Hur långt till BB? *nyfiken*
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hur långt till BB? *nyfiken*

    Hur långt har ni till den förlossning ni tänker välja (om ni nu kan välja, och redan bestämt vilket det blir)?

    Vi har ca 55 min bilfärd (eller drygt 8 mil) till det BB vi väljer (det närmaste).

    Nyfiken bara. :-D
  2. 1
    Hur långt till BB? *nyfiken* Hur långt har ni till den förlossning ni tänker välja (om ni nu kan välja, och redan bestämt vilket det blir)?

    Vi har ca 55 min bilfärd (eller drygt 8 mil) till det BB vi väljer (det närmaste).

    Nyfiken bara. :-D
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Vi har...

    ... 3,5 mil till den förlossning vi tänker välja och det är motorväg nästan hela vägen, så om det inte är rusningstrafik så tar det 25 min att åka.
  4. 2
    Vi har... ... 3,5 mil till den förlossning vi tänker välja och det är motorväg nästan hela vägen, så om det inte är rusningstrafik så tar det 25 min att åka.
  5. Hello bf 8/9
    #3

    7 min med bil imt

    .
  6. 3
    7 min med bil imt .
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Nu

    har vi max 10 minuter så det känns som rena semestern, innan hade vi ca 1,10.
  8. 4
    Nu har vi max 10 minuter så det känns som rena semestern, innan hade vi ca 1,10.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5

    kan ju välja...

    Vi har 10 minuter ungefär till de båda aktuella sjukhusen...i rusningestrafik tar det väl något längre tid...
  10. 5
    kan ju välja... Vi har 10 minuter ungefär till de båda aktuella sjukhusen...i rusningestrafik tar det väl något längre tid...
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    jadu

    allt beror ju på trafiken här i Stockholm ;-)
    Men det tar väl kanske 15 min till BB för oss, båda de närmaste. Men om jag kan väljer jag det som vi fött på de andra två gångerna :-D
    Ligger lite längre bort, men inte lika mycket tjorv med trafiken i city...

  12. 6
    jadu allt beror ju på trafiken här i Stockholm ;-)
    Men det tar väl kanske 15 min till BB för oss, båda de närmaste. Men om jag kan väljer jag det som vi fött på de andra två gångerna :-D
    Ligger lite längre bort, men inte lika mycket tjorv med trafiken i city...

  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7

    10 minuters promenad

    Fast jag tror vi tar bilen! =)
    Vi bor jättenära och tur är väl det för mina tidigare förlossningar har gått fort!
  14. 7
    10 minuters promenad Fast jag tror vi tar bilen! =)
    Vi bor jättenära och tur är väl det för mina tidigare förlossningar har gått fort!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8

    5 min med bil

    och tur är väl det eftersom man inte vet hur snabbt det går den här gången.
  16. 8
    5 min med bil och tur är väl det eftersom man inte vet hur snabbt det går den här gången.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    Skulle tro

    att det är ca 4 mil till BB, men det går undan när min man kör :) Det gjorde iaf det när jag hade värkar med lillan :P
  18. 9
    Skulle tro att det är ca 4 mil till BB, men det går undan när min man kör :) Det gjorde iaf det när jag hade värkar med lillan :P
  19. Lotta bf 7/9
    #10

    en timme

    en timmes bilväg har vi till bb, och i och med att jag har två snabba förlossningar bakom mig ska jag begära att få bli igångsatt.
  20. 10
    en timme en timmes bilväg har vi till bb, och i och med att jag har två snabba förlossningar bakom mig ska jag begära att få bli igångsatt.
  21. Lianne m. två & bf 18/9
    #11

    Ca 6,5 mil. IMT

  22. 11
    Ca 6,5 mil. IMT
  23. Anonym
    #12

    Ca 5-10 min med bil *imt*

  24. 12
    Ca 5-10 min med bil *imt*
  25. KajsaKavat m tvåan bf 4/9
    #13

    Gångavstånd

    Vi har ca femton minuters promenad till förlossningen (men förra gången åkte vi taxi, det gör vi nog nu med)
  26. 13
    Gångavstånd Vi har ca femton minuters promenad till förlossningen (men förra gången åkte vi taxi, det gör vi nog nu med)
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14

    5 min men vi måste åka 4mil...

    Vi bor precs vid sjukhuset men här gör de inte planerade snitt så vi får snällt åka till Norrköping istället.

    Kram
  28. 14
    5 min men vi måste åka 4mil... Vi bor precs vid sjukhuset men här gör de inte planerade snitt så vi får snällt åka till Norrköping istället.

    Kram
  29. bmw
    #15

    ett par min m bil

    om det inte är köer. Tar bara några min att cykla, men det tror jag inte jag är i stånd till. (Förra gången skämtade jag om att jag skulle skriva in i förlossningsplanen att vi skulle promenera dit genom kyrkogården som ligger mellan oss och sjukhuset bland alla lyktor medan snöflingorna dansade. Stoooort skämt *s*).
  30. 15
    ett par min m bil om det inte är köer. Tar bara några min att cykla, men det tror jag inte jag är i stånd till. (Förra gången skämtade jag om att jag skulle skriva in i förlossningsplanen att vi skulle promenera dit genom kyrkogården som ligger mellan oss och sjukhuset bland alla lyktor medan snöflingorna dansade. Stoooort skämt *s*).
  31. Medlem sedan
    Sep 2003
    #16

    5 värkar från dörr till dörr ;)

    Eller i tid: ca 7 min från det man satt sig i bilen... *s*
  32. 16
    5 värkar från dörr till dörr ;) Eller i tid: ca 7 min från det man satt sig i bilen... *s*

Liknande trådar

  1. Nyfiken till överdrift.
    By Malelite in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 17:55
  2. En nyfiken till
    By Bettiis in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 15:58
  3. lite nyfiken (långt och svammligt)
    By zazza in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 12:34
  4. Nyfiken fråga till män
    By Nyfikna in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 17:24
  5. TILL*...nyfiken gul med litet n...*
    By irriterad, arg o ledsen in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar