Dagisstart?
_0506 Junibarn
  1. Nenne med Emilia och Emil
    #1

    Dagisstart?

    Lite nyfiken på när ni andra kommer skola in era barn på dagis?

    Själva ska vi försöka snåla vidare så Emil får börja nästa år i augusti.

  2. 1
    Dagisstart? Lite nyfiken på när ni andra kommer skola in era barn på dagis?

    Själva ska vi försöka snåla vidare så Emil får börja nästa år i augusti.

  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Alessia...

    kommer att börja i augusti, då är hon 14 månader.
  4. 2
    Alessia... kommer att börja i augusti, då är hon 14 månader.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Izabelle..

    ..börjar i augusti, då är hon 16 mån gammal.

    Jag vill inte sätta henne på dagis då jag tycker att hon är för liten egentligen, men jag har inget val:(
  6. 3
    Izabelle.. ..börjar i augusti, då är hon 16 mån gammal.

    Jag vill inte sätta henne på dagis då jag tycker att hon är för liten egentligen, men jag har inget val:(
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Philip

    Har fått plats på samma avdelning som Johanna går på. Han ska börja skolas in 14 augusti.
  8. 4
    Philip Har fått plats på samma avdelning som Johanna går på. Han ska börja skolas in 14 augusti.
  9. Nilla
    #5

    vi

    har fått plats till hösten men vilken månad har vi inte bestämmt än...beror lite på om jag kommer in på skola.
  10. 5
    vi har fått plats till hösten men vilken månad har vi inte bestämmt än...beror lite på om jag kommer in på skola.
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6

    Gustav..

    Börjar nästa höst. Vi har snålat och sparat på föräldradagarna och med mycket pyssel och trixande så ska det gå till aug -07..
  12. 6
    Gustav.. Börjar nästa höst. Vi har snålat och sparat på föräldradagarna och med mycket pyssel och trixande så ska det gå till aug -07..
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Vet inte

    Komemr kanske att söka till efter årsskiftet. Men jag skulle gärna se att hon fick vara hemma till augusti nästa år. Det hänger nog mer på om vi får plats i början av -07 eller inte. Känns inte som om det skulle vara hela världen om det blir så att hon är hemma till augusti :0)
  14. 7
    Vet inte Komemr kanske att söka till efter årsskiftet. Men jag skulle gärna se att hon fick vara hemma till augusti nästa år. Det hänger nog mer på om vi får plats i början av -07 eller inte. Känns inte som om det skulle vara hela världen om det blir så att hon är hemma till augusti :0)
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Januari

    Om vi får som vi vill så blir det januari för oss.
  16. 8
    Januari Om vi får som vi vill så blir det januari för oss.
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9

    Vi har plats ...

    från 29 aug i år, de känns bra - samma dagis som Milton. Lägger mitt schema själv så de blir korta dagar.
  18. 9
    Vi har plats ... från 29 aug i år, de känns bra - samma dagis som Milton. Lägger mitt schema själv så de blir korta dagar.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Fanny

    ska börja augusti nästa år. Jag blir hemma på heltid till jan sedan ska vi pyssla ihop det så att båda jobbar/är hemma under vt.
  20. 10
    Fanny ska börja augusti nästa år. Jag blir hemma på heltid till jan sedan ska vi pyssla ihop det så att båda jobbar/är hemma under vt.
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11

    Här blir det nog....

    inskolning i slutet av Augsti,början av Septemer.Jag börjar jobba i början av september.Känns både skönt,kul,jobbigt och tråkigt.
  22. 11
    Här blir det nog.... inskolning i slutet av Augsti,början av Septemer.Jag börjar jobba i början av september.Känns både skönt,kul,jobbigt och tråkigt.
  23. Medlem sedan
    May 2003
    #12

    Augusti 2006 - max 15 h/v *imt*

    *
  24. 12
    Augusti 2006 - max 15 h/v *imt* *
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    Ivan börjar den...

    15 augusti, nu i augusti alltså, på Alices avdelning! Känns som att han är såååå liten. Han kan väl inte börja på dagis redan lixom :o(

    Men här har vi inget val. Dagarna är slut i juni och jag börjar läsa i september! Så lillplutten får helt enkelt klara sig, vilket jag tror att han gör, men japp, kniper definitivt lite i hjärtat att lämna ifrån sig sin lille minsting. Så små har de andra inte varit då de börjat dagis.

    kramis

    Anja
  26. 13
    Ivan börjar den... 15 augusti, nu i augusti alltså, på Alices avdelning! Känns som att han är såååå liten. Han kan väl inte börja på dagis redan lixom :o(

    Men här har vi inget val. Dagarna är slut i juni och jag börjar läsa i september! Så lillplutten får helt enkelt klara sig, vilket jag tror att han gör, men japp, kniper definitivt lite i hjärtat att lämna ifrån sig sin lille minsting. Så små har de andra inte varit då de börjat dagis.

    kramis

    Anja
  27. Medlem sedan
    Jul 2004
    #14

    Ska söka plats idag..

    till 20070101. Tänkte att man kan söka och komma in i systemet iaf. Sen får vi se när hon börjar.
  28. 14
    Ska söka plats idag.. till 20070101. Tänkte att man kan söka och komma in i systemet iaf. Sen får vi se när hon börjar.
  29. Medlem sedan
    Oct 2004
    #15

    hoppas på

    att få börja inskola 21 aug...
  30. 15
    hoppas på att få börja inskola 21 aug...

Liknande trådar

  1. dagisstart (oxå i nov)
    By annsi82 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 09:53
  2. dagisstart
    By annsi82 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 22:54
  3. Dagisstart?
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 15:47
  4. Dagisstart?
    By DIFGrynet in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:22
  5. Dagisstart
    By Basio in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 18:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar