på landet och städade o städade. Halvbra väder men vi kunde ändå öppna och vädra en del. August var inte på topphumör så vi fick turas om att underhålla. Dessutom byta blöja 3 ggr på köksbordet!

    Idag söndag har vi inte gjort många knop. Jo inne, har det städats och sorterats och röjts o ja you name it!

    Kollade såklart på melodifestivalen igår också. Halvbra...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar